פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
גיל בר-טור, מנכ''ל ומייסד פאבפלאס / צילום: Pubplus

חברת אנליזת הפרסום הדיגיטלי פאבפלאס נמכרת ב-60 מיליון דולר

חברת פאבפלאס התל אביבית, שמפתחת כלי אנליטי למדידת פעילות קניית משתמשים על ידי אתרי תוכן, הודיעה על מכירתה לחברה הקנדית ClearPier • פאבפלאס לא גייסה כסף חיצוני ולכן בעסקה השתתפו רק המייסדים והעובדים בעלי האופציות

אופיר דור 25.05.2022
עפר יער, טל ברוקנר ויורם לוי / צילום: איל יצהר

השבוע בענף הפרסום: ברוקנר-יער-לוי רוכש 50% מסוכנות הסושיאל פרפל

בכירים בתעשייה מעריכים את שווי הרכישה ב-5-10 מיליון שקל • וגם: מה חושב דיוויד סייבל, מבכירי הפרסומאים בעולם, על אחת הבעיות המשמעותיות של הענף

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2022
מקס שצ’רבקוב / צילום: איל יצהר

מייסד סוכנות הדיגיטל חוליגנס חוזר למקאן: ינהל את יחידת הפקטורי

כשנתיים לאחר שהסוכנות שהקים נרכשה ע"י קיי לוג'יק, מקס שצ'רבקוב סוגר מעגל וחוזר לקבוצת מקאן • ינהל את יחידת הפקטורי המספקת שירותי קריאייטיב וסטודיו דיגיטליים לכל זרועות הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2022
מטה גוגל במאונטיין ויו, קליפורניה / צילום: Shutterstock, achinthamb

"לא תהפוך לשומרת הסף": מאחורי החלטת גוגל להגביל מפרסמים

גוגל הודיעה אתמול שהיא תפתח תחליפים חדשים למזהה הפרסום באנדרואיד, וכך תאמץ הגבלות חדשות על תחום הפרטיות על חברות צד שלישי • תומר אליאס, דירקטור ב-BigID: "גוגל מנסה ליצור סיטואציה שהיא עדיין תהיה מונופול בפרסום ממוקד" • ומה צפויה להיות ההשפעה על מטא, שנפגעה קשה מצעד דומה של אפל

נבו טרבלסי 17.02.2022
מטה גוגל בקליפורניה. שינוי בהגדרות הפרטיות / צילום: Shutterstock

אחרי אפל: גוגל בוחנת את שינוי הגדרות הפרטיות כדי להגביל מפרסמים

בשנה שעברה אפל החליטה להוביל שינוי מדיניות ששינה את המעקב אחרי משתמשים מחוץ לאפליקציות, מהלך שפגע אנושות ביכולת טרגוט הפרסומות של פייסבוק, סנאפ ועוד רשתות חברתיות, והיה בין הסיבות לירידה בשווי השוק שלהן • היום גוגל הודיעה כי היא בוחנת מהלך דומה

נבו טרבלסי 16.02.2022
ענקיות הטק חוגגות הכנסות שיא מפרסום / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

ענקיות הטק נהנות מהכנסות שיא מפרסום. האם החגיגה תיגמר?

הכנסות הפרסום של חברות הטק הגדולות נשענות כיום על דאטה צד שלישי • אולם התרחבות חוקי הפרטיות ומעורבות הרגולטורים יכולים להעיב על החגיגה • ואיך כל זה קשור לעלות סל המזון שלנו? • דעה

משה רדמן 14.02.2022
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

דוחות פריון: ההכנסות השנתיות זינקו ב-45%; העלתה את תחזית הצמיחה ב-2022

פריון נטוורק, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים, עדכנה שוב ושוב בשנה שעברה את התחזיות שלה - ועקפה את כולן • ה-EBITDA השנתי שלה הגיע ל-69.6 מיליון דולר, יותר מפי שניים בהשוואה ל-2020

שירי חביב-ולדהורן 09.02.2022
טל גרנות גולדשטיין, מנכ''לית הוט / צילום: רמי זרנגר
הוט | בלעדי

הוט יוצאת במכרז על תקציב דיגיטל בהיקף 10 מיליון שקל בשנה

במכרז מתמודדות סוכנויות הפרסום אושן מקבוצת גיתם, K LOGIK וארלו של ראובני-פרידן • הוט ממוקמת כמעט כל שנה בטבלת 20 המפרסמים הגדולים בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2022
מבקר צופה באמנות מטאוורס בהונג קונג. מותגים יוכלו להשתלב בתוך חוויות משחקיות / צילום: Reuters, Tyrone Siu

בריף לעתיד: איך ייראה שוק הפרסום בעידן הווירטואלי החדש

לא רק במטאוורס עצמו אלא גם בפרסום שיתקיים בתוכו, פייסבוק מנסה להקדים את כולם ורשמה פטנט על מכרזי חסות למוצרים בעולם הווירטואלי - כך עולה מתחקיר שפורסם לאחרונה • היא כנראה לא לבד: לא מעט מותגים וחברות עובדים על הגרסה שלהם, ובכל הכוח

 

משה רדמן 24.01.2022
שוק התקשורת / צילום: Shutterstock

הפרסום בטלוויזיה מת? התפכחות המפרסמים מדיגיטל מלמדת אחרת

למרות עליית המחירים הצפויה של רשת וקשת, הן עדיין מציעות מוצר פרסומי אפקטיבי ששווה כל שקל • אם בכלל, המחירים של הטלוויזיה עדיין זולים מדי ביחס לערך שהם מייצרים למפרסמים, בטח ובטח מול השקעת היתר שלהם בעשור האחרון בפתרונות דיגיטליים, שאולי נשמעים חדשניים, אך שהאפקטיביות שלהם מוגבלת מאוד בהשוואה

אסא שפירא 13.01.2022
ברק רגב, אבי ניר, עדי סופר תאני / צילום: באדיבות Google, רונן אקרמן, יונתן בלום

קשת ורשת מעלות את מחירי הפרסום שוב. והן לא לבד

בפעם השלישית בשלוש שנים, זכייניות הטלוויזיה מודיעות על התייקרות • לגלובס נודע כי קשת הודיעה כי תייקר את הפרסום בכ-3%-4% ביחס למחירי 2021; לרשת יש כוונה יומרנית אף יותר: עלייה של כ-7% • כל זאת, במקביל לזינוק של 30% במחירי הפרסום בגוגל ובפייסבוק • מה מאפשר את קפיצת המחירים, והאם זה צפוי להימשך גם בשנים הבאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2022
אוסף צילומי מסך של אתרי דירוג המלצות ממומנות
נטורל אינטליג'נס | בדיקת גלובס

תעשיית אתרי ההשוואות הסודית שמגלגלת מיליארד דולר בשנה

מאחורי האתרים המדרגים את "10 המסעדות הטובות ביותר" או "5 הטיולים המומלצים ביותר" מסתעפת תעשיית פרסום של אתרי הימורים והלוואות שצומחת במהירות לממדי ענק • מי השחקניות הכי גדולות בתחום ואיך הן הפכו ללקוחות הכי חשובים של גוגל ישראל? גלובס מסיר את המסך מאחורי מכונת הכסף המשומנת של אתרי ההשוואות

אסף גלעד 30.12.2021

סקר "מנהלי שיווק מצייצים": גלובס הוא האתר הכלכלי המועדף לפרסום

סקר של קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שנערך זו השנה הרביעית ברציפות חושף כי הדיגיטל שומר על מקומו כמוביל בתקציבי הפרסום, אם כי גם הפרסום בטלוויזיה חיזק את מעמדו מנתוני השנה שעברה • נתח הפרסום הגדול בדיגיטל הופנה ב-2021 לפלטפורמות הבינלאומיות, בראשן פייסבוק • גלובס ממשיך להוביל בזירה הכלכלית. מאקו ו-ynet מובילים בגזרת האתרים הכלליים

שירות גלובס 23.12.2021
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | בלעדי

גל תורג'מן, ממקימי ארטימדיה בישראל, פורש מהחברה

תור'ג'מן, שכיהן כמנכ"ל ארטימדיה במשך חמש שנים, עבר באמצע 2020 לתפקיד מנהל הפיתוח בעסקי של החברה-האם ארטיויז'ן •  בחודשים האחרונים שקד תורג'מן על פיתוח רשת פרסום פרוגרמטית לטלוויזיה, וכעת לא ברור האם וכיצד תמשיך ארטימדיה במיזם זה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2021
מייסד ומנכ''ל פייסבוק מארק צוקרברג / צילום: Reuters, Latin America News Agency

דיווח: פייסבוק כבר מקיימת פגישות חשובות עם מפרסמים על פרסום במטא-וורס

לפי הדיווח באתר The Information, בחלק מהפגישות לקח וייקח חלק המנכ"ל מארק צוקרברג, כדי ללמד את המפרסמים על התוכניות למטא-וורס וכיצד הם יוכלו להשתלב בעולם הווירטואלי

נבו טרבלסי 01.11.2021
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

"אנחנו לא סנאפ, השינוי של אפל לא יפגע בנו": חברת הפרסום הדיגיטלי פריון מזנקת, והמנכ"ל בטוח שזו רק ההתחלה

בסוף השבוע הביאה סנאפ לירידות במניות הקשורות לפרסום דיגיטלי, לאחר שתלתה את חולשת תוצאותיה בשינויי הגדרות הפרטיות אצל אפל • פריון הישראלית, לעומתה, מעלה שוב תחזיות, והמניה משלימה זינוק של 200% בשנה האחרונה • המנכ"ל: רק 1% מפעילותנו קשורה לאפל"

שירי חביב-ולדהורן 26.10.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 27