פרסומות

כתבות אחרונות

 
מתוך קמפיין סימון המוצרים. / צילום מסך  מתוך יוטיוב

לא הקדימו תרופה למכה? רפורמת סימון המוצרים מבלבלת את מפרסמי המזון

קמפיין משרד הבריאות המסביר את מהלכי רפורמת סימון המוצרים, הקדים את מפרסמי חברות המזון ואף הפתיע אותם • בכירים בענף מסבירים מדוע הזירה התקשורתית נותרה פתוחה, איך צריך לנהל אותה, והיכן, אם בכלל, נראה שינוי אמיתי בהרגלי הצריכה

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל
דעה

דעה: בשעה טובה התקדמנו

הפרסומת החדשה של רכבת ישראל ומשרד התחבורה מציגה סטראוטיפים נדושים על הקהילה האתיופית - או שמא מדובר בכיוון חיובי שיעיד על מגמת שינוי? • דעה

מיכל אברה סמואל 16.01.2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס

בפעם השנייה מאז המיזוג: מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עולה

עיקר ההתייקרות השנה צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות • בענף מעריכים כי המהלכים יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2020
פרופ' משה בר / צילום: איל יצהר
פרסום | ראיון

חוקר המוח הלא שגרתי שמבטיח: "יום אחד אוכל להגיד לפי סריקה של המוח, אם אדם הוא ימני או שמאלני"

איך זה שמי שבעד הזכות לשאת נשק בארה"ב הוא לרוב גם מתנגד הפלות ונגד מתן זכויות ללהט"בים? למה אדם שרוצה שקבר רחל יהיה חלק מישראל הוא גם כמעט תמיד נגד שהות העובדים הזרים בדרום תל אביב? השאלות הללו העסיקו גם את חוקר המוח פרופ' משה בר, והוא מאמין שהוא בדרך לפתרון

שלומית לן 11.01.2020
יוצא "האח הגדול" אלעד צפני ממכב בפרסומת החדשה "המרוץ לשוויון" של עמותת "לינק 20" / צילום: לינק 20

רצו להראות כמה קשה לנכים בתחבורה הציבורית - ועל הדרך יצרו קמפיין ייחודי

עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2020
הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
סיכום 2019 | ניתוח

אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי

זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2019
 וולמארט הסירה סוודרים של סנטה קלאוס יושב מול שורות של קוקאין

ניצחון הפוליטיקלי קורקט? הצחקתם: מצעד הפאדיחות השיווקיות-פרסומיות של השנה

מסטארבקס דרך ברגר קינג ועד אפל: מבט על השנה החולפת מלמד שהתאגידים המשיכו למעוד בנושאים שכבר ברור שהם נפיצים תקשורתית, ואפילו מצאו טריטוריות חדשות ולא צפויות להסתבך בהן • "גלובס" מסכם שנה בתחום הפרסום - חלק ראשון בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2019
נטע ברזילי בקמפיין של גינדי אחזקות / צילום: דניאל קמינסקי
פרסום | ניתוח

הקונים ירדו מהגדר, ואיתם חברות הנדל"ן שהגדילו את תקציבי הפרסום

ההשקעה בפרסום נדל"ן הייתה בשנים האחרונות בירידה או בקיפאון, אך השנה היא עלתה משמעותית • ברשימת המפרסמות הגדולות מופיעות לא רק חברות גדולות, ובענף מעריכים שהצמיחה תימשך גם בשנה הבאה • מסכמים את 2019

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2019

איש השיווק של איגוד השיווק לדצמבר: אסף אזולאי מבנק הפועלים

אסף אזולאי נבחר על ידי איגוד השיווק בזכות מהלכים אסטרטגיים למיצוב בנק הפועלים כמותג הפונה למותג צעיר ומשתמש בחדשנות

שירות גלובס 25.12.2019
קים קרדשיאן ווסט / צילום: רויטרס

קים קרדשיאן מתגייסת לטובת הבריטים: תשתתף בקמפיין פרסום של הצבא

הפרטים בנוגע לקמפיין עוד לא לגמרי נחשפו אך ככל הנראה תשולב תמונה של קרדשיאן מ-2014, בה היא מחזיקה כוס שמפנייה באמצעות הישבן וקיבלה מעל 50 מיליון צפיות ביום אחד

אלכס נימלמן 22.12.2019
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2019
אתר "סדרות"/  צילום מסך

פייק ניוז - לא, פיראטי - כן: פייסבוק מאפשרת פרסום לאתרים לא חוקיים

ממידע שהגיע ל"גלובס" עולה כי באתר הפיראטי "סדרות", בו מוצגים עשרות אלפי תכנים ישראליים ללא תשלום זכויות יוצרים, מוצגות פרסומות באמצעות רשת הפרסום של פייסבוק • מפייסבוק נמסר: "אנו מודים ל'גלובס' על הבאת הנושא לתשומת-ליבנו"

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2019
שוק הנדל"ן / צילומים: איל יצהר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

מרוקנים מדפים: הוצאות הפרסום המפתיעות על דירות מחיר למשתכן

חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"

הלית ינאי-לויזון 04.09.2019
אורן טל, מנכ"ל אספרסו קלאב / צילום: ישראל הדרי

"זיהינו את נקודת התורפה של נספרסו, שבשביל קפה טוב לא צריך פלצנות"

עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון

מיכל רז-חיימוביץ' 17.08.2019
כניסה לחנות של נספרסו, דנמרק / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

המציג איננו ג'ורג קלוני: השיעור בפרסום שקיבלה נספרסו מביהמ"ש העליון

בית המשפט העליון דחה היום את עתירת נספרסו על כך שהמתחרה שלה בארץ עשתה שימוש אסור בפרסומות שלה • במסגרת הקמפיין של אספרסו קלאב יצאו מספר סרטוני פרסומת שבהם הופיע כפיל של ג'ורג' קלוני, מבלי להסתיר – ודווקא תוך הדגשה – שמדובר בכפיל

אלה לוי-וינריב 07.08.2019
יעקב ליצמן / צילום: כדיה לוי

אמנה וולונטרית: הוגשה הצעה משותפת להגבלת פרסום מזון מזיק לילדים

מדובר במנגנון בקרה שיופעל ע"י תעשיית המזון במטרה לצמצם חשיפה של ילדים מתחת לגיל 12 לפרסומות למוצרי מזון לא בריאים • עפ"י ההצעה של התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר ואיגוד השיווק, החברות המסחריות יימנעו לחלוטין מפרסום מזון מזיק במדיה המיועדת לילדים מתחת לגיל 12

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2019

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 901 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 57