אין הרבה מכוניות בישראל שיודעות לספק כל־כך הרבה דרמה לשקל כמו ה־SUV הענק של קאדילק • יש לה ממדים קיצוניים, תא נוסעים מפואר ועמוס טכנולוגיות מהעתיד וצריכת דלק ששייכת לעבר
הקרוס-אובר המשפחתי הגדול של קאדילק תוכנן לפני העידן הירוק של ביידן אבל הוא מציע סטטוס בשפע, מנוע חזק ונעים, שלדה מהודקת, תא נוסעים ידידותי למשפחות במסעות ארוכים ותמחור אגרסיבי
הקרוס-אובר ג'וניור של קאדילק הוא לא תרגיל במיתוג פרמיום • מדובר בדגם משפחתי נאה, מרווח, נוח ובנוי כהלכה, שמשלב לא מעט טכנולוגיות מתקדמות מתוצרת "כחול לבן" • במחיר של כ-300 אלף שקל לגרסת הספורט, קאדילק מאתגרת את המתחרות מיפן ומגרמניה
רכב ה-SUV הקומפקטי החדש של מותג הפרימיום האמריקאי מגיע עם מנוע 2 ליטר טורבו ואבזור מקיף
בין קרב המאסף של המשפחתיות הקלאסיות למלחמות של רכבי הפנאי-שטח • 2019 הולכת להיות תחרותית
פרצה האהודה והמוכרת ביותר בשנתיים האחרונות היא כלי הרכב בעלי ההנעה ההיברידית–נטענת (פלאג-אין), שכבשו בסערה את המכירות בפלח רכבי היוקרה ואת ערוצי הייבוא האישי והמקביל
לאקזוטיקה ולטכנולוגיה יש ערך לבניית התדמית, אבל האמת היא שאין קשר ממשי בין הדגמים שבולטים במאפיינים הללו לבין העולם האמיתי של מכירות הרכב בישראל
ה-SUV הגדול והמפואר של המותג האמריקני יגיע עם מנוע V8, אבזור מקיף ומחיר שמתחיל בכ-700 אלף
הפעם היא מנסה לעשות את זה עם קרוס-אובר מתוכנן היטב • הביצועים והייחוס אולי לא ירשימו את בעלי הגרמניות, אבל זו הזדמנות טובה לחוות את מיטב הטכנולוגיה שיש לתעשיית הרכב להציע כיום מבלי להרגיש שנשדדתם
מכוניות עם טכנולוגיה אוטונומית של קאדילק לוקחות חלק בניסויים על כבישי הארץ ■ בעתיד יגיעו לכאן גם אבות טיפוס לניסוי ופיתוח של מרצדס עבור מרכב הפיתוח של דיימלר - כך נחשף בפאנל בנושא הרכב האוטונומי בוועידת הרכב של איגוד לשכות המסחר ו"גלובס"
בעתיד יגיעו לכאן גם אבות טיפוס לניסוי ופיתוח של מרצדס עבור מרכב הפיתוח של דיימלר - כך נחשף בפאנל בנושא הרכב האוטונומי בוועידת הרכב של איגוד לשכות המסחר ו"גלובס"
מותג רכב היוקרה האמריקאי, שבבעלות ג'נרל מוטורס, המציא את עצמו מחדש אחרי שהגיע לשווקים במזרח, והוא נחשב לסמל סטטוס בסין ■ עכשיו הוא כבר פחות אמריקאי מאי-פעם: לראשונה בהיסטוריה נמכרות יותר מכוניות מחוץ לארה"ב
אחת ממכוניות הסאלון הטובות והמתקדמות בעולם היום עולה על כבישי ישראל: הצצה ראשונה לקאדילק CT6 החדשה - מכונית היוקרה המפוארת והמתקדמת ביותר של היצרן האמריקאי אי-פעם
לקרוס-אובר היוקרתי החדש של קאדילק יש עיצוב ייחודי, שמתבלט בתוך המון המתחרות העגלגלות, לצד רמה מכובדת של אבזור, מרחב ונוחות ■ ועדיין, הוא לא מעודן כמו הגרמניות והיפניות מהדור האחרון
ספינת הדגל החדשה של וולבו אמורה להחזיר לשוודים את הכבוד האוטומוטיבי, שנדרס בגלגלי הגרמניות היא לא מיועדת לבעלי חרדה טכנולוגית, אבל מספקת את הסחורה על הכביש
המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק
פרת המזומנים של קונצרן פורד היא בהחלט לא עגל רך: האקספלורר 2016 מציע עיצוב מלוטש יותר, איכות ייצור גבוהה ומפרט נדיב. צריכת הדלק והתנהגות הכביש מתאימה לטקסנים, אבל ב-300 אלף שקל בהחלט מקבלים הרבה רכב לשקל
פלח רכבי הספורט-יוקרה בישראל נהנה בשנתיים האחרונות מהצלחה חסרת תקדים ■ כעת התחרות על ליבו של הנהג שוחרי הביצועים ובעל הממון מתחממת עם דגמים חדשים
עם מרווח פנים משודרג, התנהגות כביש של ספורט-סדאן והרבה טכנולוגיה מתקדמת, יגואר XF החדשה מרחיבה את קהל היעד שלה ממועדון המעריצים המושבעים למיין-סטרים של פלח המנהלים
המכונית מדגם קאדילק אסקלייד (Escalade) מודל 2003, בחתימתו של ג'יימס גנדולפיני המנוח, שברה שיא הופעות בסדרה "הסופרנוס"