המדינה אחראית לא פחות מקוקה-קולה ליוקר המחיה, אבל לאזרח קשה להעניש את המדינה
זאת אף שמוצרי קוקה-קולה מיוצרים בארץ ■ היקף המכירות השנתי של מותגי קוקה-קולה בלבד ברשתות השיווק עומד על 820 מיליון שקל בשנה, אך הרשתות כמעט ולא נהנות מהרווח ■ קוקה-קולה ישראל: "המחיר בארץ נמוך"
בעוד רשות ההגבלים חוקרת האם קוקה-קולה ישראל ניצלה את כוחה המונופוליסטי, בכירים בענף מאשימים את רשות ההגבלים: "הממונים בעבר טעו כשנתנו לספקיות גדולות לרכוש חברות בתחום פעילותן והפכו אותן לענקיות"
שלטון הפחד: החברה שמספרת את סיפור המונופולים בשוק המזון
עפ"י החשד, קוקה-קולה ישראל התנתה את ההנחות על מוצרי קוקה-קולה ברכישת מוצרי טרה ■ בכירים בחברה נחקרו ברשות ההגבלים ■ ח"כ מרגלית: "מונופול שתוצאותיו הכספיות לא ידועות הוא מרשם בדוק לעליית יוקר המחיה"
ענקית המשקאות רוכשת 10% מההון של Green Mountain Coffee Roasters שמתמקדת בייצור מכונות ביתיות להכנת קפה, אך חודרת לשוק מכונות ההגזה הביתיות אותו מנסה SodaStream לכבוש
ערוץ "גלובו", שישדר בברזיל את כל 64 משחקי הגביע העולמי שיתקיים במדינה - סגר על עסקאות פרסום עם 8 חברות, ביניהן קוקה-קולה, יונדאי ונסטלה
בין היתר נקנסה קשת על שהחליפה את התוכניות "אנשים" ו"תוכנית חיסכון" בתוכניות קידום לגמר "הכוכב הבא" ■ הקנס מעמיד בספק את שידור התוכנית המקדימה ל"מאסטר שף" שבקשת ביקשו לשדר בשבוע הבא, במקום "אנשים"
הרשות השנייה מצאה חשיפה פרסומית החורגת מגדר הסביר לקוקה-קולה, שבאה לידי ביטוי בהצגת כוסות המזוהות עם החברה ■ רשת: נערער על ההחלטה
כמחצית מקניות המזון והמשקאות בשנה החולפת - 16.73 מיליארד שקל - הוצאו על המותגים של תנובה, שטראוס, אסם-נסטלה, קוקה-קולה ישראל וקבוצת נטו
כדי לבלום צניחה במכירות הקטגוריה, ענקיות המשקאות הקלים משתפות פעולה עם חברות ביוטכנולוגיה במטרה לפתח משקאות דלי-סוכר שיספקו גם טעם טוב
איזו סכנה טמונה בכך ש"אקס פקטור" צבועה בצבעי קוקה-קולה?
מדובר בקנס על חשיפה למותג קוקה-קולה ■ הקנס מתייחס רק לשבוע הראשון של התוכנית, ובינתיים נפתחו נגד רשת הליכי הפרה נוספים
ל"גלובס" נודע כי ברשות השנייה פתחו בתהליך הפרה וטוענים כי בתוכנית יש חשיפה למותג קוקה-קולה, שבאה לידי ביטוי באופנים שונים
במסגרת המהלך יוטסו 10 זוכים למסע אקסטרים אורבני ב-3 ערים אירופיות
איך עובד שוק המשקאות, ולמה גובים מכם 10 שקלים ויותר על בקבוק קולה קטן?
בית המשפט העליוןדודי ורטהייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית