ענף הפרסום מוריד השבוע את הרגל מהגז, ורוב הפרסומות שעלו הן "קטנות" יחסית, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בראש הדירוג הפרסומת לקפה טורקי עלית, ואילו טאצ' עם אילנית לוי ואלירז שדה היא המושקעת ביותר
רחל בולטון, מייסדת משרד בולטון פוטנציאל הפועל במגזר החרדי, על הפרסומת "Hot Water Small Glass"
כדי להישאר רלוונטיות בעיני הצרכנים, חברות המזון שהיו רגילות באופן מסורתי לייצר מוצרים בייצור המוני, עוברות לייצר מוצרים שפונים לקהלים ייעודיים - ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא לקטוז וללא בשר • אלה המותגים שהצליחו לשמור על מקום של כבוד במודעות של צרכני ישראל ב-2019
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קוקה-קולה מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו
ועדת השיפוט: הקמפיין, שנוצר בבאומן-בר-ריבנאי, "מגלם גישה מיושנת של יחסי הכוח בין גברים ונשים" ■ מנכ"ל באומן: "אין סתירה בין פמיניזם לחוש הומור"
המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין
לשטראוס, יצרנית "קפה טורקי עלית", הגיעו פניות מצרכנים שביקשו לשנות את שם המותג ■ בחברה הבהירו: הקפה מיוצר בארץ, הפולים לא מטורקיה
סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל
שיעור הזכירות והאהדה לפרסומות המובילות נמוך ב-20% מהממוצע החצי-שנתי
הפטנט המגן על הקפסולות של נספרסו פג, ובימים הקרובים יתחרו על לב הלקוחות גם עלית, אילן'ס וריאלטו ■ האם עלית, שמזוהה עם קפה טורקי ונמס, תצליח להצטייר כיצרנית אספרסו איכותית - וכמה השקיעה אילן'ס בכניסה לשוק?
זאת לאחר שפג הפטנט של נספרסו ■ הקפסולות של עלית יימכרו במחירים הזולים ב-25% מאלה של נספרסו, והן ישווקו ברשתות המזון
ציון בלס, בתגובה ראשונה לגל "מחאת הפסק זמן" ■ קמעונאים: "הצרכן הישראלי מעדיף קפה עלית יקר ב-61%, אז פלא שהוא מנוצל?"
גיאוקרטוגרפיה: למרות שכבר אינה משודרת, הוט עדיין בראש הפרסומות האהובות
אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן
עולם הדיגיטל צועד השנה קדימה גם במדד המותגים של "גלובס" ■ אפל וגוגל מתחזקות, ופייסבוק נכנסת לראשונה לדירוג ■ מי עלה, מי ירד, ועבור מי עוד מדובר בהופעת בכורה במדד?
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובאינטרנט בהשקעה של 3.5 מיליון שקל
מצעד ה"לייקים" מגלה השבוע בורות במוזיקה ישראלית ומשיג 5,000 שקל מחברת ביטוח