קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
דומינו'ס פיצה | לפני כולם

איש הקריאייטיב יורם לוי מונה ליועץ פרסום לדומינו'ס פיצה

לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2013

"הפרסומות צריכות ליישר קו עם המציאות הישראלית"

איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2013

שרים את הבריף: טרנד הפרסומות המזמרות שוטף את המסך

גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2013

ועידת MAD 2013: "ההאלי הופ" של הפרסום

בוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שנערכה ב-17 ביולי משרדי הפרסום הציגו מצגות של 5 דקות של יצירתיות בפרסום

שירות גלובס 07.08.2013

יניב מלינרסקי: "אנשי קריאייטיב הם כנראה אנשים פחדנים"

מלינרסקי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים, נותר המום כשהוא צופה היום בפרסומות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הידרדרות הדרייב היצירתי במשרדי הפרסום, ועל ההחלטה לעזוב עמדת יועץ חיצוני נוחה לטובת פתיחת משרד קטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2013

תחרות פרסי האפי: השקת פיוז טי זכתה בפרס הגרנד אפי

הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2013

"אפילו חברה כמו גוגל צריכה לפרסם את עצמה"

ענקית האינטרנט לא נזקקה בעבר לפרסום מסורתי, אך בשנים האחרונות הוחלט בחברה להקים מעבדת קריאייטיב ■ אינדי סאהא, בכיר במעבדה, מספר על האתגרים שעומדים בפני אנשי הפרסום של גוגל, שנותנים שירות ללקוח אחד בלבד

רועי גולדנברג 04.07.2013

הצרכן מחפש משמעות: סיכום פסטיבל הפרסום בקאן 2013

הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?

נדב פרסמן וענת ביין-לובוביץ' 23.06.2013

לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: בכירי הענף בוחרים קמפיין פורץ דרך

בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2013

אמת בפרסום: טרנד "פרסומות הדוקו" צובר תאוצה

טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2013

פרזנטור ווקאלי: איך מחליטים איזו מוזיקה לשלב בפרסומות?

מוזיקה מוצלחת בפרסומת עשויה להפוך אותה לבלתי נשכחת ■ האם הפרסומאים בארץ פיצחו את הקוד של שילוב מוזיקה בפרסומות, מתי נכון להשתמש במוזיקה מתוצרת מקומית, ומתי האמנים הישראלים יתחילו לעשות מזה כסף?

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2013

האם הלחץ להצליח בתחרויות הקריאייטיב פוגע במפרסמים?

המודעות הפרובוקטיביות של פורד שהכינה סוכנות הפרסום JWT בהודו מעלות תהייה: האם אנשי הקריאייטיב וגחמותיהם הם האשמים בפרשה - או שהלחץ הכבד לזכות בפרסים במסגרת תחרויות פרסום הוא המנוע מאחורי התופעה?

אד אייג' 08.04.2013

רובי ניסן: "אנחנו דור העצמאים שבזיעת אפו אוכל לחם"

הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2013

לאן נעלמו הסטארים הגדולים של ענף הקריאייטיב?

צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2013

"פשרה היא הסיבה ש-80% ממה שרואים בטלוויזיה גרוע"

"זה הזמן להיכנס לעולם הפרסום. זה אחד המקומות היחידים שבהם אפשר לחולל שינוי" ■ כוכב הקריאייטיב האוסטרלי דיוויד דרוגה נפגש בניו-יורק עם יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, לשיחה שכל איש פרסום חייב לקרוא

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי 14.02.2013

יורם לוי: "הקקטוס איבד רלוונטיות כי הוצאנו החוצה את המפרסמים"

לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2013

   1234567891011121314   

   נמצאו 213 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 14