בדיסקונט החליטו לקפוץ לליגה של הגדולים, והחתימו את סלע כפרזנטורית בבלעדיות • לגלובס נודע כי צילומי הקמפיין מתוכננים בקרוב. בטורנדו לא מבקשים לעצור אותם, אך דורשים ביטול בלעדיות או פיצוי • מה עומד מאחורי התביעה, ואיך זה ישפיע על תוכניות דיסקונט?
רותם תחליף את ששון גבאי, הפרזנטור הנוכחי ■ תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו, המוערך ב-15 מיליון שקל, עבר לפני ימים ספורים מבאומן-בר-ריבנאי למקאן ת"א
יעד המכירות ל-2013 עומד על 50 מיליון שקל ■ רונן בזזי, מבעלי קבוצת טורנדו: "בענף המזגנים מרוויחים. בזירת החשמל התחרות קשה ולא הגיונית"
במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר
טורנדו תחל לשווק מוצרים לבנים ותגדיל את תקציב הפרסום ■ שלמור, שמטפל בתקציב: "מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק"
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים