גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רינה דגני

מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, בעלת תואר ד"ר

עוד כתבות

רכס לבן / צילום: החברה להגנת הטבע

"רכס לבן" חושפת את המאבק על אופיה הלא חרדי של ירושלים

הדיון על התוכנית לבניית 5,000 דירות ברכס לבן התרכז עד כה במחיר הסביבתי, אולם מאחוריו עומד גם מאבק על צביון השכונה העתידית החדשה הגדולה בבירה

קניות קניון / צלם: פוטוס טו גו

מחקר: כ-40% מתושבי ישראל נוהגים לערוך קניות בשבת

לפי גיאוקרטוגרפיה, הפדיון הממוצע בשבת גבוה לעומת ימי חול ב-50% ובמקומות מסוימים עד 250% ■ המשמעות: יש מרכזי קניות שאם לא ייפתחו בשבת, החנויות בהם לא יגיעו לפדיון שמצדיק את המשך פעילותן

גיאוקרטוגרפיה: "בועה? קיים מחסור של אלפי משרדים"

גיאוקרטוגרפיה: בין השנים 2009-2012 אמנם נבנו בישראל 950 אלף מ"ר משרדים, אולם מנגד, נוספו פה עוד כ-10,000 עסקים חדשים, שייצרו ביקוש למיליון מ"ר לפחות

35% מהישראלים קונים בשוק; מה הם מוצאים שם?

אחרי שכבר היה נראה שהסופרמרקטים הזולים שברו את השוק, החלה סצנת הקניות בשוק להתעורר מחדש ■ לצד הבסטות העממיות נפתחים דוכני בוטיק ומסעדות גורמה, ובמקום ביקורים של פוליטיקאים יש סיורים קולינריים ופסטיבלים

"המשקיעים הצילו את הנדל"ן - והמדינה מבריחה אותם"

ד"ר רינה דגני, מנכ"לית קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מתנגדת לביטול הפטור ממס שבח על דירות להשקעה

גיאוקרטוגרפיה: עלייה של 8% בביקוש לדירות ב-2012

מחקר חדש שערכה ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מעלה כי חלה עלייה מהותית בביקושים לדירות ב-7 החודשים האחרונים של 2012

גיאוקרטוגרפיה: מחירי הדיור עלו ב-3% מאז פרוץ המחאה

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "המחאה כמעט ולא השפיעה על השוק אלא עצרה את הביקוש, כיום מסתמנת חזרה אל השוק"

ישראל 2012: הרוב מתחתן ללא דירה, 22% ימותו בלי דירה

ישראל 2012: גם אחרי 20 שנות נישואים 32% מהזוגות עוד לא הגיעו לדירה ■ יותר מחצי מיליון משפחות גרות בשכירות ■ ומהו ההון העצמי הנדרש כיום לרכישת דירה? 430 אלף שקל בממוצע

גיאוקרטוגרפיה: הקבלנים טועים - שוק הנדל"ן תקוע

ד"ר רינה דגני: "מספר העסקאות שבוצעו ב-2011 ירד ל-86 אלף עסקאות; בשנת 2012 הירידה נמשכת"

מודי, קטורזה ודיסקונט שוב בראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל"דיסקונט טרייד" כובשת את דירוג הזכורות והאהובות

זה סטנדרט: בזק שוב בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לשירותי "דיסקונט טרייד" שנייה הן בזכורות והן באהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות: בזק וגידי גוב בראש הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה נמוכה יחסית, הפרסומת ל-Old Spice ממוקמת גבוה במדד האהובות

קמפיין לאומי קארד - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: למרות שכבר אינה משודרת, הוט עדיין בראש הפרסומות האהובות

הפרסומת של הוט: לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת של לאומי קארד - במקום השני בזכורות

גיאוקרטוגרפיה: מחירי הדירות יורדים - עד 10% בת"א

הירידות החדות ביותר מלבד ת"א: ברמת-השרון, בית-שמש, קריית-גת, אשדוד, נתניה, בני-ברק, הוד-השרון ועפולה ■ באזור חיפה והצפון דווקא נרשמו עליות

בזק - בראש הפרסומות הזכורות; הוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: החסות של בזק משודרת ב"האח הגדול" עתירת הרייטינג, מה שמסביר את נתוני הזכירות הגבוהים ■ הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר

קמפיין המשפחה של בזק - בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בייגלה "שטוחים" של אסם שוב בראש הפרסומות האהובות

דן חסכן לוקח את בנק הפועלים לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל"שטוחים" של אסם, שחזרה לסבב נוסף - הכי אהובה

הרשות לבטיחות בדרכים - שוב הפרסומת הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מזרחי-טפחות הכי זכור ■ קמפיין סלקום - הכי מושקע השבוע

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות, פרטנר מעלה קמפיין בשפה התקשורתית הישנה