ביה"ד לעבודה הוציא צו מניעה המורה לוועד טייסי ארקיע להשתבץ ל-6 טיסות מטען שאמורות להמריא לסיאול כדי להביא לארץ ערכות של בדיקות קורונה • העובדים טענו כי אינם נוקטים עיצומים, אך ביה"ד קבע כי מדובר בפעולה קיבוצית מתואמת • הטייסים פנו לרת"א שתתערב בהחלטה
כל חברה תצטרך לקבל אישור באופן שבו ניתן יהיה לרווח את שעות הנחיתה על-מנת שלא לייצר עומסים בנתב"ג • מדובר בהטסה של נוסעים בעלי אזרחות ישראלית, כאשר נוסעים זרים יידרשו לקבל אישור מיוחד
ארקיע מתחייבת להטיס בטיסה זו אך ורק נוסעים העומדים בתנאים, כפי שפורסמו בהנחיות לנוסעים הנכנסים למדינת ישראל • מוקדם יותר היום ביקשה חברת ישראייר אישור מיוחד להטיס לארץ ישראלים שנתקעו בניו יורק
לפי ההערכות של אל על, אלפי ישראלים תקועים בארה"ב עם סגירת השמיים שהחלה ב-26.1, בהתראה קצרה שלא אפשרה לרבים לחזור לישראל
ישראייר תפעיל ממחר טיסה יומית לפרנקפורט עבור אלפי הישראלים שתקועים בחו"ל, והשאיפה היא שהתדירות תעלה לשתי טיסות ביום • ארקיע תאפשר לנוסעיה שנתקעו בדובאי להשתכן במלון במחיר מסובסד של 19 דולר לזוג ללילה
הממשלה מבקשת לצמצם את האפשרות של נוסעים לצאת מהארץ באמצעות ביטול טיסות המטען שקיבלו היתר להוציא נוסעים מישראל, ובמקביל לעצור את ההטסה במטוסים פרטיים לנוסעים שקיבלו היתר חריג לטוס מישראל ואליה
השינויים כוללים הגדלת כוח-האדם ומהלכים יעילים שיאפשרו זרימה של נוסעים בתנועה יוצאת ונכנסת בשדה התעופה • בין השינויים: הבאים ממדינות ירוקות לא יצטרכו לעבור תשאול, דלפקי הטיסה ייפתחו ארבע שעות לפני מועד ההמראה, ובכל טיסה יאיישו 6 דיילות לפחות את עמדות הצ'ק-אין
חברת התעופה תקבל רשת ביטחון מהמדינה בתמורה להפעלת 4 טיסות יומיות קבועות לאילת
רשות תעופה אזרחית מבקשת לשנות את החוק כך שהנוסעים יקבלו החזר כספי על טיסה שבוטלה בטווח של 90 ימים לפחות במקום 21 ימים כיום • ומה יקרה לפיצוי כספי בשל ביטול טיסה?
חברת התעופה קאל, העוסקת בתחום של הטסת מטענים, הגישה בקשה לרשות התעופה האזרחית להטסת נוסעים - כך נודע ל"גלובס" • האם יש מקום לשחקנית רביעית בשוק התעופה המקומי?
רשות התעופה האזרחית צפויה לפנות לרשות התעופה האזרחית האוקראינית עם הצעה להגדלת מכסת המושבים בטיסות המיוחדות לאוקראינה בתקופת החגים • בשנה שעברה בקשה דומה שהגישה הרשות נדחתה, והמחירים זינקו
שופטי בג"ץ קבעו בשלב זה אין בכוונתם להתערב בהחלטת המדינה לקבוע את מיקומו של שדה התעופה המשלים לנתב"ג, וכי העתירות נגד בחירת אתר בעמק יזרעאל היו מוקדמות
ארגון מפעילי כלי הטיס הבלתי מאוישים מסתייג מהתקנות החדשות שגיבשה רשות התעופה האזרחית ומבקשות לפקח על הפעלת רחפנים • המתנגדים: "ציות לתקנות המוצעות משמעו שכמעט לא ניתן יהיה להטיס בחופשית במרחב בישראל"
הממשלה הבאה תצטרך ככל הנראה להחליט על האזור שבו יוקם שדה התעופה הבינאלומי השלישי של ישראל • ישנה מחלוקת לגבי המיקום האפשרי: חלק תומכים בהקמתו ברמת דוד שבצפון, וחלק מעדיפים את נבטים שבנגב
הסכם ההתקשרות בין המשרד לביטחון פנים לבין אלביט קובע כי מאפריל מחויבת טייסת הכיבוי להיות במוכנות לטיפול בשריפות בכל הארץ • אלביט מערכות בוחנת אפשרות להפעיל את טייסת הכיבוי האווירי באמצעות חברת הבת שלה, סנונית, כך נודע ל"גלובס"
התקנות החדשות להפעלת רחפנים קובעות דרישות מחמירות על המפעילים ובעלי הרחפנים: מתשלומי אגרות, דרך גיל מינימלי למפעיל ועד איסור להטיס תחת השפעת אלכוהול
תדירות הטיסות בקו ישראל- סין תגדל דרמטית ל-30 טיסות נוסעים ו-14 טיסות מטען בשבוע - כך עולה ממזכר הבנות שעליו חתמו רשות התעופה האזרחית ומנהל התעופה האזרחית של סין
הכלים המעופפים שנשלטים מרחוק ומוכרים לנו בעיקר מתחומי הפנאי והצילום, מבצעים גם יותר ויותר משימות צבאיות מורכבות וחשאיות • מה חדש בשמיים בתחומים הצבאיים והאזרחיים?
אחרי הזיגזג לגבי האישור שנתנה ערב הסעודית לאייר אינדיה לטוס מישראל בשמיה, התקבלה ידיעה אופטימית ■ רשות התעופה האזרחית טוענת כי עדיין לא מתוכננת טיסה כזו
רשות התעופה האזרחית (רת"א) התירה משימות הגנה ואבטחה של מתחמים תעשייתיים, ובמסגרתן ניתן יהיה להפעיל את הרחפנים מתוך חדרי שליטה ובקרה ייעודיים