שיווק

כתבות אחרונות

 
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
קמפיין מאנדיי ביפן - שילוט חוצות / צילום: So Matsuzawa

בהודו מעריכים חוצפה, ביפן דרוש עיצוב נועז: כך עושים שיווק נכון בחו"ל

שיווק לקהל צרכנים בחו"ל דורש הבנה של התרבות העסקית המקומית ושל הרגלי הקנייה, המושפעים משילוב של ערכים מסורתיים, גורמים כלכליים ומגמות עכשוויות • שבעה מנהלי שיווק שפועלים מעבר לים משתפים מניסיונם לאילו ניואנסים חשוב לשים לב, וממה כדאי להימנע

גלית חתן 09.03.2024
סניף שייק שאק בתל אביב / צילום: אורי אוברוצקי

בשייק שאק מאמינים בחיבור רגשי בין המותג ללקוחות. האם זה יסייע למכירות?

הסניף הראשון של רשת הענק הושק סמוך לדיזנגוף סנטר בתל אביב, אשר הפך מוקד משיכה לרשתות בינלאומיות • האסטרטגיה השיווקית כוללת גם מיקומים נחשקים, בניית חוויה חברתית ויצירת תורים במכוון, אך לא בטוח שכל זה יספיק במצב הכלכלי הנוכחי

שירה ספיר 05.03.2024
מוצרי מותג פרטי של שופרסל לצד מוצרי המתחרים / צילום: גלית חתן

הדילמה הקשה של היצרנים: פגיעה ברווח או ייצור מותג פרטי

ההתייקרויות במשק מובילות לירידה במכירות המזון והטואלטיקה, ולא מעט ספקים מתלבטים האם להתחרות בעצמם על המדפים בסופרמרקטים • במקרה שיבחרו בכך, יידרש מהם שינוי כואב

טל רבן 29.02.2024
יניב ויצמן, מייסד ומנכ''ל טינק / צילום: אופיר צדוק

מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים

גלית חתן 28.02.2024
זוכי ''זיכרון בסלון'' / צילום: עזרא לוי

התחרות האפקטיבית בשיווק: משרד הפרסום שהוביל והמחווה לחטופים

בשלושה חודשי איחור, בשל המלחמה, התקיים טקס פרסי האפי במוזיאון תל אביב • בפרס היוקרתי ביותר על הישגים שיווקיים לאורך שנים, זכו חברת כרטיסי האשראי מקס על שבירת הנהוג בתחום וחברת yes על המעבר המוצלח מלוויין לסטרימינג • מקאן ת"א הוביל במספר הפרסים

גלית חתן 19.02.2024
עמוס לביא בקמפיין תפוצ'יפס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אותנטיות מנצחת: החקלאי מקיבוץ נירים הופך את הפרסומת לתפוצ'יפס לאהובה ביותר

בזמן שכותרות "החקלאות במשבר" עדיין מהדהדות על המסך, עמוס לביא מקיבוץ נירים בעוטף זוכה לאהדת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר מבוססת על שיר מחאה, ובאלפרו מנצלים היטב את כל היתרונות של נונו

גלית חתן 15.02.2024
בני נוער מתנדבים במשק חקלאי בזמן המלחמה. מהסקר עולה שרבים מהצעירים מאמינים בחוזקה של המדינה / צילום: יח''צ

דור ה־Z במלחמה: מעדיפים מותגים תוצרת ישראל שתורמים למדינה

הדור הצעיר מתגלה כפטריוטי גם בהעדפותיו הצרכניות אך מחושב כלכלית לאור המצב במדינה, כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בקרב בני 16־25 • גיל סמסונוב, יו"ר גליקמן שמיר סמסונוב ומיוזמי הסקר: "הדור האוניברסלי עבר מהפך ודומה לדור תש"ח"

גלית חתן 15.02.2024
סופרמרקט בישראל. חשוב לקבל פרספקטיבה מאירופה / צילום: Shutterstock

העלאת מחירים היא כלי בידי המנכ"ל. בעת הזו, עדיף לצמצם אותה למינימום

הרגישות הצרכנית הגבוהה בזמן מלחמה, יחד עם העמדה האגרסיבית של הרגולטור שדורש מהיצרנים "להיכנס מתחת לאלונקה", דורשות פעולה ממותנת יותר מצד חברות במשק

טל רבן 15.02.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
יוצר התוכן משה כורסיה. ''אותה שפה, רק במילואים'' / צילום: צילום מסך מטיקטוק

התחזית ל־2024: טיקטוק יהפוך לזירת מסחר, ומעסיקים יהפכו עובדים למשפיענים

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מתמודדים מותגים עם שאלות על התנהלות נכונה ברשתות החברתיות, עבודה עם יוצרי תוכן ובניית התקציב השיווקי • לי מלאך, בעלת סוכנות הסושיאל לימה, מציעה להם כללי עשה ואל תעשה, ומשרטטת את המגמות שיובילו בשנה הקרובה

גלית חתן 28.12.2023
מנהלי השיווק נערכים ל–2024 עם קמפיינים צנועים ותקציבים מאתגרים / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי השיווק נערכים ל-2024 עם קמפיינים צנועים ותקציבים מאתגרים

המחיר הכלכלי של המלחמה, שעדיין לא ידוע מתי תסתיים, מחייב את מחלקות השיווק בארגונים לפעול בשני כיוונים: מהלכי נתינה תדמיתיים לצד מהלכי מכירות • המומחים ממליצים לתת הטבות עם ערך כדי להרוויח נאמנות בהמשך, וגם ללמוד מהמקרה של אוקראינה • לקראת 2024, פרויקט מיוחד

שירה ספיר 13.12.2023
פרינגלס של פרוקטר אנד גמבל / צילום: Shutterstock

בכיר בפרוקטר אנד גמבל חושף: כך אנחנו נלחמים במותגים הפרטיים

אנדרה שולטן, מנהל הכספים של פרוקטר אנד גמבל, פרש את משנתו לגבי ההתמודדות מול המותגים הפרטיים בוועידת השיווק של מורגן סטנלי: "אנחנו רואים שהמותג הפרטי באירופה צומח, אבל בכל קטגוריה שהוא צומח, גם אנחנו צומחים"

גלית חתן 10.12.2023
איך לגבש תוכנית פרסום בזמן מלחמה / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

איך לגבש תוכנית פרסום בזמן מלחמה

המומחים ממליצים לחברות להחליף את הקלישאות כמו "ביחד ננצח" בשיווק יוזמות ותרומות למען המאמץ המלחמתי • וגם: מתי הפרסומות יחזרו למתכונת שגרה? • שאלת היום, מדור חדש

שירה ספיר 06.12.2023
עד כמה מהלכי התגייסות של חברות מועילים להן שיווקית? / איור: גיל ג'יבלי

האם התגייסות חברות למאמץ המלחמתי מועילה להן שיווקית?

סקר שבחן את הלך־הרוח הצרכני במלחמה מעלה כי מהלכים שמובילות החברות זוכים לאהדה בינונית־גבוהה • כ־50% מוכנים לשלם על כך פרמיית מחיר

שירה ספיר 29.11.2023
מערך השיווק של הישראליות בחו''ל בזמן מלחמה / איור: גיל ג'יבלי

חברות לא יכולות לבקש חמלה מצרכנים בחו"ל בזמן המלחמה

החברות הישראליות שפועלות בשוק הגלובלי נדרשות לבחון מחדש את מערך השיווק שלהן ולעדכן מסרים • חשוב לשדר יציבות ואיתנות למרות הקושי, אך כדאי להימנע ממיצוב פוליטי

שרון ישראל 27.11.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 485 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 31