יכולות ה"טרגוט" של מפרסמי מודעות פוליטיות יצומצמו משמעותית • המהלך ייכנס לתוקף בבריטניה עוד שבוע מהיום, לפני הבחירות ב-12 בדצמבר • במדינות האיחוד האירופי המהלך ייכנס לתוקף החל מסוף השנה הנוכחית, וביתר העולם ב-6 בינואר
פייסבוק תכניס לשימוש החל מיום שישי הקרוב את כלי השקיפות המוגברים שתוכננו במיוחד למערכת הבחירות בישראל • כלי השקיפות על מודעות פוליטיות או סטטוסים פוליטיים אשר אליהם מוזרמים תקציבים, יחייבו את כל מי שמפרסם אותם לשלוח לפייסבוק מידע מפורט אודותיו
לקראת הבחירות בישראל, הרשת החברתית תשיק כלים חדשים שיבדקו את השקיפות סביב מודעות פוליטיות • לדברי פייסבוק, מפרסמים יחויבו לקבל הרשאה לרכישת מודעות הנוגעות לבחירות, והמשתמשים יקבלו מידע רב יותר לגבי המודעות האלה, כמו טווח המחירים בו נרכשה המודעה ומידע על הרוכשים
למרות ההצפה של תוכני וידאו ברשת, רוב הפוליטיקאים הישראלים עדיין לא יודעים להפוך אג'נדה פוליטית לאמירה קריאטיבית ■ בכיר בענף הפרסום: "כיום פוליטיקאי הוא גם גוף שידור; מי שלא ייצור תוכן מרתק בסטנדרטים של גופי תקשורת - ייעלם"
קבוצת הפרסום WPP משיקה כלי חדש שיאפשר פרסום ממוקד ומפולח לקראת הבחירות בארה"ב
שכרה מומחה לשיווק פוליטי שינהל את הקשרים של החברה מול ממשלות ופוליטיקאים ויתקשר את הדרך הטובה ביותר לעשות שימוש באינסטגרם
האם חברי הכנסת החדשים, שלוחי הצדק החברתי, יוכלו להתעלות ולהכליל את עצמם בתוך חוק הספאם? אשרי המאמין
יוני להב, יועץ אסטרטגי ולשעבר סמנכ"ל האסטרטגיה בשלמור-אבנון-עמיחי, מנתח את המהלכים המוצלחים בבחירות ■ האם אחרי שהכול ישקע נישאר עם קולו המזרחי הזועם של אורי גבריאל/"יגאל הנאצי" - "מי אתם שתדרכו על שאול מופז?"
חוק הספאם, שאוסר על שיגור פרסומים שונים, מדלג על קמפיינים של מפלגות
סטנלי גרינברג, יועץ פוליטי בכיר, מסביר ל"גלובס" למה הרשת החברתית אינה הגורם האמיתי לניצחון אובמה, מנסה לאתר איפה נכשל אהוד ברק ומספר על הקשיים בהסברה הישראלית
כמו בבחירות, גם בכנס בנושא שיווק פוליטי של GCS לא נרשמו מנצחים של ממש ראובן אדלר (קדימה): "נושא הגושים לא נלקח מספיק בחשבון" רוני רימון (ליכוד): "קמפיין קדימה הצליח רק לעשות קניבליזציה של השמאל"