הקמפיין של מיזם החתונות האינטרנטי עלה בנתיבי איילון ובמספר מוקדים נוספים בבאר-שבע, חיפה, תל-אביב ואזור המרכז, בהשקעה של כחצי מיליון שקל
חברת חוצות זהב משיקה מערכת פריסות שלטים אינטראקטיבית, ואילו חברת ברעם פרסום מקורי משיקה מחלקת פרימיום תחת השם "ברעם EXTRA"
טוענת כי חברת שילוט החוצות לא עמדה בתנאי הזיכיון שלה שנחתם מול העירייה
צעיר שהתייאש משליחת קורות חיים וראיונות עבודה, פרסם את עצמו על שלט חוצות עם הכיתוב: "העסיקו אותי" ■ הפניות לא איחרו לבוא, והיום הוא עובד כסוכן מכירות
שוק השילוט הדיגיטלי עובר אבולוציה בזכות הסמארטפונים ■ אג'אי צ'אודרי, מנכ"ל ענקית השילוט הדיגיטלי ComQi, מסביר איך מחברים בין סמארטפון לשילוט בחנות
הדוגמנית ישראלה אבתאו נבחרה לפרזנטורית של חברת האופנה מאוזנר ■ זו הפעם הראשונה שחברת אופנה ישראלית בוחרת דוגמנית כהת עור לייצגה
כך עולה מדוחות חברת שילוט החוצות רפיד, שהפסידה 9.3 מיליון שקל ב-2011
הכנסת צפויה לאשר הערב בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ דני דנון האוסרת על פרסום משקאות אלכוהוליים על שלטי חוצות ואוטובוסים באופן גורף
גיא ברעם: הפרסום ייחשף ל-4 מיליון איש שפוקדים מדי יום את גוש דן
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי: "ההחלטה על הקמפיין בירושלים הייתה שלנו; קיבלנו הוראה חדשה מישראכרט לשים את כל השלטים, כולל זה עם גילה אלמגור"
סמנכ"ל השיווק של TX MEDIA, אורי רודריגז-גרסיא: "מדובר במדיום פרסומי שכבר הוכיח את עוצמת החשיפה והאפקטיביות שלו בארה"ב, אוסטרליה, אסיה ואירופה"
חברת שלטי החוצות נור מעלה בנתיבי איילון ובצירי תנועה מרכזיים בישראל קמפיין בעלות של 500 אלף שקל, המציג את מנהיגי העולם ב"רגעים אינטימיים"
3 דוגמאות שמשלבות פרסום מסורתי עם יכולות דיגיטל חדשות ויוצרות פרסום חדשני
נערות פיתוי במקום שלטי חוצות, וצעיר מושפל שמביא רייטינג שיא ל-MTV המקומי
בעשור האחרון החזיקה בזיכיון זה חברת רפיד ■ הזיכיון של ברעם יהיה תקף ל-10 שנים
מהודעת רפיד לבורסה עולה כי נערך מו"מ על המשך השכירות לשטח הפרסום המוגדר "פרימיום"
בחירות 2021בנימין נתניהוגיוס עובדיםאירועים ומינוייםחוצות זהבמאנדיי.קוםמפלגת יש עתידעיריית ירושליםקמפייןתעמולת בחירות