הסטארט-אפ הישראלי YOOM והדיג'יי הבינלאומי פול אוקנפלד, משתפים פעולה בהפקת מופע מטאוורס מוזיקלי שיתקיים השבוע • חברת VIZUM הישראלית, המתמחה בפתרונות אלומיניום לעולם העיצוב והאדריכלות, משיקה אולם תצוגה חדש לדלתות וחלונות הנפתחים ונסגרים בטכנולוגיית ריחוף מגנטי, כמו של אילון מאסק • אירועים ומינויים
מותג תכשיטי היוקרה מתחדש בשלוש קולקציות בהשראת הדולצ'ה ויטה האיטלקית, המשדרות תחכום וייחוד בסטנדרט גבוה
ערב השנה החדשה עומד במרכז הפקה תיאטרלית של פדני • שירלי בוגנים מציגה את נבחרת תכשיטי היוקרה של המותג
רשת תכשיטי היוקרה נפרדת מהקיץ ומקבלת את פני השנה החדשה עם שלושה לוקים מובילים, בהפקה בהשתתפות ניבר מדר
וגם: מה עושה בארץ כדורגלן העבר הפורטוגלי לואיס פיגו?
בני פדני, שכיהן עד כה כמנכ"ל רשת התכשיטים והשעונים, ימשיך לכהן כיו"ר פעיל
עו"ד איתן ארז פנה לביהמ"ש בדרישה להורות לאור להפקיד את תכשיטי היוקרה באופן מיידי ■ טוען כי ניסתה להחליף טבעת ב-70 אלף שקל וצמיד ב-53 אלף שקל, אך בשל צו איסור הדיספוזיציה על רכושה - רשת פדני סירבה
"ידיעות אחרונות": התכשיטים נקנו ברשת היוקרה פדני, כשחלק מהתשלום בוצע מחשבונה הפרטי של ענבל אור וחלקו מכספי חברת אור סיטי נדל"ן - שהיום בפירוק
קבלו הצצה ל-5 קולקציות תכשיטים חדשות ומרתקות, פרי ידם של המעצבים המקומיים והמוכשרים שלנו
תחקיר "גלובס" בקרב רשתות התכשיטים המובילות ובחנויות בבורסה ליהלומים מגלה טווח מחירים עצום ■ ההצעות הזולות ניתנו בחנויות הפרטיות ■ כמו בכל מוצר אחר, גם כאן חובה להשוות מחירים
הסרט החמישי שנעשה על-פיו הספר "גטסבי הגדול" פותח את פסטיבל קאן
פדני, שהיה צורף ותכשיטן משגשג בישראל השאיר אחריו רעיה, מלווין פדני, שלושה ילדים, שישה נכדים ונין אחד
מחיר אונקיית זהב חצה את רף ה-1,500 דולר, ומחיר היהלומים עלה בכ-15%, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחנויות המחיר עלה רק באופן מינורי, הודות לשער הדולר הנחלש
פדני, נצר למשפחת התכשיטנים המפורסמת, בחרה לעצב את הקולקציה החדשה שלה בהשראת הנסיך הקטן ■ "היהלום הקטן בעיצובים מזכיר את הכוכב של הנסיך שמנצנץ שם"
בעבר כיכבה גוש בקמפיינים של חברות נוספות, בעיקר מתחום האופנה
יש להם מעמד, כוח וכסף אבל הם לא יודעים שובע ■ איפה עובר הגבול בין רעב עסקי בריא שמניע את הארגון קדימה לבין רעב פתולוגי שעלול לפגוע במנהל ובארגון?
חברות יוקרה בתחומי עיצוב הבית, רכב ותכשיטים יודעות להעריך לקוחות "כבדים" ■ לקוחות VIP מיוחסים במיוחד יוזמנו לאירוח יוקרתי בבית המעצב באיטליה ולהשקות של מכוניות בחו"ל ויבחרו שעון או תכשיט בסלון ביתם
הקמפיין, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, עולה בהשקעה כוללת של כמיליון דולר
החנות תכלול מחלקה לאביזרי יוקרה של המותג קרטייה בימים אלה נבדקים מיקומים לפתיחת סניפים נוספים