תלונות

כתבות אחרונות

 
שופט בית המשפט העליון חאלד כבוב / צילום: שלומי יוסף

נציב התלונות על השופטים מצא תלונה נגד השופט חאלד כבוב כמוצדקת

בשנת 2019 השופט חאלד כבוב נתן שתי החלטות, במסגרת בקשות לצווים במעמד צד אחד, הקשורות לתיק בו ארבעת ילדיו היו מעורבים בעקיפין • הנציב אורי שהם ציין כי תמוה שכבוב לא ידע על הדבר, שכן שמותיהם הופיעו בחלק מנספחי התיק, אך כבוב טען כי הנתונים נמצאו בשולי הנספחים, שכללו 200 עמודים

ניצן שפיר 27.03.2024
נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אורי שהם / צילום: ליאור מזרחי

דוח נציבות התלונות על השופטים: כשליש מהתלונות המוצדקות - בשל התמשכות ההליכים

מדוח נציבות התלונות על השופטים עולה כי נרשמה הפחתה דרמטית ביחס לשנה שעברה במספר התלונות שנמצאו מוצדקות • 29% מהתלונות שנמצאו מוצדקות נגעו להתמשכות הליכים משפטיים, ו-24% נגעו לליקויים בניהול משפט

נטע סרוסי 26.03.2024
חברת הביטוח ''מגדל'' / צילום: טלי בוגדנובסקי
מגדל ביטוח | בלעדי

במגדל מנסים להדיח דירקטורית שהתלוננה על הטרדה מינית

דירקטורית בחברת הביטוח, שהתלוננה נגד דירקטורית אחרת על הטרדה מינית, התבקשה להתפטר על ידי היו"ר אמיר ברנע • במכתב ששלחו עורכי הדין של הדירקטורית נטען כי "במקום להגן על מרשתנו כמצופה, בחרה החברה לתקוף דווקא את הקורבן ולהלך עליה אימים במטרה להשתיקה"

ניצן שפיר 14.12.2023
חברת הביטוח ''מגדל'' בקריית אריה, פ''ת / צילום: טלי בוגדנובסקי

סערה במגדל: דירקטורית התלוננה על הטרדה מינית מצד דירקטורית אחרת

התלונה הגיעה לכדי בדיקה של שופטת בדימוס שקבעה כי האירועים אינם בגדר הטרדה מינית, אך מהווים התנהגות פוגענית, התנהגות שנקטה לדברי השופטת גם המתלוננת • עם זאת, השופטת מצאה כי האווירה בדירקטוריון כוללת מחנאות ופוגעת ביכולתו לבצע את תפקידו

רועי ויינברגר 28.11.2023
הממונה על שוק ההון משה ברקת / צילום: יוסי זמיר

נמשכת הירידה במספר התלונות המוגשות מדי שנה למפקח על הביטוח

מנתונים שהגיעו לידי גלובס עולה כי הציבור מגיש פחות ופחות תלונות למפקח על הביטוח מדי שנה • עוד חושפים הנתונים כי כ-26% מהתלונות שהוגשו בשנת 2020 ובמחצית הראשונה של שנת 2021 נמצאו מוצדקות • עו"ד חיה מנע המתמחה בתביעות נזיקין: "הציבור מוותר מראש על הקרב מול חברות הביטוח האימתניות"

אבישי גרינצייג 01.08.2021
קונה לא מרוצה / צילום: אילוסטרציה

המועצה לצרכנות: עלייה של 130% בתלונות של צרכנים על קניות אונליין

מנתוני המועצה עולה כי עד סוף אוקטובר התקבלו כ-20 אלף תלונות של צרכנים על קניות באינטרנט • באיזה ענפי מסחר יש הכי הרבה תלונות, מה עושים אם המשלוח לא הגיע, ומה קורה עם העסק פושט את הרגל לפני שהחבילה מגיעה?

מיכל רז-חיימוביץ' 17.11.2020
אני רק שאלה. משוב שלילי על התלוננות מוגזמת / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

אני רק שאלה: "ההנהלה עשתה שינוי ארגוני מזעזע ואיש לא מקשיב לי!"

כך תעבירו ביקורת בארגון בלי שיחשבו שאתם בלתי נסבלים • טור ייעוץ

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 23.10.2020

שיטת הדוגרי של משברי הרשת: הגולשים מעדיפים גישה אישית על פני מהירות

על רקע המצב הכלכלי, העלייה בצריכה דרך הרשת והעצבים הרופפים של הקהל הישראלי, מתחדד הצורך במתן מענה שירותי יעיל • התגובות ההפוכות של הוט ושל שטראוס על שני משברי רשת שונים יכול ללמד משהו על הדרך לעשות את זה נכון

אסף שמואלי, המשבריסט 16.10.2020
השופט דוד רוזן / צילום: תמר מצפי

הנציב רוזן: מתלונן בעבירות שחיתות רשאי להגיש ערר ולקבל חומרי חקירה

נציב תלונות הציבור דוד רוזן קבע כי כי למתלונן בעבירות שחיתות קיימת זכות להגיש ערר על ההחלטה לסגור את התיק

אבישי גרינצייג 22.07.2020
צרכנים מחכים בתור לסופר/ צילום: דפי הירשפלד

מתלוננים על חברות התקשורת ולא מכירים בזכויות הצרכן: המועצה לצרכנות מסכמת שנה

אחרי שדילגה על דיווח פומבי לסיכום שנת 2018 הציגה היום המועצה לצרכנות עלייה במספר הפניות שהפנו אליה צרכנים. מסקנות המועצה לצרכנות הן כי "יש עבודה רבה עד להטמעת תודעת שירות בקרב נותני השירות בישראל"

מיכל רז-חיימוביץ' 23.12.2019
רוני דניאל / צילום: איל יצהר, גלובס

לאחר דברי רוני דניאל על האונס בקפריסין: מאות תלונות לרשות השנייה

לא פחות מ-700 תלונות התקבלו ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לאחר התבטאותו של רוני דניאל בתוכנית "הקבינט" ברדיו 103FM על חקירת אונס הצעירה הבריטית בקפריסין • דניאל עצמו התנצל בהמשך והבהיר: "מעולם לא חשבתי להתייחס בקלות-דעת לאירוע כל-כך חמור"

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2019
אורי שהם / צילום: ליאור מזרחי

מה קורה כששופטים אומרים לבעלי דין "את צריכה למצוא לעצמך בן זוג" או "אני לא משחקת בקקי"

ההתבטאויות הללו נאמרו ע"י שופטים ושופטות לבעלי דין שהופיעו בפניהם או לבאי-כוחם, ונציב התלונות אורי שהם קבע כי הן בלתי ראויות • לפי החלטת הנציב, 16% מהתלונות שהוגשו לו אשתקד נגד שופטים הן מוצדקות - ובסה"כ 94 תלונות - מרביתן נגד שופטי שלום

אלה לוי-וינריב 21.03.2019
התחדשות עירונית / צילום: תמר מצפי

מחקר: 70% מתלונות תושבים בפרוייקטים של התחדשות עירונית אינן מוצדקות

כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת תל אביב שבדק 200 פרויקטים • כמחצית מהדיירים שפנו לקליניקה לדיור באוניברסיטת ת"א, לא הבינו את ההסכם עליו חתמו מול היזמים • במקרים אחרים, כך נמצא, התלונות נשמעות סבירות, אך לא תקפות חוקית

אריק מירובסקי 08.01.2019
אליעזר ריבלין / צילום: יונתן בלום

"שופטים שנכשלו בקורס למועמדים לשפיטה ממונים בכל זאת לשיפוט"

נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר ריבלין, טוען כי כי יש לבחון האם קיים קשר בין מספר התלונות המוצדקות על שופטים ותוכנן - לבין הציון שקיבלו בקורס המועמדים לשיפוט

אלה לוי-וינריב 14.10.2018
חדוה בר / צילום: איל יצהר

הבנקים החזירו ללקוחות 8.6 מיליון שקל ב-2017 בעקבות תלונות

לפי נתוני דוח בנק ישראל, רק 4% מהלקוחות שהגישו תלונה לבנק ערערו על התשובה לבנק ישראל • במזרחי טפחות היה השיעור הנמוך ביותר של תלונות מוצדקות • על מה אנחנו מתלוננים הכי הרבה?

עירית אבישר 07.08.2018
אליעזר ריבלין / צילום: יונתן בלום

ריבלין: תלונה נגד רשם ששרבב עובדה שגויה לפס"ד - מוצדקת

נציב תלונות הציבור על שופטים, אליעזר ריבלין, מצא כי תלונה שהוגשה נגד רשם היא מוצדקת • הסיבה: הרשם כתב בטעות בפסק הדין כי הצדדים הציגו בפניו את קרות התאונה באמצעות מכונית צעצוע • ריבלין: "פסק דין המשרבב התרחשות במשפט שלא הייתה ולא נבראה פוגע באמון בבתי המשפט"

מנחם שטאובר 03.06.2018

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7