רשת הדיור המוגן פרסמה מתחילת השנה בהיקף של 3.5 מיליון שקל במחירי מחירון
המכרז של נתיבי ישראל נחשב למכרז התשתיות הגדול ביותר, אך הוא התקבל בחשדנות מסוימת בענף הפרסום, בעיקר בשל העובדה שהדגש בו היה על הצעת מחיר ■ היקף הפרסום של נתיבי ישראל בשנים האחרונות עמד על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון
שתי החברות נמצאות בבעלות מלאה של קבוצת הרכב מאיר
חברת הרכב פרסמה ב-2013 בהיקף של 15.7 מיליון שקל במחירי מחירון
גיא וינברגר טיפל כבר בתקציב של נגרין בעבר, במסגרת תפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום זרמון-גולדמן
היקף התקציב עומד על כ-2.5 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בפוגל-אוגילבי
על התקציב של יבואנית שארפ וזנוסי, בהיקף של כ-5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, יתמודדו y&r ישראל, שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, פוגל-אוגילבי וזרמון DDB
יבואנית מוצרי אפל בישראל פנתה למספר משרדי פרסום, בהם מקאן ת"א ו-LEAD
היקף התקציב נאמד ב-12 מיליון שקל בשנה, והמכרז יהיה על הקריאייטיב בלבד
המשרד ייקח חלק במיתוג מחדש לקו מוצרים שלם הבנוי על נייר ממוחזר
התקציב יעבור למשרד הפרסום הניו-יורקי McKinney, שימשיך לעשות שימוש בסיסמה "Find Your Fun" שמלווה את המותג בשנים האחרונות
תקציב הפרסום של החברה, המפתחת ומשווקת את המכשיר בי קיור לייזר, יעמוד על 4-6 מיליון שקל
תקציב המרכז למימוש זכויות רפואיות עמד אשתקד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב המדיה יישאר בידי הילה ושות'
יינות ביתן נמנעה עד היום מפרסום בונה מותג והתמקדה בעיקר בפרסום מכירתי ■ מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 5.4 מיליון דולר במחירי מחירון
התקציב טופל עד כה ע"י ליאו ברנט ■ בנק אוצר החייל מבקש לרענן גישה אסטרטגית חדשה-ישנה, שלפיה קהל היעד המרכזי שלו הם אנשי כוחות הביטחון
דרך מותג זה מקווים המתמודדים לקבל דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טבע כולה ■ מקאן טיפל בעבר בתקציב
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום