שבע מתוך עשר הפרסומות בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגיעות מענף הפיננסים • הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר, ודיסקונט הוא המפרסם שהשקיע את הסכום הכי גבוה - 1.6 מיליון שקל - אחרי היעדרות של כארבעה חודשים מהמסך
המהלך החדש של בנק לאומי לפתיחת מוקד במוצ"ש נחרת היטב בתודעת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לבזק, עם קרוב ל-2 מיליון שקל, ואורבניקה היא חברת האופנה הראשונה שנכנסת למדד זה שנה
הפרסומת של בנק הפועלים, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע
הפרסומת האהובה ביותר שייכת זה השבוע השני לביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חברת yes היא המפרסמת שרשמה את ההשקעה הגבוהה ביותר, עם כ־1.4 מיליון שקל
הפרסומת של בנק לאומי, שעושה שימוש בשיר של עידן עמדי, היא הזכורה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בפרסומת של yes מככב עמדי בזכות תפקידו ב"פאודה" • אודי כגן מצחיק את הצופים, והפרסומת של ביטוח 9 מתברגת כאהובה ביותר
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד
ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה
המיקוד באסטרטגיית השירות האנושי של בנק מזרחי טפחות ממצב את הפרסומת שלו כזכורה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה כספית אינן מתברגות במדד: מפעל הפיס, פייבוקס וחברת החשמל
דיסקונט עם הפרסומות הזכורות ביותר וביטוח 9 מוביל מבין האהודות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה למחצית הראשונה של 2023 • המשרד שרושם את הנוכחות הגבוהה ביותר - מקאן ת"א • סיכום מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע
שתי חברות הסלולר מנסות למשוך צרכנים בעזרת פרזנטורים אהובים, אבל דווקא זו שמשקיעה פחות מצליחה יותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, שמוכיח שהדור הוותיק הוא כר בלתי נדלה לבדיחות
המלחמה בין הבנקים עדיין מתבטאת בנוכחות רציפה על המסך, אם כי חברות הסלולר הגדולות גנבו להן מעט את הפוקוס - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אודי כגן ממשיך לגרוף את אהדת הצופים בפרסומת לביטוח 9
כמי שמרוויחים מהמצב הנוכחי במשק, הבנקים הגדולים נלחמים על כל לקוח גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, ואילו מוצרי החלב נותרים מחוץ לתודעה למרות חג השבועות שמתקרב
הדומיננטיות הפיננסית בדירוג נמשכת כבר זמן רב, אולם השבוע מדובר בלא פחות משבעה בנקים וחברות ביטוח - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיתוף-הפעולה בין שני המותגים החזקים, שופרסל ואל על, מצליח להתברג בדירוג אך זוכה לאהדה נמוכה
לא רק תרופות ודיור מוגן, גם בנקים וחברות מזון פונים לדור המבוגר יותר, ואלה שעושים זאת היטב מתברגים בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של תנובה שמבוססת על הזדהות ההורים מתמקמת גבוה בטבלה, אחרי שקודמתה נעדרה ממנו
הפער בין המציאות ההוליוודית לפרסומת החדשה של הוט לא מונע ממנה להתברג בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ייתכן כי אחת הסיבות לכך היא היותה הפרסומת המושקעת ביותר השבוע • בתחרות על הפנייה לגיל השלישי, שטראוס גוברת על תנובה
הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי
בבנק הרביעי בגודלו בישראל בחרו להעביר מסר למניעת אלימות נגד נשים, וזה השתלם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית "כאן BOX" ונועה קולר מביאות תוצאות לתאגיד השידור, וגם השבוע הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן
אחרי שבועיים באוויר, הבחירה של בנק הפועלים בעמוס תמם כפרזנטור מוביל משתלמת - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 בכיכובם של אודי כגן ובדיחות האבא
הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה
הניסיון של בנק הפועלים להתחכם ולסנוט במתחרים יוצר פרסומת לא מבודלת מספיק שאינה מעוררת זכירות ואהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • השינוי העדין בקו הפרסומי של ביטוח 9 מביא תוצאות