גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

9 מיליון

מותג ביטוח

עוד כתבות

קמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך

שבוע חמישי ברציפות: קמפיין ביטוח 9 עם אודי כגן הוא האהוב ביותר

שבע מתוך עשר הפרסומות בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגיעות מענף הפיננסים • הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר, ודיסקונט הוא המפרסם שהשקיע את הסכום הכי גבוה - 1.6 מיליון שקל - אחרי היעדרות של כארבעה חודשים מהמסך

גל תורן בקמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הבנדנה, הג'ינס, העשן וגל תורן מקפיצים את בנק לאומי למקום הראשון בזכירות

המהלך החדש של בנק לאומי לפתיחת מוקד במוצ"ש נחרת היטב בתודעת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לבזק, עם קרוב ל-2 מיליון שקל, ואורבניקה היא חברת האופנה הראשונה שנכנסת למדד זה שנה

דם אברמוב בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

בלי אסקפיזם ועם לוחם בשיקום, הפרסומת של בנק הפועלים היא הזכורה ביותר

הפרסומת של בנק הפועלים, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע

עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

השילוש של ילדים, מלחמה ועמוס תמם מובילים את בנק הפועלים למקום הראשון בזכירות

הפרסומת האהובה ביותר שייכת זה השבוע השני לביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חברת yes היא המפרסמת שרשמה את ההשקעה הגבוהה ביותר, עם כ־1.4 מיליון שקל

גל תורן בקמפיין בנק לאומי. הקמפיין השתמש בשיר של עידן עמדי / צילום: צילום מסך

עידן עמדי גויס להפסקת הפרסומות - והתברג פעמיים בטבלה השבועית

הפרסומת של בנק לאומי, שעושה שימוש בשיר של עידן עמדי, היא הזכורה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בפרסומת של yes מככב עמדי בזכות תפקידו ב"פאודה" • אודי כגן מצחיק את הצופים, והפרסומת של ביטוח 9 מתברגת כאהובה ביותר

קמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

ענף הפיננסים השתלט. ומי הפרסומת האהובה בישראל?

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד

דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

שבוע שני ברציפות: מזרחי טפחות מוביל בזכירות

ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

העקשנות משתלמת: עם מסר עקבי ופרזנטור קבוע, מזרחי טפחות כובש השבוע את המדד

המיקוד באסטרטגיית השירות האנושי של בנק מזרחי טפחות ממצב את הפרסומת שלו כזכורה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה כספית אינן מתברגות במדד: מפעל הפיס, פייבוקס וחברת החשמל

רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: מתוך הפרסומת של דיסקונט

לראשונה: דירוג חצי־שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות

דיסקונט עם הפרסומות הזכורות ביותר וביטוח 9 מוביל מבין האהודות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה למחצית הראשונה של 2023 • המשרד שרושם את הנוכחות הגבוהה ביותר - מקאן ת"א • סיכום מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך

פרטנר ופלאפון מככבות בהפסקת הפרסומות, בעוד סלקום מתכננת להצטרף אליהן בשבוע הבא

שתי חברות הסלולר מנסות למשוך צרכנים בעזרת פרזנטורים אהובים, אבל דווקא זו שמשקיעה פחות מצליחה יותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, שמוכיח שהדור הוותיק הוא כר בלתי נדלה לבדיחות

החייזר ברקוני בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

פרסומת המשכנתאות של דיסקונט הותירה את הרושם הגדול ביותר על הצופים

המלחמה בין הבנקים עדיין מתבטאת בנוכחות רציפה על המסך, אם כי חברות הסלולר הגדולות גנבו להן מעט את הפוקוס - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אודי כגן ממשיך לגרוף את אהדת הצופים בפרסומת לביטוח 9

מרגלית צנעני וגל תורן בקמפיין לאומי / צילום: צילום מסך

דיסקונט, מזרחי טפחות ולאומי השקיעו השבוע כ־4 מיליון שקל בפרסום

כמי שמרוויחים מהמצב הנוכחי במשק, הבנקים הגדולים נלחמים על כל לקוח גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, ואילו מוצרי החלב נותרים מחוץ לתודעה למרות חג השבועות שמתקרב

מרגול בקמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

בלי חרטוטים ועם הרבה ישירות, מרגול עוזרת לבנק לאומי להתברג בתודעה

הדומיננטיות הפיננסית בדירוג נמשכת כבר זמן רב, אולם השבוע מדובר בלא פחות משבעה בנקים וחברות ביטוח - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיתוף-הפעולה בין שני המותגים החזקים, שופרסל ואל על, מצליח להתברג בדירוג אך זוכה לאהדה נמוכה

אסי ישראלוף בקמפיין תנובה / צילום: צילום מסך

הארנק שייך למבוגרים: כך התחזק גל הפרסומות לגיל השלישי

לא רק תרופות ודיור מוגן, גם בנקים וחברות מזון פונים לדור המבוגר יותר, ואלה שעושים זאת היטב מתברגים בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של תנובה שמבוססת על הזדהות ההורים מתמקמת גבוה בטבלה, אחרי שקודמתה נעדרה ממנו

גל גדות בקמפיין HOT / צילום: צילום מסך

למה גל גדות מתחבאת מתחת למיטה כדי לגלוש בטלפון

הפער בין המציאות ההוליוודית לפרסומת החדשה של הוט לא מונע ממנה להתברג בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ייתכן כי אחת הסיבות לכך היא היותה הפרסומת המושקעת ביותר השבוע • בתחרות על הפנייה לגיל השלישי, שטראוס גוברת על תנובה

אודי כגן בקמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך

איזו פרסומת הכי אהובה ואיזו הכי זכורה? הדירוג השנתי של גלובס

הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי

רום סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

הגופים הפיננסיים מובילים את הפסקת הפרסומות, אך המסר של דיסקונט נחרט יותר

בבנק הרביעי בגודלו בישראל בחרו להעביר מסר למניעת אלימות נגד נשים, וזה השתלם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית "כאן BOX" ונועה קולר מביאות תוצאות לתאגיד השידור, וגם השבוע הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן

קמפיין מקס / צילום: צילום מסך

בנקים, אשראי וביטוח: הענף הפיננסי משתלט על הפסקת הפרסומות

אחרי שבועיים באוויר, הבחירה של בנק הפועלים בעמוס תמם כפרזנטור מוביל משתלמת - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 בכיכובם של אודי כגן ובדיחות האבא

רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

לקראת פסח: שופרסל וסופר-פארם בולטות בין הרשתות שמשווקות מזון ומתנות

הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה

עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

לפעמים אפילו פרזנטור מוכר ואהוב, הפקה מושקעת והומור זה לא מספיק

הניסיון של בנק הפועלים להתחכם ולסנוט במתחרים יוצר פרסומת לא מבודלת מספיק שאינה מעוררת זכירות ואהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • השינוי העדין בקו הפרסומי של ביטוח 9 מביא תוצאות