גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בדיקת "גלובס": כמה יעלה לנו הקיץ להצטייד בבגד-ים?

"גלובס" בדק כמה יעלה לנו להצטייד בבגד-ים - וגילה כי בין הרשתות אמנם יש תחרות ומחירים של עשרות שקלים בודדים, אך בקרב מותגי הפרימיום המחירים נעים מ-400 שקל צפונה

ערימות בגדי-הים בדוכנים בשוק בצלאל ממתינים לקונות עם שלל בגדי-ים מעונות קודמות. מגוון מותגים חולשים על דוכני השוק, ויש מציאות שוות (למי שיכולה לקנות בלי למדוד תוך נבירה בערימות), מ-10 שקל לכל חלק ומ-50 שקל לבגד-ים שלם (גם של גוטקס).

רשתות: מ-30 שקל לפריט

בענף בגדי-הים כבר הפנימו מזמן ששיטת ה-MIX & MATCH היא הנכונה ביותר, כאשר מאפשרת התאמה לכל אי-התאמה בין חלקי הגוף. כמעט בכל רשת אופנה מוצעים בגדי-ים כפריט בודד או כסט להתאמה.

* מנגו: המחיר לביקיני הוא 300 שקל, והמחיר לדגמים הניתנים לערבוב הוא 70 שקל לכל פריט (140 שקל סך-הכול).

* H&O ו-H&O: H&M השיקה לאחרונה קו בגדי-ים "מסטיק" ב-60-70 שקל לפריט בשיטת ההתאמה. מחירי ההשקה התחילו ב-30 שקל לפריט כמענה למחירי H&M המציעה ביקיני מ-30 שקל לכל חלק. בגד-ים שלם נמכר ב-H&M ב-90 שקל.

* גאפ: השיקה בישראל את קולקציית בגדי-הים. טווח המחירים לנשים 150-190 שקל.

* אפרודיטה: הרשת המשווקת את המותג הפרטי שלה לצד יצרנים מקומיים כמו לאה גוטליב, גלית לוי ובננה (200-800 שקל).

* גליק: המותג הפרטי של הרשת כולל שילובי "מולטי-צ'ויס" המאפשרים לערבב סטים שונים שלמעשה לא מגבילים שני חלקים ביחד (100 שקל לחלק תחתון, 200 שקל לחלק עליון).

ב"גליק" מספר מותגים בינלאומיים, בהם ZEKI - מותג אירופי הכולל דגמים קלאסיים עם שילובי סוורובסקי ושבבי עץ (מ-600 שקל), בגדי-ים בהשראת הריביירה הצרפתית של המותג BANANA MOON וקולקציות טרנדיות של המותג האוסטרלי Sun Seeker (מ-400 שקל).

מותגים ישראלים

בין מותגי בגדי-הים הישראלים בולטים גוטקס, טורקיז, פלפל, קוברה ואפרודיטה.

* גוטקס: מותג ותיק הזוכה להכרה ולפרגון בעולם. תחת המותג מוצגות כמה קולקציות, כמו זו שעיצבה מולי גראד, עם צבעים חזקים והדפסים מבדים שונים כמו משי (550-750 שקל במשביר).

הקולקציה האלגנטית של גדעון אוברזון פונה בהגדרתה לנשים מגיל 35, וכוללת אלמנטים עיצוביים כאבני סוורובסקי וחיתוכי לייזר (בגדי-ים: 450-550 שקל; בגדי חוף: 300-400 שקל).

* טורקיז: מציעה גזרות האמורות לארוז פיגורות בתצורות כאלה ואחרות. למשל חלק תחתון עם חגורה מתקפלת, תחתוני חצאית ועוד (בגדי-ים: 450-550 שקל, בגדי חוף: 350-400 שקל).

* נועה ירון: המעצבת מציעה הדפסים וגזרות א-סימטריות (590 שקל).

* קוברה: טווח המידות נע מ-36 עד 56. בין הדגמים הייחודיים למותג בגד-ים-שמלה (230-450 שקל).

מברזיל ועד אוסטרליה

שלל בגדי-הים המיובאים משתייכים ברובם לקטגוריות הפרימיום, חלקם מבטיחים עבודת-יד מבדים ומאלמנטים מיוחדים. כך למשל המעצבת הדנית חנה בלוך לבוטיק דה בראנץ', המציעה בגדי-ים מבד משי או מכותנה אורגנית בעבודת יד קפדנית (1,000-2,800 שקל), או המותג הניו-יורקי TIBI (1,680 שקל, בוטיק מיכל ומורן).

בבוטיק אמור ביקיני של רוברטו קוואלי נמכר ב-1,900 שקל וביקיני לבן עם הדפס כחול של פוצ'י ב-3,100.

* HOPE: מטשטשים את הבטן: בין בגדי-הים הברזילאיים הניחנים לרוב בגזרות זעירות, מציע HOPE גזרות מעניינות בהן בגד-ים שלם בגזרת קולר עם שתי שכבות בד וכיווצים לטשטוש אזור הבטן (280-670 שקל).

* D&G: ביקיני שחור של בית האופנה נמכר בפקטורי 54 (1,300 שקל). אוניל: מותג הגלישה מציע לבנות המין היפה בגד-ים "סופרקיני" העשוי מבד לייקרה ה"נדבק" לגוף (בזכות צפיפות הבד) ולא זז במים. 350 שקל.

גברים: גולש או שחיין?

את עולם בגדי-הים לגבר ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות: מבגדי-הים הזעירים (ספידו) ועד מכנסי הגולשים שכבשו את החופים. גם כאן טווח המחירים הוא אינסופי.

* סגנון ספורטיבי (לייקרה):

בגד-ים תחתון שחור קלאסי של אדידס בגזרה גבוהה, נמוכה או כטייץ נמכר ב-100 שקל, ואילו מכנסון של פול סמית' לגבר ב-500 שקל (בוטיק אמור). בגד-ים תחתון של D&G כבר עולה 600 שקל. בגדי-הים של ספידו כוללים גזרת תחתון עד מכנסון ארוך ב-100-160 שקל. טייץ שחור כולל מסנן קרינה ב-70-90 שקל (SUNWAY). בגדי-הים של החברה מותאמים לכל גיל ומידה. טווח מחירים 90-190 שקל.

* גולשים:

לצד מותגי הגלישה (בילבונג, אוניל ספיידר וכדומה), מציעים מותגי אופנה מכנסיים מודפסים בסגנון הגולש. ביניהם TNT (130 שקל), נאוטיקה (200-250 שקל), גאפ (190 שקל) טימברלנד (400 שקל) ו- D&G (בוטיק אמור, 1,300 שקל).

* ברמודה:

מי שצבעוניות בגדי-הים של הגולשים מעייפת את עיניו, ימצא בהוניגמן בגד-ים הנראה כמכנסי ברמודה (100 שקל).

שוק בצלאל אינו פוסח על הגברים וכולל מעת לעת בגדי-ים מלייקרה ב-20 שקל. גם באאוטלטים של רשתות האופנה ניתן למצוא בגדי-ים מעונות קודמות בהוזלה.

* מתכוננים לטריאתלון?

ספידו מציעה בגדי-ים לשחייה מהירה מקולקציית RACER-LZR. בגדי-הים עשויים בהלחמה מלאה ובטכנולוגיה המאפשרת ייבוש מהיר ועמידות לכלור (גימור הידרופובי - דוחה מים). 230-350 שקל.

ילדים ובני-נוער: מ-60 שקל

רשתות האופנה מציעות בגדי-ים (ביקיני או שלם) בסגנון גולשים או שחיינים: בגד-ים שלם או ביקיני נמכר בגאפ ובשילב ב-100 שקל, ובהוניגמן קידס ב-100-130 שקל. ב-H&M נמכרים בגדי-ים משני חלקים לבנות ב-60 שקל, וזה גם מחיר בגד-ים מודפס לבנים.

נערות כבר משלמות יותר: קולקציה צבעונית בפלפל שפריטיה נמכרים כחלקים נפרדים להתאמה עולים כ-300 שקל לסט ביקיני, וברשת twentyfourseven כוללת דגמים שונים ב-170-200 שקל. באפרודיטה זול יותר: בגדי-ים לילדות עד מידה 18 נמכרים ב-90 שקל.

מומלץ לבקר בשוק בצלאל בתל-אביב, המציע מגוון לא רע גם לילדים ובעיקר לילדות. מבגדי-ים של ארנה ועד פריטים מעונות קודמות של רשתות שונות, כך שב-20-30 שקל הילדה שלכם מסודרת לעונה.

אוברול של Sunway נמכר ב-90-130 שקל. קלציוס מציעה אוברול הכולל מערכת ציפה משולבת של Swimway ב-170 שקל. ב-EPK חולצות מסננות קרינה ב-90-80 שקל.

בגדי ים בהרכבה אישית

עוד כתבות

ברוכים הבאים

להתעורר מול חיזבאללה: הכפר הבדואי שתושביו לא מוכנים לנטוש

בתחילת המלחמה פונו אנשי ערב אל-עראמשה מבתיהם, אך הקשיים הכלכליים והמנטליים גרמו להם לחזור לכפר, הסמוך לגבול לבנון ● הפחד אמנם קיים, אך מבחינתם אין אפשרות אחרת: "הגענו למצב שבו למשפחות אין כסף לקנות גלידה לילדים שלהן. כמה אפשר לשבת במלון?"

חיילים וחיילות בצבא ברזיל, אפריל 2023 / צילום: ap, Eraldo Peres

בגלל מכתב מחאה? ברזיל משהה עסקה בשווי 145 מיליון דולר עם אלביט

לפי התקשורת המקומית בברזיל, הצבא במדינה החליט על השהיית רכישת 36 תותחי אטמוס מתוצרת אלביט ● המטרה מאחורי הצעד, על פי הדיווחים, היא להצדיק את ההחלטה לבחור באלביט בתור הזוכה במכרז ● סביר להניח כי מכתב מחאה עליו חתמו דמויות ציבוריות ברזילאיות, אמנים ופעילי זכויות אדם, תרם לעיכוב בעסקה

שיגור מיירט חץ 3 / צילום: דוברות משרד הביטחון

הרכיבים המזויפים במטוסים, והטילים היקרים שגורמים מבוכה לארה״ב

לגלובס נודע כי החברה הביטחונית הממשלתית תומר מגייסת 60 עובדים חדשים, אלביט עם הזמנה ראשונה למערכות מרגמה, בריטניה שוקלת להיכנס לתוכנית מערך ההגנה האירופית, טורקיה מנסה לרכוש מטוסי קרב ממקורות רבים, ובכיר גרמני קורא להגדלה משמעותית של תקציב הביטחון ● השבוע בתעשיות הביטחוניות

חוסיין סלאמי, מפקד משמרות המהפכה / צילום: Associated Press, Vahid Salemi

עם למעלה מ-30 אלף חיילים: האיום החדש של איראן על ישראל

חוסיין סלאמי, מפקד משמרות המהפכה, התייחס לסוגיה של פעילות ימית באגן הים התיכון, לצורך הידוק ההתקפה על ישראל ● זוהי לא הפעם הראשונה שמתייחסים באיראן לסוגיה זו, ולפני חודשים ספורים הוקם בסיג' ימי, משמר מתנדבים שיכלול לפי טהרן כ־55 אלף איש על כ־33 אלף כלים

ארסנל נשק בלתי נגמר / צילום: Reuters, Iranian Army/WANA

ארסנל בלתי נגמר: איזה נשק יש עדיין לחיזבאללה?

מפצצות מרגמה, דרך קטיושות וכטב"מים ועד טילי סקאד וטילי שיוט ● האמצעים שהציג חיזבאללה עד כה הם כאין וכאפס לעומת אלה שהוא יכול להפעיל במקרה של מלחמה כוללת בצפון

קמפיין טורנדו

האם הצופים עדיין זוכרים מי הייתה הפרזנטורית הקודמת של טורנדו?

הנוכחות הגבוהה של מותג המזגנים על המסך הופכת את הפרסומת בכיכובה של נעמי לבוב לאהובה ביותר השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ● המפרסם שהשקיע את הסכום הגבוה ביותר, זה השבוע השני, הוא free TV כ–1.4 מיליון שקל

סמוסות ב''טאלי'' / צילום: קאלו באבא

"תוך כמה שעות לא נשאר כלום": השף ההודי שמביא את פושקר לתל אביב

מבנה נטוש שהפך למתחם טיפולים מואר ומרגיע, גלריה שמציגה רישומים בטכניקת תפירה מיוחדת וחוויה קולינרית אותנטית שעכשיו גם תושבי תל אביב יכולים ליהנות ממנה ● פינוי יישובי הצפון גדע את מפעל חייהם של רבים ● עבור חלקם הוא יצר הזדמנות

עיבוד: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP(Kin Cheung), Shutterstock

רדיקלים מוסלמיים מנצחים בבחירות מקומיות באנגליה ופוטין מתקרב אל פטר הגדול

מוסלמים מנצחים בבחירות מקומיות באנגליה עם דגלים פלסטיניים ועם כרזות לטובת עזה ● אדאני (מנמל חיפה) הופך לכדור משחק בבחירות בהודו ● פוטין, תקופת כהונה חמישית, משתווה לסטאלין ● חדשות משפטיות טובות לטראמפ ● אורנגאוטן חובש את הפצע

תע''ש רמת השרון / צילום: תמר מצפי

התוצאה המפתיעה והמטרידה של מחדל החימושים: תידחה בנייתן של 36 אלף דירות במרכז

הממשלה מקדמת בימים אלה החלטה לדחיית פינוי מפעל תע"ש רמת השרון, בשל "המאמץ המלחמתי", כך נודע לגלובס ● זוהי הודאה של מערכת הביטחון בכישלון לתכנן לטווח רחוק ובמחדל חימושים שפוגע כעת גם בשוק הדיור

מרפסות מלון מפונים בקיבוץ גינוסר. ''שבר את המבנה הקהילתי'' / צילום: Associated Press, Ariel Schalit

המחקר שמגלה את עומק הפגיעה במפוני הצפון

סקר של הטכניון, שנערך בקרב 340 תושבים מגבול הצפון, משרטט תמונה עגומה בתחומי התעסוקה והחינוך וגם בפן הנפשי והמשפחתי של מי שפוזרו במאות נקודות ברחבי הארץ ● "המציאות שנוצרה סימנה להם - הממשלה לא מכירה בסיפור שלכם, אפשר בלעדיכם", אומרת פרופ' מירב אהרון–גוטמן

דורון טאובמן / צילום: אמנון חורש

זה עורך הדין שייצג את הממשלה בבג"ץ חוק הגיוס

בחודש שעבר אישרה היועמ"שית לממשלה לקבל ייצוג נפרד בבג"ץ חוק הגיוס ● מי שהסכים לקחת את המשימה הוא עו"ד דורון טאובמן, שותף במשרד רם כספי, בעל ניסיון בייצוג בבג"צים המציגים עמדה שמרנית ● בין היתר מייצג טאובמן את הרבנים הראשיים בבג"ץ מתווה הכותל

בניין חברת טבע / צילום: Shutterstock, Cineberg

האנליסטים מרוצים מטבע: "השוק עוד לא עיכל את שינוי ה-DNA בחברה"

טבע פרסמה אתמול דוחות ואשררה את התחזית השנתית, כשבמקביל דיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי קליני בתרופה מקורית לטיפול בסכיזופרניה ● האנליסטים מעריכים כי התרופה תוכל להימכר במאות מיליוני דולרים ואף למעלה ממיליארד דולר

ינקי קוינט, מנהל רמ''י ומ''מ מנהל רשות החברות הממשלתיות / צילום: שלומי יוסף

רשות החברות דורשת להקפיא את הליך מינוי מנכ"ל נת"ע

דרישה מאחד מחברי ועדת האיתור לפרוש, גרמה למ"מ רשות החברות ינקי קוינט להקפיא את הליך בחית המנכ"ל "מחשש לתקינות ההליך" ● אך לגלובס נודע כי והבה לא השתתף בניקוד המועמדים ● ומי המועמדים המובילים לתפקיד?

וול סטריט / צילום: Unsplash, Chenyu Guan

וול סטריט ננעלה בעליות; פאגאיה זינקה ב-20%, פלייטיקה ב-14%

הדאו ג'ונס עלה ב-0.9% וחתם רצף של שבעה ימי עליות ● ישראליות: טאואר, קמטק, ופייבר עלו בעקבות הדוחות, סולראדג' נפלה ב-9% ● חברת משחקי הוידאו רובלוקס צללה ב-20% ● האנליסטית שמסמנת את החברה שתרוויח הכי הרבה מ-AI ● בבנק אוף אמריקה אופטימיים לגבי Arm, למרות התחזית הפושרת של החברה ● באופנהיימר ממליצים על גילת עם אפסייד של 43%, מתמודדת על שלושה חוזים גדולים

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' / צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

רגע לפני שבת: עימות פומבי בין שרי האוצר והביטחון על התקציב ורכש מטוסי F-15

שר האוצר פנה למזכיר הממשלה בבקשה להביא לישיבת הממשלה הקרובה החלטה שתקים באופן מיידי את הוועדה הציבורית לבחינת צרכי בניין הכח ותקציב הביטחון שמתעכבת מזה חודשים ● "העיכוב בהקמת הוועדה מביא לעיכוב ברכש חשוב להתעצמות צה״ל" ● גלנט: קיימת תפיסה ישראלי שגוייה לפיה ניתן לספק יותר ביטחון בפחות כסף כנגד צרכים הולכים וגוברים

בורסת ת''א זינקה / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בורסת ת"א סוגרת שבוע ירוק: המדדים המובילים זינקו ביותר מ-3%

מדד ת"א 35 עלה ב-0.9% ● הבורסה פרסמה את סיכום המסחר השבוע: מדדי הטכנולוגיה הובילו את העליות ● עליות שערים אפיינו גם את מדדי איגרות החוב המקומיות, בדומה לאגרות בארה"ב ● מניות קמטק, טאואר ונובה זינקו היום בעקבות הדוחות

מכונית הסופר–מיני ההיברידית MG3 / צילום: יח''צ

חסכונית וזולה: המכונית שעשויה לטלטל את השוק תגיע בקרוב לישראל

מכונית הסופר־מיני ההיברידית MG3 של קבוצת SAIC הסינית, שנחשבת ההיברידית "המלאה" הזולה באירופה, צפויה להגיע לישראל במחצית השנייה של השנה ● דלק מוטורס השיקה השבוע קרוס־אובר חשמלי חדש של NIO ● וגם: יצרנית הרכב הסינית GAC חוזרת לישראל ● השבוע בענף הרכב

תא''ל (מיל') פיני יונגמן / צילום: יוסי זמיר

המהנדס שישיא משואה: "טיל בליסטי עם ראש קרב מאיראן יכול לעשות נזק משמעותי"

פיני יונגמן, ראש חטיבת ההגנה האווירית ברפאל, נבחר להשיא משואה ביום העצמאות לאור תרומתו לקו ההגנה מפני איומים אוויריים ● "זה אחד מהרגעים המרגשים בחיי, אני מסתכל על כל מי שהלך איתי" ● בראיון מיוחד לגלובס לרגל בחירתו, הוא מספר על הפעילות האינטנסיבית מאז 7 באוקטובר, מדבר על האיומים האוויריים העתידיים ומסביר למה אינו "מתבשם משיעור היירוטים הגבוה"

שוק הנדל''ן מתאושש אך עדיין נמצא ברמות נמוכות מהממוצע / צילום: Shutterstock

הכלכלן הראשי: שוק הנדל"ן מתאושש אך עדיין נמצא ברמות נמוכות מהממוצע

ברבעון הראשון של השנה נמכרו הכי הרבה דיורת מאז הרבעון השני 2022 ● עם זאת, הנתונים נמוכים בכ-17% מהמוצע חודשי רב שנתי של רכישת דירות, והדרך להתאוששות הענף עוד רחוקה ● וגם, כמה דירות רכשו תושבי חוץ?

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ / צילום: חיים צח-לע''מ

הגירעון זינק ל-7% וחצה את היעד השנתי כבר בארבעת החודשים הראשונים

הגירעון התקציבי עלה באפריל, והגיע לרמה שנתית של 7%, מעל היעד של 2024 כולה ● החשב הכללי אמר כי הוא צופה "שמגמת הגידול בגירעון תמשיך בחודשים הקרובים"