כ-15 אלף בעלי כרטיסי אשראי נפגעו מפריצת ההאקרים הסעודים שגנבו את פרטי הכרטיסים באינטרנט, ולא 400 אלף כפי שהצהירו ההאקרים - כך עולה מהודעה רשמית שהוציא היום (ג') בנק ישראל, בה הודגש גם כי הכרטיסים שפרטיהם נגנבו נחסמו לשימוש באינטרנט, וכי לקוחות שנפגעו בגין ניצול לרעה של הכרטיסים - יפוצו.

החל מאמש (ב') הופצו ברשת רשימות שונות של פרטי כרטיסי האשראי שנגנבו, אך הן התבררו כלא נכונות, כיוון שרוב הכרטיסים ברשימות אינם פעילים או שמספריהם לא נכונים.

אתר FEEDER מבית "גלובס" מפרסם את הרשימה המלאה של הכרטיסים שפרטיהם נגנבו, כאשר בדיקה פשוטה באמצעות 6 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי תאפשר לכם לבדוק האם גם פרטי כרטיסי האשראי שלכם נגנבו באינטרנט.

ניתן לבצע חיפוש פשוט באמצעות הקשת ctrl + F ואז חיפוש 6 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי; אם שום תוצאה לא נמצאה - אתם לא ברשימת הקורבנות.

להורדת רשימת הכרטיסים המלאה בקובץ וורד - לחצו כאן

החברות ישראכרט וכ.א.ל הן היחידות עד כה שהעלו באתר האינטרנט שלהן מנוע חיפוש מיוחד לבדיקה האם לקוחותיהן נמנים על רשימת הקורבנות של ההאקרים הסעודים. הלקוח מבצע את החיפוש באמצעות מספר תעודת הזהות שלו. (לכניסה למנוע החיפוש המיוחד של ישראכרט - לחצו כאן) (לכניסה למנוע החיפוש המיוחד של ויזה כ.א.ל - לחצו כאן)