ערוץ 10 מתחיל מחר (ג') את המתקפה על מקבלי ההחלטות בקמפיין של תשדירים שיעלה במהלך שעות הפריים-טיים. בשני תשדירים ראשונים שהגיעו לידי "גלובס" מפנה הערוץ זרקור לשר התקשורת משה כחלון וזרקור שני לסקר שנערך על-ידי הערוץ, שמראה כי רוב הציבור הישראלי מתנגד לסגירת הערוץ.

לידי "גלובס" הגיעו שני תשדירים ראשונים מתוך קמפיין מתגלגל של ערוץ 10 שיעלה החל ממחר בערב. באחד התשדירים שמזכיר קמפיין בחירות, מופנה הזרקור לשר התקשורת משה כחלון, שהואשם בתקופה האחרונה כאחד האחראיים ל"סחבת בטיפול בערוץ".

על רקע תמונתו של השר כחלון, מצוטטים דברים שאמר בשנה שעברה בכנס: "צריך לעשות הכול כדי שערוץ 10 ימשיך לפעול... יש אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם להגיע להבימה ולקאמרי ולא מחוברים לכבלים וללוויין. זה אמצעי בידור יחידי בעבורם, ואוי ואבוי לנו אם נמנע מהם אפשרות לצפות בטלוויזיה".

בתשדיר שני מוצג סקר שביצע הערוץ לאחרונה, ובו מצוין כי רוב הציבור בישראל חושב שיש לאפשר לערוץ 10 להמשיך ולשדר, כי חשוב שיהיה מבחר של ערוצים שלא צריך לשלם עבורם, כי אסור לפגוע באלפי עובדים המתפרנסים מהערוץ. ככל הנראה, מטרת קמפיין זה היא להראות כי יש תמיכה ציבורית גבוהה נגד סגירת ערוץ 10.

ל"גלובס" נודע כי בימים הקרובים צפוי הקמפיין להתעצם ולהפנות זרקורי למקבלי החלטות אחרים בממשלה.

יש לציין כי בימים הקרובים הערוץ צפוי להשיג רייטינג גבוה מאוד בגמר "הישרדות", ב"היפה והחנון" ובתוכניות אחרות. תשדירי הקמפיין יעלו במסגרת הזמן המוקצה לפרסומות ולפרומואים, כך שלמעשה מדובר בפרומואים ש"מפסידים" כסף לערוץ.