קנסותיו של רדיו תל אביב על התבטאויותיו של אסי עזר בתוכנית הבוקר שלו עם דפנה לוסטיג הגיעו השבוע ל-120 אלף שקל. זאת, לאחר שהרשות השנייה קבעה הפרה לכאורה נוספת לתחנת הרדיו תל אביב לאחר שבתכנית ששודרה ביום 9.11.2014 הוביל אסי עזר דיון ״בוטה בצילומים חושפניים של הזמרת מדונה תוך תיאור גרפי של חלקי גופה, וכן התייחסות לאתר פורנו תוך ציון שמו והקטגוריות השונות באתר״.

הרשות קבעה, כי שעת השידור של התוכנית, שעות הבוקר, שעה שבה ילדים נחשפים לתכנים המשודרים, לא התאימה לדיון זה.

בתוך כך, בסיום הליך העיון החוזר בהפרות שנקבעו לתכנית, הטילה הרשות השנייה עיצומים כספיים על רדיו תל אביב בעקבות שתי הפרות, כשההפרה הראשונה נקבעה לאחר שאסי עזר ודפנה לוסטיג שידרו בתכנית ביוני השנה, הקלטה שהקליט אסי עזר במכשיר הטלפון הנייד שלו ובה נשמעת שכנתו גונחת בעת קיום יחסי מין.

בעיון החוזר הוחלט על להותיר את העיצום הכספי בסך 50 אלף שקל ולהוסיף לו עיצום כספי על תנאי בסך 20 אלף שקל.

בדיון חוזר שנערך בהפרה של התחנה בעקבות השמעת סצינה מוקלטת מתוך הסרט "כשהארי פגש את סאלי" בתכנית מיום 6.7.2014, הוגדל הקנס שהוטל על התחנה ל-70 אלף שקל, המקסימום המתאפשר בכללים וזאת על פי הרשות השנייה ״לאור החומרה שבמעשה והבעת הזלזול המופגנת והמפורשת בהליך ההפרה שהחל באותה עת בעקבות השמעת הקלטה של שכנתו הגונחת של אסי עזר ואף הגדילו לעשות וקראו למאזינים להקליט בעצמם גניחות ולשלוח לתחנה לצורך שידורן, תוך שהמגיש, אסי עזר, מציין מפורשות כי הוא יודע כי גם הפעם ישנם ילדים המאזינים לתכנית״.

מנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד אמר כי הוא "רואה בחומרה רבה את התנהלותם של מגישי התכנית אשר בעקביות, בבוטות ותוך זלזול מופגן ומפורש בכללים חוזרים ומשדרים תכנים מיניים ואינטימיים, בלתי הולמים לשעת השידור וחסרי תחכום וזאת תוך זלזול ילדותי, מופגן ומפורש בחוק ובכללים. הרשות השנייה תוסיף לטפל בכך במלוא החומרה ותנקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי למגר את התופעה."

נציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, הוסיף: "לחופש הביטוי והיצירה של אסי עזר ודפנה לוסטיג יש מקום כל עוד אינו מבזה, משפיל או פוגעני. התכנים בשידורים המדוברים הם פוגעניים ומוטב היה אילו לא שודרו, בשעות הבוקר או בכלל״.

מרדיו תל אביב נמסר, כי "רדיו תל אביב לומד את החלטת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו".