העיתונאי רביב דרוקר מפרסם היום (ד') מלות תמיכה בקולגה נדב פרי, שהודיע אתמול כי הוא עובר לעבוד בחברת דלק קידוחים שבשליטת טייקון הגז יצחק תשובה.

"מילה על נדב פרי, שאני מכיר מאז שהיה בן 18, ואני גאה להיות שזה ששידך אותו לערוץ 10", כותב דרוקר. "אני לא רואה שום פאול אתי במעשי פרי. כלום. מה בדיוק הפאול האתי? פרי מעולם לא סיקר את תשובה או את מאבקי הגז. הוא סיקר פוליטיקה.

"איך בדיוק הסיקור הפוליטי שלו הושפע מזה שהוא הלך לתשובה? איך הסיקור שלו סלל לו בכלל את הדרך לתשובה? זה ממש קשקוש. אפשר להתבאס מעזיבתו (וזה עצוב באמת) - יש מסר מדכדך בכך שאדם מוכשר, שנמצא בצמרת התקשורת, בוחר לעזוב לטובת משרה כזאת - אבל זה לא במישור האתי בכלל".

דרוקר כותב את הדברים בתגובה לפוסט של חוקרת התקשורת תהילה שוורץ-אלטושלר, שהתכזבה מכך שטורו של דרוקר הבוקר ב"הארץ" לא הוקדש לענייני נדב פרי.

"כאשר מתרחשת פארסה של אתיקה בכלי תקשורת מכובד, הדבר הראשון שהוא צריך לעשות זה 'לשחוט את עצמו'", כתבה שוורץ-אלטושלר. "מה שדרוקר היה צריך לעשות הבוקר זה בדיוק את זה. עמית בכיר שלך עורק בין-לילה, ללא צינון של שבוע, מתחום הסיקור הפוליטי לתחום של לובינג פוליטי עבור בעל הון. אפילו לא למקום אידיאולוגי. למקום של קידוחים. זאת אחת מקריאות הכיוון הכי בעייתיות בשנים האחרונות מצד עיתונאי בכיר כלפי עמיתיו העיתונאים וכלפי צרכני התקשורת".

דבריו של רביב דרוקר בולטים על הרקע חילופי הציוצים הלא ידידותיים היום בין פרי לבין חבר הכנסת בהווה ואיש התקשורת לשעבר, מיקי רוזנטל.