כתב ערוץ 10 עקיבא נוביק דיווח כי לשכת ראש הממשלה העבירה לראשי תאגיד השידור שתי רשימות שמיות של עיתונאים - רשימה לבנה ובה עיתונאים החביבים על ראש הממשלה בנימין נתניהו; ורשימה שחורה ובה עיתונאים שכבר גויסו לתאגיד ושנואים על ראש הממשלה. בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדיווח. 

לפי הדיווח בערוץ 10, סירובם התקיף של ראשי תאגיד השידור לקבל את שתי הרשימות תרם להחלטתו של נתניהו לפעול בכל מקרה לסגירת התאגיד.

בקרוב, כך מדווח נוביק, אמורה להתקיים פגישה בין שר האוצר, משה כחלון, ליו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, שמציע לסגור את התאגיד. אם כחלון ישתכנע ויישר קו עם ביטן, יגדל מאוד הסיכוי לסגירת תאגיד השידור הציבורי עוד לפני עלייתו לאוויר.  

ועד העיתונאים של תאגיד השידור "כאן" מסר בתגובה: "הוועד מביע מורת-רוח וזעם בעקבות הפרסום אמש בחדשות 10 על דרישות שהועברו ממקורבי ראש הממשלה למשוא-פנים בקבלת עיתונאים לדסק החדשות ועל רשימות 'שחורות' של עיתונאים שיש להימנע מגיוסם. עיתונאי התאגיד נחושים לשמור על חופש הפעולה העיתונאי ועל סביבת עבודה חפה משיקולים פוליטיים. על החלטות ההנהלה להתקבל משיקולים ענייניים בלבד.

"דווקא בימים אלה, כשחרב מונפת מעל השידור הציבורי, אנו נחושים להמשיך לפעול ללא לאות לאפשר את התנאים לגיוס עיתונאים כישרוניים, חרוצים, אמינים והוגנים, מרחבי הקשת הפוליטית והחברתית בישראל, שירחיבו את השיח ויעמיקו את יכולת הביקורת העיתונאית ההוגנת של הממשל והמגזר הפרטי בישראל. 

"ועד העיתונאים רואה בשר האוצר, משה כחלון, אחראי למימוש כל ההתחייבויות לעובדי התאגיד ורשות השידור, לשמר את המנגנונים המאפשרים פעולה עיתונאית אמיצה והוגנת ולא להיכנע לסחטנות פוליטית אשר עלולה להביא לפוליטיזציה של השידור הציבורי".