מנהלת חטיבת החדשות בתאגיד השידור הציבורי ("כאן"), שלומית אברהם-גלוברזון, תסיים בקרוב את תפקידה עקב חילוקי דעות מקצועיים. אברהם-גלוברזון סיכמה על עזיבתה עם מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, ובקרוב ייקבע המועד המדויק של פרישתה.

מחליפה של אברהם-גלוברזון ימונה על-ידי ועדת איתור שתוקם לצורך העניין, אך בינתיים ימלא את מקומה אלעד טנא, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל בתאגיד. אברהם-גלוברזון מונתה לתפקיד ביוני, במהלך שעורר הרמות גבה על רקע ניסיונה המועט יחסית בתחום החדשותי.

אברהם-גלוברזון הייתה בעבר עורכת ראשית של תוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 קשת ואף ערכה את התוכניות "מה קורה" ו"אנשים" של הזכיינית, ובגזרת החדשות הייתה עורכת בחברת החדשות של ערוץ 2 וערכה את התוכנית "שש עם". כיום, כאמור, התברר כי הקדנציה שלה בתאגיד תהיה קצרה במיוחד, והיא מפנה את כיסאה עוד לפני עלייתו של גוף השידור הציבורי לאוויר.

מטעמה של אברהם-גלוברזון נמסר היום (ב'): "אני מודה לחבריי בתאגיד על שיעור מרתק בהקמת גוף שידור חדש. זו הייתה תקופה אינטנסיבית, מלאת אתגרים, שלא תישכח".

אלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד, מסר: "שלומית היא אדם מוכשר, מקצועי והגון. היא התמסרה להקמת חטיבת החדשות בתנאים מורכבים של חוסר ודאות. אנו מודים לשלומית על תרומתה החשובה בהקמת התאגיד ומאחלים לה בהצלחה".