"אפשר להוזיל את הטיפול בסרטן ולקבל תוצאה טובה יותר"

פאונדיישן נחשבת לחברה המובילה בתחום של התאמה אישית של טיפול בסרטן ■ מנכ"ל החברה: "כשחברת תרופות תתוגמל על הישגים, היא תרצה שהתרופה שלה תינתן רק למי שעבורם היא יעילה"

רשת הול פודס / צילום: רויטרס

בשנת 2000 הושלם פרויקט 'הגנום האנושי' שבמסגרתו הצליחו מדענים לקרוא את הרצף הגנטי של תא אחד של אדם בודד, והעולם ציפה לפריצות דרך רפואיות מלהיבות. בדיעבד ניתן לקבוע שפריצת הדרך הזו הייתה רק שלב ראשוני בחקר הגנום. בשנים שחלפו מאז גילו חוקרים שונים כי מחלות פורצות בעקבות אינטראקציות מורכבות בין מגוון רחב של גנים. עוד התגלה כי מחלות דומות יכולות להיווצר כתוצאה מתופעות גנטיות שונות ושגם אותו גן יכול להשפיע בצורה שונות. בנוסף הסתבר שמחלות מסוימות, למשל מחלת הסרטן, משנות את הגנום בתא חולה ביחס לתא רגיל של אותו האדם.

השינוי הגנטי שעובר התא הסרטני גורם לו להתחלק באופן מואץ, לפתח עמידות בפני טיפולים ולשנות את סביבתו כך שתתמוך בהתפתחותו. הרפואה האנטי-סרטנית פועלת בשנים האחרונות, בין היתר, כדי לזהות את המוטציות המבדלות את התא הסרטני אצל כל חולה ספציפי מן התא הרגיל שלו, וכך להבין איך לתקוף את התא החולה.

חברת פאונדיישן מדיסין היא אחת השחקניות הבולטות בשוק של זיהוי המוטציות האלה. תאגיד רוש הבין לאומי, שבסיסו בשוויץ, רכש 56% מפאונדיישן בשנת 2015 תמורת 1.05 מיליארד דולר, סכום גבוה יחסית עבור חברת אבחון. פאונדיישן נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר כאשר בשנה האחרונה עלתה מניית החברה כמעט פי 2.

רוש אמנם רכשה את השליטה בפאונדיישן אך הותירה אותה עצמאית. רוש משווקת את מוצרי פאונדיישן מחוץ לארה"ב ומבצעת איתה שיתופי פעולה, אך פאונדיישן ממשיכה למכור את המוצר שלה בארה"ב וכן להוביל את כל פעילות המו"פ של החברה. בתחילת השנה, הקשר בין החברות זכה לחיזוק נוסף אחרי שבכיר ברוש מונה למנכ"ל פאונדיישן.

טרוי קוקס היה סמנכ"ל שיווק ומכירות בכיר בתחום הסרטן ברוש. הוא מדגיש כי לא הוצנח לפאונדיישן על ידי רוש. "כבר בתפקידי הקודם, התרשמתי מהיכולות של החברה בתחום הרפואה המותאמת אישית באונקולוגיה. הם חיפשו מנכ"ל עם הבנה עמוקה בתחום הסרטן ועם יכולות מסחור, כי השנתיים הבאות הן בסימן מסחור עבור פאונדיישן".

- מה הוביל את פאונדיישן להצלחה שלה?

"אחד היתרונות שלנו היה שהיינו ראשונים - זה מאוד חשוב בתחום האונקולוגיה. הדבר השני הוא שקשה לעשות את מה שאנחנו עושים. טעות בתחום הזה היא בהכרח משנה חיים. אין תחום בעולם שבו בקרת האיכות חשובה יותר. מלבד הדיוק, הבדיקה שלנו רחבה מאוד מבחינת מספר הגנים שאנחנו בודקים ומספר המוטציות שאנחנו בודקים על גבי כל גן. יש לנו היום שיתוף פעולה עם 36 חברות שמשתמשות במוצר שלנו בניסויים הקליניים שלהם".

- איך אתם מנהלים את מערכות היחסים עם הלקוחות שלכם? מתי אתם מחליטים לתת בלעדיות לגבי בדיקה מסוימת?

"כאשר רוש רכשה את השליטה בפאונדיישן, אנליסטים שאלו אותי, 'איך בכוונתך להגביל את הפעילות של פאונדיישן?'. אחרי שישה חודשים הם ראו שמספר השותפויות אפילו גדל. ההחזקה של רוש לא הפחידה את השותפות הפוטנציאליות שלנו מתחום הפארמה - הן אפילו האמינו בנו יותר. עד כה שילשנו את מספר השותפויות שלנו, והיום האנליסטים מצד פאונדיישן מאוד אוהבים את העסקה, כי רוש תורמת יציבות.

"אנחנו חייבים לעבוד עם כל הקשת של חברות התרופות כדי להישאר מהותיים, ובמקביל לשתף פעולה עם האקדמיה ועם רופאים-חוקרים. לכן אנחנו משתדלים לא לתת בלעדיות נרחבת וגם רוש מבינה את זה. רוש רוצה לדחוף קדימה את המדע של האונקולוגיה המותאמת אישית".

כשהרפואה המותאמת אישית יצאה לדרך נשמעה הטענה שחברות התרופות יתנגדו לה. במקום למכור את אותה תרופה לכולם, הן יצטרכו להשקיע יותר בפיתוח תרופות לקהלים הולכים וקטנים.

"מעולם לא היה לחץ גדול יותר מצד הציבור, הממשלה וחברות הביטוח על חברות התרופות להוריד את העלות של תרופות וספציפית תרופות לסרטן. העלייה בכמות חולי הסרטן ותוחלת חייהם המתארכת, כפול מחירי התרופות שווה פיצוץ שאי אפשר היה להימנע ממנו.

"כבר 30 שנה מדברים על הצורך לשלם לחברות התרופות לפי הביצועים שלהן, ונראה כי העידן הזה סוף סוף מגיע. עד כה הקושי היה בדאטה, במדידה של ההשפעה של תרופה ספציפית על חולה ספציפי. היום המדידה אפשרית, ופאונדיישן היא חלק מהפתרון הזה. אנחנו אומרים באיזו תרופה כדאי להשתמש ראשונה וגם במה לא כדאי להשתמש בהתחלה.

"כשחברת תרופות תתוגמל על הישגים, היא תרצה שהתרופה שלה תינתן רק למי שעבורם היא יעילה. אבל לא רק זה. גם כשבית החולים יעבוד לפי שיטת הקפיטציה שאומרת שהוא מתוגמל עבור שיפור מצבו של חולה סרטן אך לא עבור כל טיפול בו - הוא ירצה להגיע במהרה לתרופה הנכונה".

דגימה מהגידול

מה בעצם עושה פאונדיישן? כאשר מתגלה כי אדם חולה בסרטן, נוטלים דגימה מהגידול ומעבירים אותה במערכת לסריקה גנטית, כדי לזהות את המקומות בהם התא שונה מהתא הבריא, וכך בוחרים את הטיפול האופטימלי. הדוגמא הפשוטה יחסית היא שגידול סרטני עם כמות גדולה יותר של מוטציות, מתאים יותר לטיפולים אימונותרפיים (למשל קיטרודה של מרק או Opdivo של בריסטול מיירס) מאשר גידול שיש לו פחות מוטציות. "היה לנו בהחלט חלק משמעותי בגילוי הקשר הזה, בשותפות, כמו כמעט כל דבר שאנחנו עושים", אומר קוקס.

במקרה המורכב והנפוץ יותר מגלים כי על פי הגנטיקה של המטופל, ניתן להפנות אותו לתרופה מסוימת ייעודית לגידול שלו, שעד כה לא נוסתה. מחקר חיצוני לחברה שנערך במרכז הסרטן ממוריאל סלואן קייטרינג, מצא כי 25% מהחולים שיכולים להגיב בצורה מוצלחת לטיפולים ביולוגיים מסוימים, לא ילמדו על התאמתם לתרופות הללו ללא בדיקה גנומית. עבודה נוספת נערכה בישראל בקרב חולי סרטן ריאה שלא הגיבו היטב לטיפולים שניתנו להם. נמצא כי מתוך 100 החולים הללו, אצל 50% השתנה הטיפול התרופתי בעקבות הבדיקה, לרוב לכיוון טיפול ביולוגי ממוקד כאשר קודם ניתן טיפול כימותרפי. 70% מהחולים שקיבלו טיפול חדש, אותו לא היו חושבים הרופאים לתת להם ללא הבדיקה, הגיבו היטב לטיפול. מספר חולים נהנו מהיעלמות מוחלטת של הגידול, לפחות בזמן הניסוי.

כדאי לסייג את הדברים ולציין כי הריצוף הגנטי לא תמיד מחולל פלאים. במקרים מסוימים המטופל יכול לקבל נתונים אבל אין לו מה לעשות איתם משום שאין בשוק תרופה שרלוונטית למוטציות שאותרו.

"אנחנו מעריכים כי שני שליש מהחולים שעושים בדיקה מקבלים ממנה תועלת כלשהי", אומר קוקס. "יש 14-15 תרופות שקשורות ישירות לגן שאנחנו מגלים. בנוסף יש מאות ניסויים קליניים שהבדיקות שלנו מכוונות אליהן".

ראוי לציין כי המוטציות על הגידול משתנות כל הזמן. באופן אידיאלי, בדיקות גנטיות של גידולים יבוצעו מעת לעת, במשך תקופת הטיפול בחולה. "הייתה לנו חולה שעשתה את הבדיקה פעם בחודש", אומר צביקה בקלצ'וק, ראש תחום האונקולוגיה ברוש ישראל, "בכל פעם היה שינוי במוטציות שלה והיא עברה מטיפול לטיפול בזכות הבדיקה". נציין כי הבדיקה עולה כ-20 אלף שקל ואינה כלולה בסל הבריאות, אך מופיעה במספר ביטוחים פרטיים ומשלימים.

- מי הפציינט הממוצע שעובר בדיקה של פאונדיישן?

אבי דנציגר, מנכ"ל רוש ישראל: "חולי סרטן ריאה הם המועמדים המובילים, משום שההחלטה על הטיפול במחלה זו מושפעת מהמוטציות הספציפיות שיש לכל חולה. בנוסף הבדיקה מתאימה לחולים עם סרטן ממקור לא ידוע, וכן לחולים שהטיפול הקיים שלהם הפסיק לעבוד ואנחנו רוצים לדעת מה השתנה. כמו כן היא מתאימה לאלה שלא הוצעו להם עוד פתרונות, והם מחפשים טיפול של המוצא האחרון". לדברי דנציגר מדובר באלפי חולים בשנה בישראל והוא מקווה שסל הבריאות יכלול את הבדיקה.

אורלי סהר, ראש תחום פאונדיישן ברוש ישראל: "פאונדיישן בוחרת בקפידה באילו גנים למקד את הבדיקה: כאלה שכבר קשורים לתרופה מאושרת, אלה שקשורים לתרופה שבניסוי קליני ואלה שהספרות המחקרית אומרת שיש להם קשר לסוג סרטן מסוים, ואז אף אם עדיין לא מפתחים עבור תרופה, סביר כי יעסקו בכך בעתיד".

מתנה לאובמה

לפעמים החברה לא יודעת להצביע על תרופה שמתאימה על בסיס המידע הגנטי, אולם היא יכולה להצביע על "חולה כמוך", וחולים יכולים לנסות ללמוד זה מזה פרוטוקולי טיפול שהצליחו יותר ופחות.

ציינו כי הבדיקות של פאונדיישן משמשות גם לצורך מחקר. "כיום כל מחקר בסרטן של חברת נוברטיס, מחייב גם בבדיקה של פאונדיישן בכניסה למחקר", אומר בקלצ'וק, "אם חברת תרופות משתמשת בבדיקה כדי לברור חולים בעת הניסויים לצורך רישום התרופה, היא תצטרך להשתמש בבדיקה לשם הטיפול באמצעות אותה התרופה".

מאגר המידע הגנטי לתחום הסרטן שיש בידיה של פאונדיישן הוא, אם כך, עצום. "יש לנו היום את מאגר המידע על גנטיקה אונקולוגית הגדול ביותר בעולם, יותר מפרויקט הגנום הסרטני של הממשל האמריקאי", אומר קוקס. המידע הזה הוא פרטי ופאונדיישן מודעת לאי הנוחות שהעובדה הזו עלולה לעורר. "הממשל האמריקאי ביקש שנשחרר אליהם פרופילים גנטיים ואכן נתנו מתנה לנשיא לשעבר ברק אובאמה, 1,200 פרופילים גנטיים של סרטן אצל ילדים, ללא תמורה, עם תחילת פרויקט הגנום הסרטני הממשלתי. לאחרונה תרמנו ל-NCI, מכון חקר הסרטן הלאומי האמריקאי, עוד 18 אלף פרופילים. המטרה היא לעודד את חברות הפארמה להשתמש במידע הזה כדי לחפש תרופה", מוסיף בקלצ'וק.

קוקס: "זה באמת איזון עדין כי אנחנו חברה למטרות רווח, אבל אנחנו מפרסמים פי 2-3 מאמרים מן המתחרים המובילים שלנו".

- מי המתחרים שלכם?

בקלצ'וק: "יש הרבה מאוד מתחרים. כל מעבדה בארץ יכולה לרכוש מכשיר ריצוף גנטי ולהתחיל לבדוק תאים. הייחודיות שלנו היא באופן קריאת המידע".

כפיר: "יש חברות שבודקות יותר גנים מאיתנו אבל אנחנו מפצים על כך בעומק הריצוף. הטכניקה של בניין ספריית הגנים שאותם בוחנים היא נקודת בידול משמעותית. הבדל נוסף הוא האלגוריתם באמצעותו מבינים אילו מוטציות הן משמעותיות".

- הראיתם למערכת הבריאות שיש ערך כלכלי לבדיקה?

קוקס: "כשאנחנו בוחנים מידע לאחור, אנחנו יכולים להראות שלו היו מכניסים בדיקה בשלב מוקדם יותר של טיפול בחולה מסוים, היה ניתן להשיג תוצאה טובה יותר בעלות נמוכה יותר. הצעד הבא הוא מחקרים פרוספקטיביים, שבהם אנחנו בודקים קבוצת ניסוי ומשווים את איכות חייה ואריכות ימיה ואת עלות הטיפול בה לעומת קבוצה שלא עברה את הבדיקה. הצגנו תוצאות מוצלחות מכמה ניסויים בכנס הסרטן השנתי ASCO".

- יש להניח כי אם תצליחו במיוחד, רוש תרכוש אתכם.

קוקס: "אין תגובה. כרגע רוש לא מפריעה לנו בשום צורה".

פאונדיישן

איך עובדת הבדיקה של פאונדיישן

שלומית וייס / צילום: שלמה שהם

"חייבים להיות מהירים וגמישים יותר": העזיבה של הבכירה הישראלית והשינוי הארגוני באינטל

לפי מכתב שנשלח לעובדי החברה אמש נראה כי באינטל החליטו לאחד פעילויות בתחום הפיתוח ולהעביר את המשקל לפיתוח בתחום השרתים ובינה מלאכותית ● צעד זה הוביל בסופו של דבר להחלטתה של הישראלית הבכירה בחברה, שלומית וייס, לפרוש ממנה ● "עלינו להגביר את המהירות והגמישות בביצועים שלנו", נכתב במכתב

חן אמסלם ודביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: עופר חג'יוב

מזרחי טפחות משקיע את התקציב הגדול ביותר, ומתברג במקום השני בזכירות

הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק לאומי, עם גל תורן והשיר "יש מוצ"ש" - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ● הופעה קצרה של אירנה בקמפיין קטן ורזה מספיקה לשופרסל כדי להתברג בדירוג ולזכות באהדה

הדגם OMODA 5 של צ'רי / צילום: יח''צ

האם הסיניות יתחילו להגיע אלינו מאירופה? צ'רי תייצר כלי רכב בספרד, יצרנים נוספים בדרך

כך מתכוונים הסינים לעקוף את המכס האירופי ● ג'יפ אוונג'ר משיקה בישראל דגם היברידי ● ​נחשף הקרוס־אובר החשמלי החדש של GEELY ● ועוד חדשות מענף הרכב

אנשי הפדרציה ואנשי המרכז הרפואי לגליל (במרכז איציק שמולי)

הפדרציה היהודית של ניו יורק תורמת כ־40 מיליון שקל ליישובי הצפון

מאז תחילת המלחמה תמכה הפדרציה ביישובי קו העימות ביותר מ-300 מיליון שקל ● המנכ"ל בישראל, איציק שמולי: "יש תחושה שהצפון נשכח מאחור, והסיוע נועד להדגיש את מחויבותנו" ● ישראל מתגייסת

מתכות / צילום: Shutterstock

החברה שמנסה לחולל מהפכה בתעשייה שלא השתנתה אלפי שנים: Magnus Metal מגייסת 74 מיליון דולר

"מקצרת את תהליכי העבודה, מפחיתה את עלויות היצור והזיהום, ומשפרת את איכות המוצר" ● עם שווי מוערך של כ-160 מיליון דולר, מגנוס מטאל הישראלית יוצאת לסבב גיוס חדש

עמיקם בן צבי, יו''ר דירקטוריון אל על / צילום: דוברות אל על

יו"ר דירקטוריון אל על נחקר בחשד למעורבות בפרשת שחיתות בנתיבות

משטרת ישראל אישרה כי עמיקם בן צבי, יו"ר דירקטוריון אל על, נחקר בחשד למעורבות בפרשה בתחום טוהר המידות שבה נחקר גם ראש העיר נתיבות, יחיאל זוהר ● בא כוחו של בן צבי, עו"ד נתי שמחוני: "מר בן צבי מכבד את רשויות אכיפת החוק, משתף פעולה באופן מלא והוא סמוך ובטוח כי בסופה של הבדיקה יוברר שלא דבק כל רבב בהתנהלותו"

נטפליקס / צילום: Shutterstock, Vantage_DS

נטפליקס עקפה את הציפיות; המניה יורדת במסחר המאוחר

ענקית הסטרימינג דיווחה על הכנסות של 9.37 מיליארד דולר לעומת צפי של 9.28 מיליארד דולר ● הרווח זינק ב-86%, לעומת צפי לעלייה של 56% ● החברה הוסיפה כ-9.3 מיליון מנויים ברבעון, ב-80% יותר מהצפי ● למרות התוצאות המדהימות, התחזית המאכזבת של החברה מפילה את המניה במסחר המאוחר

איך המוסדיים מחליטים איפה תשב הפנסיה שלכם / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי (נוצר בעזרת adobe firefly)

הבכיר שחושף באופן נדיר את הסודות על איך משקיעים את הפנסיה שלכם

הצצה אל מאחורי הקלעים של דיוני ועדת ההשקעות של גוף מוסדי: היכן להגדיל סיכון, כמה פיצוי נדרש עבורו, עד כמה משפיעים השווקים העולמיים על החוסך הישראלי, ואילו אתגרים ייחודיים עומדים בפני מנהלי קופות הגמל וקרנות הפנסיה וההשתלמות המקומיים

שרון גל / צילום: סטודיו תומאס תומר שלום, ויקימדיה

האיום עשה את שלו? שרון גל יישאר בערוץ 14

לפני כשלושה שבועות הודיעה רשת 13 כי העיתונאי שרון גל חוזר לשורותיו, ובערוץ 14 מיהרו להוציא לגל מכתב התראה, מאחר שהוא חתום על חוזה עד סוף 2024 ● כעת נראה כי המהלך עשה את שלו, וגל יישאר בערוץ 14 ויגיש שם את רצועת 19:00

בנק ישראל מכר 8 מיליארד דולר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי (נוצר בעזרת AdobeFirefly)

הדולר מזנק לשיא של חמישה חודשים. אלה הסיבות

המתיחות הביטחונית בין ישראל לאיראן לצד התחזקות הדולר בעולם הובילה לתיסוף חד מול השקל ● שער הדולר-שקל נסחר ברמה של כ-3.8 שקלים, שיא של חמישה חודשים

פרויקט מתחם אילת של אאורה ברמת השרון / הדמיה: 3dvision ltd טרי די ויז'ן בע''מ

פינוי בינוי: אאורה שילמה היטל חריג עבור הדיירים לעיריית רמת השרון והם נדרשים להחזיר לה את הכסף

פרויקט הפינוי בינוי של אאורה במתחם אילת בשכונת מורשה, נבנה בשני שלבים ויכלול בסופו של דבר 687 יח"ד בשישה מגדלים עם שטחי מסחר ● כדי לא לעכב את הפרויקט וקבלת היתר הבנייה, החברה שילמה לפני כארבע שנים את התשלום וכעת מבקשת את הכסף ששולם בחזרה מהדיירים

טיל בליסטי שנורה מאיראן בשבת ונפל בים המלח / צילום: N12

הממשלה נדרשת להחלטה לא פופולרית - הבלגה היא הדבר הנכון

ארה"ב שבה ומדגישה שהיא לא תהיה שותפה למהלך התקפי ישראלי נגד איראן, הגם שלישראל שמורה הזכות לפעול, ושארה"ב אף שתמשיך לסייע לה בהגנה ● אפשר לפעול. השאלה היא אם זה הדבר הנכון לעשות ● מבקרים יגידו שההמלצה להבליג היא חזרה על הטעויות שהובילו ל-7 באוקטובר, ולא כך ● הנסיבות השתנו מאז לטובה ולרעה ● דעה

פיצוחים / צילום: תמר מצפי

הגרעינים של חממה בדרך החוצה מהבורסה - מי ייכנס במקומם?

חברת חממה סחר קיבלה הצעה להוצאת פעילותה מהבורסה והכנסת פעילות נדל"ן במקומה ● בעקבות מלחמת חרבות ברזל לחברה חובות בהיקף של 1.6 מיליון שקל מתושבים מרצועת עזה

וול סטריט / צילום: Unsplash, lo lo

נעילה מעורבת בוול סטריט; S&P 500 ירד זה היום החמישי ברציפות

נאסד"ק ירד ב-0.5% ● סולאראדג' בשפל של 5 שנים ● מחיר הקקאו זינק לשיא כל הזמנים ● למה טראמפ מדיה זינקה ב-22% ● ליתיום אמריקס צללה ב-25% ● טסלה בשפל של שנה, מתחת ל-150 דולר, בדויטשה בנק צופים לה ירידה נוספת של 30% ● נטפליקס ניפצה את התחזיות, אבל תחזית מאכזבת מפילה את המניה במסחר המאוחר

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילום: יוסי זמיר

משרד הכלכלה מציג: כשאין יעדים, אין כישלונות

במקום לעמוד ביעדים, משרדי הממשלה פשוט מוחקים אותם ● בפיקוד העורף שלפו הודעה לילית שהותירה את הילדים באוויר ● והמסעות לפולין התרוקנו מערך ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

יודר שפריר וגיא ברון, מייסדי סקיילאופס / צילום: בן יצחקי

החברה שחוסכת זמן וכסף לסטארט-אפים: זה חביב הקהל בדירוג המבטיחים של גלובס

סקר חביב הגולשים באתר גלובס זכה בשבועות האחרונים לכ-30,000 צפיות וצבר אלפי הצבעות ● על התואר התחרו השנה 30 חברות צעירות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר ע"י עשרות קרנות השקעה הפעילות בישראל ● מי זכתה במקום הראשון?

שאריות של טיל בליסטי שאיראן שיגרה לעבר ישראל / צילום: Reuters, Amir Cohen

בהשראת רוסיה: גילויים חדשים על התקיפה האיראנית וההצלחה הישראלית

הכתבה הזו היתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס ועל כן אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● התקיפה של איראן תוכננה באופן ששיחזר במובנים רבים כמה מן התקיפות הרוסיות הגדולות באוקראינה, וכללו תחילה נחיל כטב"מים שנועדו להציף את ההגנה האווירית ● החולשה של היכולת הצבאית הקונבנציונלית של איראן עלולה להוביל את מקבלי ההחלטות באיראן לאופציה הגרעינית

מודעה המציגה נשק איראני ברחוב בטהרן, השבוע / צילום: Reuters, Majid Asgaripour

שאלות ותשובות: איך בוצעה התקיפה באיראן ומה היה היעד?

מהבסיס הצבאי שהותקף בוצעו במוצ״ש שיגורים לעבר ישראל ● איך ככל הנראה בוצעה התקיפה ומה יקרה עכשיו? ● וגם: התגובה בשווקים והקפיצה במחיר הנפט