בוקר ברכבת ישראל, הנוסעים נדחפים אל הקרונות המפוצצים והתחושה הכללית היא מדינת עולם שלישי
ישראל היא המדינה הצפופה ביותר מבין מדינות ה- OECD עם המספר הגבוה ביותר של מכוניות לק"מ כביש. הממוצע בקרב המדינות המפותחות עומד על 780 מכוניות לק"מ ואצלנו - מעל 2,700. הבעיה היא שהמצב רק יילך ויחמיר. אנחנו פשוט גדלים מהר מדי ונוסעים בעיקר ברכב פרטי. בינתיים בונים מחלפים וגשרים אבל בעיות התחבורה רק הולכות ומחמירות. במונחי תשתיות שלושים שנה זה מחר בבוקר ולכן כבר היום חייבים לדאוג לפתרונות תחבורתיים בני קיימא.גלובס מזמין אתכם לועידת ישראל לעסקים. בוחרים כלכלה. כי העתיד שלנו חשוב לא פחות ממערכות הבחירות (משך הסרטון: דקות)
כך אמרה יו"ר "גלובס", אלונה בר און, בוועידת ישראל לנדל"ן של "גלובס" • לדבריה, "ועידת הנדל"ן מתקיימת הפעם רגע לפני הבחירות, בסימן 'מצביעים נדל"ן', כחלק מפרויקט שהתנענו בוועידת ישראל לעסקים - לנסות להנכיח בשיח הפוליטי והציבורי לפני הבחירות גם את הכלכלה" (משך הסרטון: 7:17 דקות)
את שנת 2017 סיימה 'דרך ארץ' עם הכנסות שיא של 1.35 מיליארד שקל. אבל במרכז הארץ הנהגים ממשיכים לעמוד בפקקים. מסתדר לכם? (משך הסרטון: דקות)
ב-5 השנים האחרונות ניתנו בחריש כ- 10,000 היתרי בנייה. בפועל, רק ל-3000 יחידות דיור ניתנו טפסי איכלוס. חריש היתה ההבטחה של המדינה ומחצית מהרוכשים היו משקיעים. כיום דירות רבות עומדות ריקות וממתינות לשוכרים. צפו בוידאו (משך הסרטון: דקות)