כימפל, שהחלה לשווק בישראל את הקונדום control, יוצאת במהלך שיווקי במסגרתו יתאפשר לצרכנים להתנסות ב"גניבת" קונדומים מבתי המרקחת.
למשך כחודש, יוצבו בסניפי הפארם מדפים מיוחדים אליהם מודבקים קונדומים באריזות בודדות, עליהם הכיתוב Control Yourself.
השלטים יזמינו-יאתגרו את הצרכנים לגנוב את הקונדום, ומי שיסיר אותם מהשלט יגלה את הכיתוב "יצאת משליטה ולקחת קונטרול? - תהנה".
מהחברה נמסר, כי הוחלט להתייחס בפרסום לעניין הגניבה שכן בני אדם מתרגשים מהאסור וזהו סוג הריגוש שהחברה מעוניינת לשייך למוצריה.