מנכ"לית פייסבוק ישראל, שמתמודדת מדי יום עם זעם ציבורי, ביקורת תקשורתית חריפה ומשברי תדמית חוזרים ונשנים
בינואר השנה פרסמה מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, פוסט ברשת החברתית בו ניסתה להגיב לזעם הציבורי ולקריאות לחרם שעוררה בקשת עדכון מדיניות הפרטיות באפליקציית וואטסאפ. קשה לומר שהפוסט הצליח לפרק את ההתנגדויות, ובסופו של דבר פייסבוק העולמית דחתה את עדכון הפרטיות. יחד עם זאת, הפוסט הדגים את הנושאים איתם צריכה הנציגה הבכירה של פייסבוק בישראל להתמודד, בימים בהם הרשת החברתית מקבלת כותרות ביקורתיות כמעט על בסיס יומי.
במקרה מתוקשר אחר דווקא הצליחה סופר תאני יותר בעצירת הסחף העולמי. בקיץ 2020 הודיעו מאות חברות ברחבי העולם, וביניהם מותגים כמו יוניליבר וקוקה קולה, כי הם עוצרים את הפרסום ברשת החברתית לאור גישתה המקלה לתכנים גזעניים ופוגעניים. המפרסמים הישראלים, שבאחריות סופר תאני, דווקא לא הצטרפו למגמה הזאת, והכנסות הרשת כאן לא נפגעו.