לשיתוף הפרויקט
יעל ברזם / צילום: סיון פרג' יעל ברזם / צילום: סיון פרג'

"כשהתשוקה למוצר עוד הייתה אמינה"

יעל ברזם, בעלים ומנכ"ל של וויזדום דוט קום, על "הקרב על המילקי"

14.04.21

"הקרב על המילקי" זו פרסומת שמשקפת עידן של תמימות, עידן שבו פרסומות עוד היו קולנוע וחיכינו להן לפני ההצגה. כשהתשוקה למוצר עוד הייתה אמינה, ולפרסומות היה ניחוח של חו"ל. כשאנחנו כפרסומאים עוד יכולנו לייצר אייקונים תרבותיים, שראויים לרימייק גם עשרות שנים אחרי".

 

מבין הקמפיינים המשמעותיים בהם אני לקחתי חלק, בחרתי, לכבוד יום העצמאות, בקמפיין "רגעים של שמחה" של מותג היין "יקבי כרמל". הקמפיין, שנעשה עם באומן בר ריבנאי, הזריק שמחה ואנרגיה חדשה למותג המורשת, והביא לתוצאות עסקיות יוצאות דופן במיוחד. זה, אחרי הכל, תפקידו של פרסום, ואסור לנו לשכוח זאת לעולם.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר