לשיתוף הפרויקט
יגאל שמיר / עיצוב: גלובס יגאל שמיר / עיצוב: גלובס

"איכויות של קולנוע ושל תיאטרון"

יגאל שמיר, מנכ"ל משותף גליקמן שמיר סמסונוב, על הפרסומת לבנק הבינלאומי

14.04.21

הפרסומת האהובה עליי היא "חשבון השקעות בלבד" של הבנק הבינלאומי. עשינו במשרד פרסומות בולטות ואהובות גם לפני זה, אבל "השקעות בלבד" עם אסי כהן עלתה על כולן. הפרסומת עלתה לאוויר ב-2011 וכיכבה בראש דירוג "הזכורות והאהובות" של גלובס במשך 17 שבועות רצופים (שיא שלא נשבר מאז). הדמות שאסי גילם, של יזם סהרורי שפתח בנק מתחרה, ליוותה אותנו בכמה פרסומות. אסי הביא לדמות הזו איכויות של קולנוע ושל תיאטרון, למרות שמדובר רק בפרסומת.

 

הפרסומת הזו עזרה לנו לקבע את המשרד שלנו בחזית הפרסום הפופולרי-הומוריסטי שמזוהה איתנו עד היום. בהקשר הזה אפשר להזכיר גם את הקמפיין של 9 מיליון, עם שני כהן הנהדרת, שמגלמת את המזכירה של שוקה הסוכן. זה קמפיין שנמתח על פני עשור ובמסגרתו עלו לאוויר כ-45 סרטים שונים, יחד עם מאות תוצרים פרסומיים אחרים. בקמפיין הזה הצלחנו להעביר מסר אגרסיבי בצורה הומוריסטית וחיננית.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר