לשיתוף הפרויקט
הדר גולדמן / עיצוב: גלובס הדר גולדמן / עיצוב: גלובס

"קמפיין פורץ דרך שצובט לי את הלב"

הדר גולדמן, לשעבר שותף בזרמון-גולדמן, על הפרסומת של תיסלם לבנק לאומי

14.04.21

הפרסומת האהובה עלי היא "מה המצב? חצב". סרטון פרסומת שליווה את השקתו של מועדון הצעירים של בנק לאומי ב-1983. פרסום אריאלי, שהיה אז חברת הפרסום המובילה, יצר את הסרטן שפנה לצעירים, דבר שהיה אז די מרענן כשלעצמו.

לימים הייתה לי הזכות ללמוד את רזי המקצוע ולעבוד כשנתיים בפרסום אריאלי, חברה שבהחלט הקדימה את זמנה במובנים רבים. הקמפיין הזה, שברטרוספקטיבה הוא תמים למדי, היה פורץ דרך במובנים רבים: חיבור בין להקת רוק לבנק, הפקה גדולה, וסרטון ארוך (כדקה וחצי).

 

להקת הרוק ששימשה בעצם כפרזנטור הייתה תיסלם. אני זוכר שהייתי אז בסוף התיכון, ותיסלם הייתה להקה מצליחה ומוכשרת מאוד שהקסימה אותי. זו הייתה הפעם הראשונה שהיו לנו כוכבי רוק אמיתיים עם גלאם, מעריצים, סאונד מוקפד וכמובן לבוש. לימים, חברי הלהקה הפכו לחבריי וחלקם אפילו לקחו חסות על הלהקה שהקמתי, "סיאם".

אז מבחינתי הקמפיין הזה הוא מצוין כשלעצמו, וגם צובט בלב ברמת הנוסטלגיה הפרטית שלי.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר