נשים כותבות

תקנון תחרות "הסיפור הקצר"

חברת סטימצקי (2005) בע"מ (להלן: "סטימצקי") בשיתוף מגזין "לידי גלובס" (להלן: "החברות") מתכבדת להכריז בזאת על תחרות ארצית לאיתור נשים כישרוניות בתחום הכתיבה הספרותית (להלן: "התחרות"), בה ניתן יהיה לזכות בהוצאה לאור של ספר הביכורים (בפורמט דיגיטלי ובפורמט מודפס) על ידי סטימצקי (באמצעות החממה הספרותית), של היוצרת אשר יצירתה זכתה במקום הראשון בשלב הגמר ובחשיפת הסיפור המלא במגזין ליידי גלובס.

בנוסף, ייצא ספרון אשר יכלול אסופת סיפורים (בפורמט דיגיטלי ובפורמט מודפס) של 20 הסיפורים שהגיעו לעשרים המקומות הראשונים אשר השתתפו בתחרות.

תקנון זה מחייב את כל המשתתפים בתחרות והשתתפותך בתחרות מותנית באישורך האלקטרוני בטופס ההגשה.

התחרות תיערך בהתאם למפורט להלן:

שלבי התחרות

שלב הראשון - 6.3.2012- 20.4.2012

נשים כותבות יוזמנו להגיש יצירות ספרותיות עבריות מקוריות ועצמאיות שלהן, באורך שלא יעלה על 1,000/1,200 מילים. יוצרת העומדת בתנאי ההשתתפות שבתקנון זה, רשאית להגיש בכתב את יצירתה אל מערכת התחרות באמצעות טופס ייעודי שנמצא באתר www.globes.co.il/woman וישלח למערכת התחרות. על היצירה להיות מוגשת בצורה קריאה וברורה ועליה שם מלא, כתובת, מספרי טלפון וכתובת דוא"ל של היוצרת, ביחד עם אישור אלקטרוני של התקנון, כתב העברה – ויתור זכויות, המצורף לתקנון זה. יוצרות אשר יצירותיהן תוגשנה בניגוד לאמור לעיל לא תשתתפנה בתחרות.

שלב שני - 24.5.12-20.4.12

בשלב זה יועברו היצירות לבחירה ומיון בידי מערכת התחרות (להלן:"לקטורה"), ייערך מיון ע"י הלקטורה וייבחרו 30 הסיפורים שיועלו לבחירת הקהל.

שלב שלישי -3.6.12 – 20.6.12

עם סיום תהליך הבחירה יועלו 30 הסיפורים הנבחרים ע"י מערכת התחרות לבחירת הקהל. הקהל יוזמן לדרג את היצירות באמצעות אתר התחרות בעמוד הפייסבוק של גלובס. 20 הסיפורים שקיבלו את מירב הקולות יזכו להיכנס לאסופה. שיטת ושקלול הדירוג יהיו נתונים לשיקול דעתה של מערכת התחרות. 5 הסיפורים הראשונים (שקיבלו את מס' הקולות הרב ביותר) יעלו לבחירה ע"י מערכת התחרות ומתוכם ייבחר הסיפור הזוכה, שיזכה בהוצאת ספר ביכורים.

בתאריך 24.6.2012 יוכרזו הזוכים בתחרות. בתאריך 3.7 יערך אירוע ההכרזה באחת מחנויות רשת סטימצקי (מיקום האירוע יימסר בהמשך), שבמהלכו תוכרז היצירה הזוכה בתחרות, אשר היוצרת שלה תזכה בפרס הגדול וכן דירוגן לזכייה של יתר היצירות שיכללו באסופת הסיפורים. במידה והינך בין המוזמנים, הנך מתחייבת להגיע לאירוע. אי הגעתך לאירוע עלולה לגרום, בין היתר, להוצאתך מן התחרות.

מוסכם בזה כי " החברות" רשאיות לשנות את תאריכי שלבי התחרות בהתאם להיקף היצירות שיתקבלו.

"החברות" רשאיות לקדם את התחרות באמצעי התקשורת ואפיקי הפרסום השונים ("קד"מ"). ככל שתוזמני על ידי "החברות", הנך מתחייבת לשתף פעולה עם מאמצי קד"מ אלו ולרבות צילומים לאמצעי התקשורת והפרסום השונים, הענקת ראיונות, השתתפות בתוכניות טלוויזיה, רדיו וכו'. הנך מסכימה כי במסגרת הקד"מ יתפרסמו פרטיך לרבות תמונתך, מענך, גילך ופרטים נוספים אודותיך. השתתפותך באירועי הקד"מ תהיה על חשבונך ובאחריותך. הינך מתחייבת להגיע במועד ובשעה בהם הוזמנת לצורך השתתפות באירועי הקד"מ. אי שיתוף פעולה מלא או חלקי עלול לגרום, בין היתר, להוצאתך מן התחרות.

תנאי הפרסים

סטימצקי, באמצעות החממה הספרותית, תוציא לאור על חשבונה את עשרים הסיפורים שהגיעו לעשרים המקומות הראשונים כאסופה ללא כל תמורה כספית וכל הכנסות.

בנוסף סטימצקי, באמצעות החממה הספרותית, תוציא לאור על חשבונה ספר ביכורים של הזוכה בפרס הגדול ותפיץ הספר ברשת וזאת ללא כל תמורה כספית וכל ההכנסות בגין מכירת הספר יינתנו לסופר עצמו.

ההוצאה לאור , הן של 20 הסיפורים הראשונים והן של הפרס הגדול (ספר ביכורים) תכלול עריכה לשונית, עימוד והגהות, ומותנית בחתימה על הסכם מפורט בעניין זה בין סטימצקי ליוצרת. סטימצקי רשאית להתנות את ההוצאה לאור של כתב היד במחיקה ו/או בתיקון של תכנים בלתי חוקיים, בלתי הולמים, פוגעים בתקנת הציבור וברגשותיו או אינם מתאימים להוצאה לאור מסיבה אחרת כלשהי לפי שיקול דעתה הבלעדי של סטימצקי.

מערכת התחרות שומרת לעצמה שיקול דעת בלעדי ומוחלט באשר לקביעת תוצאות התחרות ו/או זהות הזוכה בפרס. תוצאות התחרות ו/או כל עניין הנוגע אליה תהיינה סופיות, מוחלטות ובלתי ניתנות לערעור.

כתנאי לקבלת הפרס יהיה על היוצרת הזוכה להציג אמצעי זיהוי אישי (תעודת זהות, רישיון נהיגה או אמצעי זיהוי אחר) לשביעות רצון "החברות".

עצם מימוש הפרס יחשב כאישור והתחייבות מטעם היוצרת הזוכה לכך שזכייתה לא הושגה תוך הפרת התקנון ו/או הוראות כל דין וכי אין ולא תהיה לה ו/או למי מטעמה כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד "החברות" ו/או מי מטעמן בכל הקשור והנובע מהתחרות ו/או הפרס.

הפרס (כולו ו/או חלקו) אינו ניתן להמחאה ו/או העברה כנגד תשלום או שלא כנגד תשלום, ואינו ניתן להמרה ו/או החלפה בכסף ו/או בשווה ערך אחר ו/או בכל דרך אחרת.

הרישום, ותנאי ההשתתפות בתחרות

זכאית להשתתף בתחרות אך ורק יוצרת אשר תכתוב סיפור באורך של עד 1,000-1,200 מילה, אשר הינו יצירה מקורית עצמאית ובלעדית שלו, שניתן יהיה לממש בעזרתו את הפרס הגדול ואשר עמדה כנדרש בכל יתר תנאי תקנון זה. כל יוצרת רשאית להגיש לתחרות יצירה אחת בלבד. אינם רשאים להשתתף בתחרות:

(1) יוצרת שפורסם ספר שכתבה או יוצרת שספר משלה כבר ראה אור
(2) סיפור שפורסם בכל אמצעי שהוא
(3) עובדי סטימצקי ובני משפחותיהם; עובדי משרד עו"ד הרצוג, פוקס, נאמן ושות' ובני משפחותיהם; עובדי
חברת מרקסטון ובני משפחותיהם ,עובדי גלובס

לעניין סעיף זה, "בן משפחה" – בן/בת זוג, אח/ות, ילד/ה, הורה ובני זוגם של כל אחד מאלה.

"החברות" תהיינה רשאיות, לפי שיקול דעתן הבלעדי והמוחלט, בכל עת, לפסול את השתתפותה של כל יוצרת ויצירה, מכל סיבה שהיא (מבלי לגרוע מן האמור לעיל, לרבות, אך לא רק, בגין אי מסירת פרטים מלאים מדויקים ומעודכנים על-ידו ו/או אי יכולת ליצור עמה קשר ו/או אי יכולת היוצרת להגיע לאיזה מהשלבים בתחרות ו/או הפרת הוראות התקנון ו/או הוראות כל דין), וליוצרת לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד סטימצקי בגין כך.

אחריות

השתתפותך בתחרות מהווה הצהרה והתחייבות מטעמך, לפיה:

השתתפותך בתחרות הינה על אחריותך בלבד, וכי "החברות" ו/או מי מטעמן ו/או כל צד שלישי המשתף עמן פעולה בקשר עם התחרות, לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, הפסד, הוצאה ואובדן רווח (לרבות נזקי גוף ועגמת נפש), אשר יגרמו לך בכל הקשור בתחרות זו ו/או בפרס.

מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, "החברות" לא תהיינה אחראיות לכל תקלת דפוס ו/או תקלה במשלוח ו/או טעות אחרת שבגינה לא יקלטו פרטיך ו/או יצירתך בתחרות, והינך מוותר על כל טענה ו/או תביעה כלפי "החברות" בקשר לכך.

מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הנך מצהירה כי את מודעת לכך שלפרסום פרטיך ו/או תמונתך ו/או הסרטון אודותיך ו/או היצירה שכתבת באמצעי התקשורת השונים ובין היתר באינטרנט עשויות להיות השפעות שונות ובין היתר עשוי הפרסום לגרור תגובות מצד הציבור הרחב. לעיתים, תגובות אלו עלולות לפגוע. הנך מצהירה כי הפרסום הנ"ל נעשה בהסכמתך המלאה וכי לא תהיה לך כל טענה כנגד סטימצקי ו/או כל מי מטעמה ו/או כנגד עיתון גלובס ו/או כל צד שלישי אחר הנוטל חלק בתחרות בגין כל הנובע מן הפרסום ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל גם מכל התבטאות, תגובה, הד ציבורי, אפקט פרסום, קריאות גנאי וכיוצא באלו.

כללי

הנך מתחייבת לשמור על כללי התנהגות נאותים, לפעול בהתאם לכל דין, לתקנון זה ולהוראות של "החברות" .

"החברות" רשאיות, לפי שיקול דעתן הבלעדי ומכל סיבה שהיא, להודיע מעת לעת על שינוי בכללי התחרות, ובכלל זה, ומבלי לגרוע, רשאיות להודיע על ביטול התחרות ו/או הפסקתה ו/או שינוי המועד או המקום בו תתקיים התחרות ו/או שינוי הקריטריונים להשתתפות בתחרות ו/או החלפת הוועדה ו/או עדכון תקנון זה, והיוצרות מוותרות על כל טענה בנוגע לכך.

בכל מקרה של סתירה ו/או אי-התאמה בין הוראות תקנון זה לכל פרסום אחר, תגברנה הוראות תקנון זה.

קביעה של ערכאה שיפוטית מוסמכת כי הוראה מהוראות תקנון זה הנה בלתי חוקית ו/או בלתי תקפה ו/או בלתי אכיפה, למרות כוונת הצדדים, לא תביא לביטול יתר הוראות תקנון זה ו/או חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי הערכאה המשפטית כאמור.

כתב העברה – ויתור זכויות

הנני מצהירה ומתחייבת כלפיכם כדלקמן:

  1. היצירה המשתתפת מטעמי בתחרות ("היצירה") היא יצירה מקורית שלי, ואין לכל אדם ו/או גוף אחרים מלבדי כל זכות ביצירה ו/או בספר.
  2. היצירה מעולם לא הוצאה לאור על ידי כל גוף מן המנויים בסעיף 4.5 לתקנון המצ"ב ולא התפרסמה בכל כתב עת, עיתון, אוסף, לקט, אתר אינטרנט וכל צורת פרסום אחרת של יצירות כתובות. מעולם לא חתמתי על כל הסכם ואין ולא יהיה עד לתום התחרות כל משא ומתן לקראת כריתת הסכם בקשר ליצירה.
  3. אני מעבירה לכם בזאת ללא כל תמורה את מלוא זכויות היוצרים שלי ביצירה בהעברה בלעדית ובלתי חוזרת. אתם תהיו רשאים לעשות ביצירה כל דבר ולנהוג בה מנהג בעלים ובלבד שתציינו את שמי בצד פרסומה. אני מוותרת מראש על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגדכם בקשר ליצירה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, לרבות פרסומה (או פרסום כל חלק ממנה) בתקשורת ובאפיקי שיווק ופרסום.
  4. ככל שקיימות ו/או תהיינה קיימות בעתיד על פי כל דין זכויות ביצירה אשר אינן ניתנות להעברה, לרבות זכויות מוסריות, הנני מוותרת בזאת על כל זכות כאמור ועל כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגדכם ו/או כנגד כל צד שלישי הנוטל חלק בתחרות בגין זכויות כאמור.
  5. ידוע לי כי הצהרותיי והתחייבויותיי שלעיל מהוות תנאי להשתתפותי בתחרות וכי אתם וצדדים שלישיים נוספים מסתמכים עליהן וכי אם לא היו ניתנות הצהרותיי והתחייבויותיי אלו, לא הייתם מסכימים להשתתפותי בתחרות. אני מתחייבת כי כל האמור לעיל יישאר נכון ומדוייק עד לתום התחרות. עוד אני מתחייבת לשפות ו/או לפצות אתכם ו/או כל מי מטעמכם ו/או את כל צד שלישי הקשור לתחרות בגין כל נזק, תשלום או הוצאה שייגרמו למי מכם (כולל שכ"ט עו"ד והוצאות משפט) כתוצאה מדרישה, טענה ו/או תביעה של צד שלישי כלשהו ואשר נוגעת לאי מילוי התחייבויותיי ו/או אי נכונות הצהרותיי במכתב זה.