הוספה ליומן
שניות
דקות
שעות
ימים

יום ראשון, 10 נובמבר 2019, בין השעות 08:30 - 13:00  

בחודשים האחרונים נכנסה לישראל בצורה שקטה ענקית המסחר המקוון אמזון. עוד מוקדם לקבוע כיצד היא תשפיע על מפת הקמעונאות בישראל אך ניסיון ממדינות אחרות מלמד כי מדובר עדיין בקצה קצהו של הקרחון, כשזו למעשה נקודת הפתיחה עבור אחת החברות העוצמתיות בעולם. במקביל שחקניות מקוונות נוספות פותחות את האפשרות למשלוחים לישראל, שחקניות ותיקות מחזקות את האחיזה שלהן בתחום, וספקיות גדולות נכנסות למכירה ישירה לצרכן באמצעות אמזון או בצורה עצמאית.

איך אמזון מבצעת משלוחי מזון גם בלי מחסן לוגיסטי, מה הקטגוריות שהכי פחות חשופות לתחרות מקוונת, ועל מה הישראלי באמת מוכן לשלם בחווית המשלוח שלו.

רגע לפני גיבוש התכניות העסקיות ל – 2020 ולפני חגיגת הקניות המקוונות בחודש נובמבר, גלובס, בשיתוף מומחים, יסקור את השינויים שאמזון חוללה בשווקים בחו"ל ויחשוף בוועידה יוצאת דופן וייחודית את הנושאים החמים בתחום המסחר האלקטרוני ויענה על השאלה למי נכון להצטרף לחגיגה.

נושאים מרכזיים לתוכנית הועידה

איך לשרוד את השינוי, להרוויח ממנו ואף לצמוח?
איך השוק הישראלי מכין עצמו לרכישה המקוונת בשנים האחרונות?
האם אמזון תביא לשינוי גם במחירים בישראל?
לאן הקמעונאיות יכולות או צריכות ללכת – שואו רום? הטמעת סטארט אפים? שינוי גודל החנויות? מכירה עצמאית או בנוסף?
האם אמזון תשפיע על חוויית השירות ורשתות אחרות יצטרכו להיערך לכך?

דוברים

 
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל
איציק אברכהן
איציק אברכהן
אילנית שרף, מנהלת מחקר, פסגות
אילנית שרף
אילנית שרף
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל
דני גולדשטיין
דני גולדשטיין
דודו וקנין, ראש מערך עסקים קטנים, בנק לאומי
דודו ןקנין
דודו ןקנין
מיכל חיון, מנכ"ל משותף 2DO!
מיכל חיון
מיכל חיון
תמיר בו שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר
תמיר בן שחר
תמיר בן שחר
רעות לונברג, מנהלת קהילת "רעות תקני לי"
רעות לונברג
רעות לונברג
ניר זיגדון, מנכ"ל eCommunity
ניר זיגדון
ניר זיגדון
אלעד קומיסר, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל
אלעד קומיסר
אלעד קומיסר
אניה גאמינסון, סמנכ"לית בכירה, GlassesUSA
אניה גאמינסון
אניה גאמינסון
 

הרשמה לוועידה 5988*

האירוע למוזמנים בלבד

להרשמה באמצעות קוד

08:30-13:00 | שבע, הצפירה 21 תל-אביב

חסויות

פסגות שופרסל דואר ישראל / צילום: יח"צ leumi / צילום: יח"צ
X

שיתוף

סגור