למה הקמנו את מגזין 'אימפקט'? חפשו בכל העולם ולא תמצאו ארגון גדול שלא מגדיר ומאפיין את עצמו באמצעות המונח "אחריות תאגידית". בתקופת הקורונה עבר השיח המרכזי של האחריות התאגידית שינוי דרמטי. היום, כשמנהלי ה־ESG מתבוננים במראה, הם לא רק בודקים אם הם עושים טוב כלפי הקהילה והסביבה, אלא בוחנים את עצמם פנימה. המשבר העולמי הוכיח יותר מתמיד את התלות של תאגידים בקהילה ולהפך, גרם למנהלים לגלות אחריות יתרה לגורל העובדים בארגון - בריאותית, כלכלית וכן פסיכולוגית; ובמקביל, גרם לעובדים לראות במקום העבודה המתוקן שלהם כמשפחה שנייה. האימפקט החברתי, הכלכלי והאקולוגי נבחן ומסוקר בהרחבה בתקשורת העולמית והישראלית, גם כאן, אצלנו, ב'גלובס' - אבל לא תמיד אפשר למצוא המקום והזמן להעמיק ולהרחיב את היריעה. לכן הקמנו מגזין שינסה לעסוק בהשפעות החברתיות, הכלכליות והסביבתיות מנקודות מבט מקוריות ומגוונות. קריאה נעימה.