המומחים
 
דרושים עובדים בינוניים
" שהמנהלים אינם מבינים כי אתגר השירות אינו למצוא עובד נדיר באיכויותיו, אלא בניית מודל שירות המאפשר לעובד הממוצע לתת שירות מעולה באופן שגרתי"
מבחן המרשמלו של המנכ"ל והדירקטוריון
למרות שמנהלי חברות מבינים את חשיבות השירות ויצירת אמון עם הלקוח, הם אינם עומדים בפיתוי למקסם את הרווחים בטווח הקצר גם במחיר שבירת האמון עם הלקוחות
למי שייך הפטנט- לעובד או למעסיק?
עד לא מזמן התשובה לשאלה זו הייתה ברורה - למעסיק כמובן. אולם, לפני מספר שבועות דן בית המשפט העליון בסוגיה ומתברר כי התשובה לשאלה זו איננה כה ברורה.
תעודת ביטוח למפתחי אפליקציות
אילו אמצעים עומדים בפני מפתח התוכנה כדי להגן על יצירתו?
פייסבוק זה לא משחק
חרף הפיתוי להשתמש באמצעים השיווקיים הרבים המבוססים על פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות, מומלץ לעסקים להיות ערים להגבלות החלות עליהם מכוח תקנוני הרשת החברתית ולהגבלות הנובעות על פי חוק.
יזמות עיסקית צעדים ראשונים
רבים רוצים מאוד להקים ולנהל עסק עצמאי, אבל הם חוששים מהלא נודע ונמנעים מכך.לפניכם כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים
מכשיר חכם לכל כיס? על הרפורמה בייבוא מכשירים סלולריים לישראל
וועדת הכלכלה של הכנסת אישרה את הרפורמה בדבר יבוא מכשירים סלולריים לישראל, מהלך, אשר אמור, בסופו של יום, להוזיל עד מאוד את עלות המכשירים בעבור הצרכן הסופי.
כשסימן מסחרי פוגע בתחרות הוגנת- "Design Center" אינו זכאי להגנה כסימן מסחר
לאחרונה, דחה בית המשפט המחוזי מרכז את תביעת המרכז לעיצוב הבית "Dan Design Center" מבני ברק, כנגד המרכז המתחרה מראשון לציון, ששמו "One Design Center".
היתרונות והחסרונות בפוליסה קבוצתית
יתרונות חסרונות ומה באמת חשוב לבדוק בפוליסה
האתר בבנייה: מה חשוב לדעת לפני שמקימים אתר?
הקמת אתר אינטרנט מלווה בשאלות רבות וצמתי החלטה שונים. כמו כל החלטה שיווקית אחרת, מדובר במארג שלם של שיקולים שצריכים לספק לכם מענה רלוונטי ומידתי.
יעילות איך לעשות שיווק שעובד בגדול גם בתקציב של עסק קטן
בדרך כלל עסק קטן מבוסס על אדם אחד או שניים וכל השקעה שלו (במונחים של זמן, אנרגיה, כסף) צריכה להיות מדודה. במילים אחרות, עסק קטן צריך שיווק יעיל.
מיתוג חברות טכנולוגיה
למרות ההסכמה הגורפת לגבי חשיבות ההשקעה במיתוג החברה ולמרות הוכחות חוזרות ונשנות להצדקה העסקית בהשקעה בפרסום בונה מותג, חברות היטק נוטות להזניח פעילות חשובה זו.
סודות הקידום של גוגל (מאמר שישי בסדרה)
תמיד סיקרן אותי לדעת איך גוגל יודעת מה יש בתמונה ואני רק יכול לשער שגם אותך הטרידה השאלה הזאת. ובכן בחודש מרץ 2012 הודיעה גוגל כי שופר המנגנון ש"מבין" את תוכן התמונה.
סודות הקידום של גוגל (מאמר חמישי בסדרה)
החל מנובמבר 2011 הודיעה גוגל שהיא תפעיל אבטחת ssl בתוצאות החיפוש. המשמעות היא, שתוכנת הסטטיסטיקה באתר שלך לא תוכל לדעת מהן מילות המפתח שהנחו את הגולש ממנוע החיפוש גוגל אל האתר.
תנו לטקסטים השיווקיים שלכם כנפיים
טקסט שיווקי משכנע לוקח את הלקוח הפוטנציאלי שלך יד ביד מהנקודה שבה הוא נמצא אל עבר התובנה החדשה שאתה רוצה לנסוך בו.
כשמודל עיסקי פוגש מציאות
איך עוברים בהצלחה את תקופת אי הוודאות הגדולה שבסופה העסק יודע לאן ללכת ולרוץ?
איך בונים תכנית עבודה שנתית ?
להלן כללים בסיסיים לבנית תכנית עבודה שיווקית נכונה ואפקטיבית, שתעזור לנהל נכון יותר את אחת מתחומי הפעילות החשובים ביותר להצלחת החברה.
סודות הקידום של גוגל (מאמר רביעי בסדרה)
נראה שבזמן האחרון נושא ה'זמן' מטריד מאוד את גוגל ולכן היא מייחסת לו חשיבות הולכת וגוברת. האיתות הגדול היה עדכון freshness שעליו הודיעה גוגל בחודש נובמבר 2011.
סודות הקידום של גוגל (מאמר שלישי בסדרה)
החל מחודש נובמבר 2011 גוגל החלה ליזום הודעות למדיה על השינויים שהיא עורכת, על המגמות ועל הכוונות. מהן המשמעויות כלפינו, בעלי עסקים קטנים שיש להם אתר באינטרנט?
"גיוס לקוחות הוא רק חצי עבודה"
למרות ששימור לקוחות קיימים וטיפוחם הופך לטרנד מאד אופנתי, עדיין רב מנהלי השיווק והמכירות נמדדים על פי כמות הלקוחות החדשים הנכנסים לעסק או לחברה מדי תקופה.
סודות הקידום של גוגל- מאמר שני בסדרה
החל מחודש נובמבר 2011 גוגל החלה ליזום הודעות למדיה על השינויים שהיא עורכת, על המגמות ועל הכוונות. מהן המשמעויות כלפינו, בעלי עסקים קטנים שיש להם אתר באינטרנט? (מאמר שני בסדרה)
האם זה הזמן להעלות מחירים? בהחלט יתכן שכן
העלאת מחירים היא פעולה שמעוררת חשש גדול בקרב מנהלים ובוודאי בתקופה הנוכחית, בה נושא המחירים זוכה לפוקוס צרכני . נשאלת השאלה מתי להעלות מחירים?
האם תקציב השיווק שלנו גדול מדי?
האופציה של הגדרת תקציב, בדיוק במידה הנדרשת להשגת היעדים, קיימת בפנטזיה בלבד. בחיים, מרבית הסיכויים, שתטעו לכאן או לכאן. לאיזה כיוון תעדיפו לטעות?
סודות קידום האתרים בגוגל
החל מחודש נובמבר 2011 גוגל החלה ליזום הודעות למדיה על השינויים שהיא עורכת, על המגמות ועל הכוונות. מהן המשמעויות כלפינו, בעלי עסקים קטנים שיש להם אתר באינטרנט?