x

שיתוף הפרויקט

סגור
27

תמר איש שלום

ערוץ 10

 - תמר איש שלום / צילום: רונן פדידה
מאת: אנדרה טבקוף

תמר איש שלום המשיכה להוביל בבטחה גם השנה את מהדורת החדשות של ערוץ עשר. במקצועיות ובאסרטיביות. מי שהתחילה את דרכה לפני שש שנים במהדורה, בואו נודה כמעין "יונית של ערוץ 10", היא היום כבר אישיות בפני עצמה וההשוואה הזאת נעלמה לגמרי. והיא אכן שונה בנוף הטלוויזיוני.

למשל, לא תשמעו אותה כמעט מביעה את דעתה על הנושאים המסוקרים אצלה. הנה מה שאמרה השנה בראיון לדניאלה דקל לונדון ב"ידיעות אחרונות": "תשמעי, יש היום כל כך הרבה אנשים שאומרים את דעתם. אני מקווה שזה לא יישמע מתנשא – כי חלקם אומרים את דעתם בצורה מרהיבה וחשובה - אבל לפעמים להגיד את דעתך זה קל. אני יכולה אחרי כל כתבה להגיד מה אני חושבת, אני גם מדי פעם עושה את זה, אבל אני לא מנסה לשכנע את עצמי שזה חשוב... אבל דווקא העבודה שלי מאחורי הקלעים - בבחירת הנושאים, בהוגנות, בהצגת המורכבות, בניסוח הכותרות – כל אלה תורמים לשיח הציבורי הרבה יותר. ושם אני מושקעת מאוד".

אבל את הפרס האמיתי שלה על פועלה איש שלום, בת 37 בלבד, קיבלה השנה לא בדירוג הנוכחי במגזין פירמה של גלובס, אלא בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-69 אותו הנחתה ביחד עם ג'קי לוי. האם יש יותר ישראלי מזה? האם יש יותר קונצנזוס? איש שלום היא ישראלית והיא קונצנזוס.