<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
אינטל וגלובסקול בסדרת מפגשי אונליין התומכת בעסקים קטנים ובינוניים בעת משבר הקורונה

אינטל וגלובסקול בסדרת מפגשי אונליין התומכת בעסקים קטנים ובינוניים בעת משבר הקורונה

גלובסקול ואינטל מציגים: קורסים בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים

אינטל וגלובסקול בסדרת מפגשי אונליין התומכת בעסקים קטנים ובינוניים בעת משבר הקורונה ● כך תתאימו את עצמכם למציאות החדשה
04.08.2020 |

 קורס "טכנולוגית מתקדמות לשיפור ביצועים"

מפגש ראשון "ברוכים הבאים לעידן דיגיטלי וחדשנות בעידן הדיגיטלי"  

המפגש עסק בהקשר הרחב של המהפכה הטכנולוגית (המהפכה התעשייתית הרביעית) והשפעתה על עסקים. לדברי המרצה, רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור ב-BDO דיגיטל, העידן החדש מורכב מאינספור טכנולוגיות וכמויות בלתי נתפסות של דאטה שרובו נוצר בשנתיים האחרונות. הסביבה העסקית השתנתה - ממוצרים פיזיים למוצרי שירות, לרכישה המבוססת על אינפורמציה הזמינה לנו (חוות דעת ברשת וכו'), השירות ניתן בכל מקום, והיצרנים מכוונים לפרסונליזציה של המוצר עבור הלקוח. בעקבות כל זאת נשאלת השאלה בפני אילו אתגרים ניצב המגזר העסקי, מהי חדשנות ומדוע היא מרכיב קריטי באסטרטגיה עסקית וכיצד משתלב לתוכה מרכיב השיבוש.

להרשמה למפגשים נוספים הקליקו>>


 

מפגש שני "נתונים ואוטומציה"  

המפגש עסק בדאטה ואוטומציה והתועלות שנוכל לקבל מהם כיום. "הדאטה הוא הדלק שמניע את המהפכה התעשייתית הרביעית - הנפט של העידן הנוכחי" כך אומר רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור ב-BDO דיגיטל. לדבריו כל עסק - קטן או גדול - מייצר כיום נתונים ויתר מכך מקבל נתונים מהעולם הגדול - מנועי חיפוש ורשתות חברתיות למשל - ויכול להשתמש בהם לשם הגדלת התפוקה והפעילות העסקית.

במפגש עלו הנקודת הבאות: כיצד משתמשים בנתונים כבסיס למודלים עסקיים, מהי אוטומציה של תהליכים באמצעות תוכנת ה-RPA (Robotic Process Automation) המחקה התנהגות אנושית, אוטומציה בתהליכי הייצור 4.0 Industry, כלים מעשיים לשילוב האוטומציה בעסק.

להרשמה למפגשים נוספים הקליקו>>

 


מפגש שלישי "הטרספורמציה הדיגיטלית"  

המפגש עסק בטרנספורמציה דיגיטלית על כל היבטיה - כיצד אוסף הטכנולוגית המתקדמות, ששינו את ההתנהגות הצרכנית שלנו, הביאו ליצירת שינוי עסקי ארגוני עם יישומן. מהי השפעת תהליך זה במגוון תחומים, לדוגמה הופעת הבית החכם/הערים החכמות.

במפגש, בהנחייתו של רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור ב-BDO דיגיטל, התוודענו למודל המערבולת הדיגיטלית והשפעתה על ענפים עסקיים, למתודולוגיה ליישום הטרנספורמציה הדיגיטלית, למודלים עסקיים דיגיטליים וכמו כן לקייס סטאדיס מהעולם הרחב של שינוי המודל העסקי בעקבות טרנספורמציה דיגיטלית, ביניהם שלחברת H&M.

להרשמה למפגשים נוספים הקליקו>>

 

מפגש רביעי "אבטחת מידע וסייבר בעידן הדיגיטלי"  

המפגש עסק באבטחת מידע וסייבר. בפתחו אמר רמי ניסן, מנהל תחום ממשל IT ודיגיטל, BDO דיגיטל, כי בעולם הדיגיטלי יש הזדמנויות רבות, אבל גם סיכונים רבים, שעלולים לפגוע בארגונים ועסקים בכל גודל. ניסן ייחד את הרצאתו למגזר העסקים הקטנים והבינוניים - לסיכונים הניצבים בפניהם ולהיבטי הפרטיות ולהתמודדות עם שני אלה. השיעור הוקדש למעבר על ניהול סיכוני סייבר בעולם הדיגיטלי (כגון התקפות מבוססות IOT והנדסה חברתית), הגנה והתמודדות, רגולציה ותשתיות תומכות ותוכנית עבודה פרקטית להגנה בסייבר.

להרשמה למפגשים נוספים הקליקו>>

 

מפגש חמישי "בגרות דיגיטלית ואג'יליות"  

המפגש בהנחיית רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור ב-BDO דיגיטל, עסק בהרחבה בשני מושגים, שיש לקחת בחשבון במסע הדיגיטלי של העסק: בגרות דיגיטלית ואג'יליות.

המונח בגרות דיגיטלית מתייחס להערכת הרמה הדיגיטלית של הארגון במספר מימדים - לא רק הטכנולוגי - הרלוונטיים לטרנספורמציה הדיגיטלית. הובאו בו מספר מודלים למדידת הבגרות הדיגיטלית של בארגונים ועסקים וכן נבחן כיצד היא באה לידי ביטוי בארגונים שונים.

אג'יליות מייצגת את הגמישות והזריזות בהן על עסקים וארגונים לנקוט בעולם העסקי כיום. הייפרמן הסביר כי מאחר והעולם העסקי כיום הוא דינמי ומשתנה תדירות - היתרון התחרותי של חברות בו הוא קצר מועד ("תמיד יהיה מי שייצר משהו יותר בזול"). על כן על חברות וארגונים לאמץ אג'יליות - להיות מוכנים לפעולה בכל זמן ולקבל החלטות מהירות על מנת להתמודד עם השינויים בסביבה העסקית החדשה.

להרשמה למפגשים נוספים הקליקו>>

 

 קורס "שיווק בעידן החדש"

מפגש ראשון "מונחי יסוד בעולם הדיגיטל"  

המפגש היווה מבוא לעולם השיווק הדיגיטלי עבור עסקים קטנים ובינוניים. לדברי המרצה ליאורה זימן, מובילת לקוח בחברת 2DO!, שמאחוריה ניסיון רב במדיה ושיווק דיגיטלי: 63% מהקניות היום מתחילות אונליין, כשכלל לא משנה היכן אנחנו בסוף רוכשים את המוצר ועל כן עלינו כבעלי עסקים ליישר קו ולהכיר את העולם הזה - השפה ומושגי היסוד שלו.

זימן, שבין השאר שימשה מנהלת שיווק של אתר סופר פארם אונליין, התעכבה בהרחבה על ארבעה מושגי יסוד בעולם השיווק הדיגיטלי: מדיה ממומנת, נכסים דיגיטליים, רשימת תפוצה (שימוש בדאטה) וחווית לקוח. מהי החשיבות שלהם ואיך ניתן להביא אותם לידי ביטוי בסגמנט ה-SMB.

להרשמה למפגשים נוספים הקליקו>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר