מנכ"לית הוט יזמה בשנה האחרונה מהלך סופר–אסטרטגי, שהסתכם באישור שר התקשורת לכניסת החברה כשותפה בחברת הסיבים האופטיים IBC
טל גרנות-גולדשטיין מונתה לתפקיד מנכ"לית הוט כשהיא בת 38 בלבד. תחת כהונתה טויב התוכן של הוט, בין היתר בזכות הסכם שהיא הובילה מול HBO, אך בעיקר הודות לתכנים הישראלים המקוריים עליהם היא שמה דגש. בשנה החולפת היא הייתה אחראית לשני מהלכים משמעותיים: באחד כשלה, ובשני הצליחה בגדול.
הראשון היה הניסיון שהובילה למיזוג עם פרטנר תמורת 3.5 מיליארד שקל. בהתבטאויות שונות בעניין הסבירה כי מיזוגים בענף הם מהלך הכרחי בעיניה לנוכח קשיי ההישרדות של חברות בענף התקשורת, הדורש השקעות טכנולוגיות עצומות. המהלך הזה לא עלה יפה, אולם לאחר שכשל יזמה גרנות-גולדשטיין מהלך אסטרטגי חשוב אחר עבור הוט: ביומו האחרון כשר התקשורת אישר יועז הנדל את כניסתה של הוט כשותפה בחברת הסיבים האופטיים IBC. מדובר במהלך סופר-אסטרטגי וחשוב עבור הוט, והוא נזקף
לזכותה.