לשיתוף הפרויקט
רונה יעקובי / צילום: סיון פרג', עיצוב: גלובס רונה יעקובי / צילום: סיון פרג', עיצוב: גלובס

"לא בטוח שהיום היה אפשר להציג פרסומת כזאת"

רונה יעקובי, לשעבר סמנכ"לית קריאטיב במקאן תל אביב וכיום בעלת משרד פרסום ומיתוג רונה ועידו, על הפרסומת של קסטרו

14.04.21

הפרסומת האהובה שלי היא "פרסומת המעיל" של קסטרו. האם באמת יעל אבקסיס הייתה עירומה מתחת למעיל? מדינה שלמה הייתה כמרקחה. האם ב-2021 אפשר היה להציג פרסומת כזאת? לא בטוח. מה שכן בטוח הוא שאז זה היה נועז, שונה, בולט וסיפר סיפור. והכי חשוב, הראה אישה חזקה (בלי שהיא שרה שהיא חזקה).

 

פרסומת משמעותית שאני הייתי מעורבת בה היא "פלאפון, עד שייגמרו לך המילים". זו אחת הפרסומות הכי מרגשות שהיו על המסך: ליאור אשכנזי הולך עם בתו הקטנה בניו יורק ומדבר בפלאפון עם אישתו, מספר לה כמה הבת שלהם חיכתה לקנות את הדובי שהיא מחבקת. תוך כדי השיחה הבת שלו רואה קבצן, ונותנת לו את הדובי יחד עם הלב שלה. זה היה אחד מסדרת סרטים מרגשים עד דמעות שעשינו לפלאפון, שהראו שישראלים מסוגלים להתרגש ולדבר שנים על פרסומת שהיא לא דאחקה.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר