לשיתוף הפרויקט
רמי שלמור / עיצוב: גלובס רמי שלמור / עיצוב: גלובס

"הפרסומת שחזתה את הקורונה"

רמי שלמור, לשעבר מבעלי שלמור אבנון עמיחי, על קמפיין ההשקה לשירותי הדור השלישי של אורנג'

14.04.21

בסרטון הפרסומת "מסיבת הפתעה" שנעשה לפני 16 שנים לרגל ההשקה של שירותי הדור השלישי של אורנג', רואים גבר שעושה את דרכו לעבודה ברחובות ניו יורק הריקה ,ולהפתעתו הרבה מגלה כי כל תושבי העיר מחכים לו בטיימס סקוור. בחרתי בסרט הפרסומת הזה בגלל התמונות שהגיעו אלינו מניו יורק במהלך שנת הקורונה: העיר התרוקנה לחלוטין מאנשיה - שהסתופפו בבתיהם, או ברחו אל הפרברים - ונראתה ממש כעיר רפאים, בדיוק כמו בסרטון.

 

מסיבת ההפתעה שנערכה אז, בסרטון, בטיימס סקוור העבירה אצלי את אותה תחושה שאנחנו חווים היום: יציאה מהקורונה שבאה לידי ביטוי בחגיגת הבילויים בבתי הקפה ובמסעדות, ובחזרה לחיים נורמליים. הסרט, שזכה בפרסים רבים בתחרויות בארץ ובעולם, כאילו חזה לפני 16 שנה את מה שהביאה עלינו הקורונה בשנה האחרונה.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר