בשיתוף מקבוצת
צילום: לירון אלמליח

צילום: לירון אלמליח

פנטהאוז בעיצוב אירופאי קלאסי

הבית משדר יוקרה, אך מעניק גם תחושה מזמינה של הכנסת אורחים. כל חלל וחלל קיבל התייחסות שונה - כך למשל, בחרנו בפלטת גוונים מרגיעה לחלל המרכזי, לעומת המטבח שהטון השולט בו בעל אמירה דרמטית
05.12.2021
צילום: באדיבות המצולמתצילום: באדיבות המצולמת
חופית סורידרוב, סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים

מתמחים בתכנון ובעיצוב דירות קבלן, בתים פרטיים, בתי קפה וגלידריות.
ביצענו פרויקטים במרכז הארץ ובדרום.

הפרויקט הנבחר שלי: מה היה הצורך של הלקוח, באילו אתגרים נתקלת במהלך העבודה וכיצד התגברת עליהם?

דירת פנטהאוז שמשתרעת על קומה שלמה כ-230 מ"ר - המאופיינת במרחבים ובחללים גדולים, המשלבים מיפתחים ענפים אל מרכז תל אביב השוקק. בלב הבית פינת אוכל שממנה ניתן להשקיף על כולו.

העיצוב הוא אירופי קלאסי. הבחירה העיצובית, כפי שניתן לראות, היא בגוונים מאד חמים. הבית משדר יוקרה, אך מעניק גם תחושה מזמינה להכנסת אורחים ולביקור של לקוחות - שכן הבעלים גם מנהל ממנו את עסקיו.

כל חלל וחלל קיבל התייחסות שונה - הן מבחינת הסקאלה הצבעונית, הן מבחינת הריהוט והן מבחינת האביזרים והפרטים הקטנים. כך למשל, בחרנו בפלטת גוונים מרגיעה לחלל המרכזי, לעומת המטבח שהטון השולט בו בעל אמירה דרמטית ומושכת. הטיפול הפרטני הזה משתקף היטב בתוצאה הסופית המגוונת והמרתקת בעיני.

צילום: לירון אלמליח
 צילום: לירון אלמליח

אחד האתגרים שניצב בפנינו היה לשלב מערכת מיזוג אוויר שקטה שלא מגבילה את החלל מבחינת גובה. לבעל הבית היה גם חשוב לשמור על עוצמת המיזוג ולהפוך אותו לכמה שיותר בלתי נראה בחלל. על מנת להשיג איזון גובה ואחידות בתכנון - בחרנו במערכות נסתרות שמשולבות גם בחדרי השינה ומעניקות הרמוניה נקייה בבית. שילבנו אותן בכמה שפחות הנמכות לכלל הבית, מאחר ורצינו לשמור על הגובה למען המשכיות בחלל המרכזי - שצופה אל הנוף התל אביבי. כך מערכת המיזוג באה לידי ביטוי באופן עדין ואלגנטי וכמעט בלתי נראה לעין; עושה את תפקידה מצוין ומכסה באופן מלא את החלל המרכזי ואת חדרי השינה.

מתוך הערכים של פוג'יטסו, איזה מהם בא לי ידי ביטוי בסגנון העיצובי וכיצד?

So Hot, אמנם הבית משדר יוקרה אבל רצינו ליצור גם תחושת חמימות שמזמינה  ומכניסה אורחים, זאת מאחר והלקוח מקיים פגישות עם לקוחות מהבית. תחושה מזמינה ונינוחה היא הבסיס של מערכת יחסים. 

צילום: לירון אלמליח
 צילום: לירון אלמליח

מה הייחודיות שלך כמעצבת, מהו הסגנון שאת מזוהה איתו וכיצד הם באים לידי ביטוי בפרויקט?

עיצוב מבחינתי הוא קשר אישי ובלתי אמצעי המעורר רגש, תוך תכנון קפדני ושילוב נכון, המפיחים חיים בחלל.

אני מאמינה בקלאסיקה שתמיד נשארת. הקונספט שמאוד מאפיין אותי הוא השפע והאסתטיקה האלגנטית. אני משתמשת בגוונים מרגיעים, ולחלופין גם בועטים כי תמיד צריך לייצר טוויסט ועניין.

את הבית אני תופסת כמקום שחווים אותו ומרגישים בו רוגע וחמימות; מקום שרוצים לחזור אליו והוא אף פעם לא ישעמם.

הבית הוא האזור הכי טבעי ובטוח לאדם, הוא העוגן והמשענת שלנו. בנוסף, האנרגיה בחלל הבית משפיעה על חיינו ומעצבת אותם. תפקידי הוא לסייע לחיות בבית מבורך ומאוזן, שיש בו זרימה הרמונית ומעצימה. זאת באמצעות שימוש בחומרים ובצבעים שמדייקים את בני הבית ואישיותם ותומכים בהם אנרגטית.

צילום: לירון אלמליח
 צילום: לירון אלמליח

משתתפים נוספים

רוצים לקחת חלק ב-BLUEPRINT?

ספרו לנו על פרויקט שעיצבתן או עיצבתם, והפרויקטים הנבחרים יתפרסמו במתחם.

לקוחות של פוג'יטסו?

בשליחת טופס ההצטרפות אני מאשר/ת את תקנון פרויקט BLUEPRINT במסגרתו יוכלו גלובס ושותפי הפרויקט ליצור עימי קשר. כמו כן, אני מאשר/ת העברת הפרטים שבטופס לפורום המנהל של הפרויקט. בנוסף, אני מאשר/ת קבלת מידע וחומר שיווקי ופרסומי מגלובס.