שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"היום אין מקום להתקין מערכת שאינה אינוורטר"

שיתוף

אילנה ארנון / צילום: באדיבות אילנה ארנון

אילנה ארנון

עוצמת המיזוג

(60)
אילנה ארנון / צילום: באדיבות אילנה ארנון

מי אני:

נולדתי באשקלון, למדתי תיירות, אך בחרתי במקצוע טכני בצבא, הייתי חמשית מטוסים. לאחר נישואיי עברתי לירושלים, בעלי לשעבר עסק במקצוע המיזוג והייתי מסייעת בנושא הכספים. לאחר שהתגרשנו הוא לא רצה להמשיך בתחום ולקחתי על עצמי את העסק על כל האחריות הכרוכה בכך. למדתי והעשרתי את עצמי בתחום והיום אני מנהלת עסק בירושלים עם 30 עובדים, שמבצע עבודות מיזוג, אוורור ושחרור עשן בפרויקטים ובדירות. יש גם סניפים עצמאיים בארץ תחת השם של ‘עוצמת המיזוג'. אני משקיעה שעות רבות בעסק, ותודה לאל זה ניכר בעבודות הרבות שאנו מבצעים ברחבי הארץ, אנו מתקינים מזגנים גם ללקוחות פרטיים וגם לחברות קבלניות.

הניסיון לימד אותי ש:

הלקוח הישראלי הוא חכם, יודע מה הוא רוצה, ומנסה לקבל מקסימום במחיר מינימום. הוא גם נאמן - יש לי לקוחות חוזרים שעשיתי אצלם עבודות מיזוג לפני 30 שנה והיום אני
מבצעת אותן אצל הילדים והנכדים שלהם, אלו קשרים שעם חלקם זה כבר סוג של משפחה.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

סבלנות, אדיבות, מהירות, מקצועיות. כל אחת מהתכונות הללו חשובה, ואם אתה מקצועי אתה מכיל את כולן, והלקוח חש בכך.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

מזגן זה מוצר שנשאר איתך כמה שנים - וחשוב שתיהנה ממנו, לכן הדרך ליהנות מהמזגן היא להבין מה קונים, מה עלויות השימוש, מה היכולות שלו בקיץ ובחורף בתנאים קשים, וכמובן מי החברה שמולה אתה אמור להתנהל הן בהתקנה והן בשירות. כדאי לזכור - מזגן זה לא מוצר ששמים בחשמל והוא עובד, לכן חשוב מי מתקין אותו ורצוי גם לוודא מראש מה הסכום שאתה אמור לשלם עבור המוצר.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

היום אין מקום להתקין מערכת שאינה אינוורטר, השימוש בטכנולוגיה הזו הוא כבר לא עתיד, אלא ההווה, הלקוח מקבל מוצר שעובד באופן מושלם בקיץ ובחורף, חסכוני בחשמל, עם תחושת מיזוג מושלמת.