מנהל מותג LG ומנהל חטיבת מכירות B2B
"האתגר הכי גדול היה לגרום לאנשים בחברה להאמין שאפשר לעשות מהפך אחרי שש שנים בהן המותג היה במקום שני"
הקריירה של שלומי ברוך (39) החלה בתפקיד מנהל אזור בבורגראנץ'. כאשר רכשה חברת פז את הרשת, הוא הקים את מתחם Yellow בכניסה לירושלים, אותו ניהל בהמשך כזכיין של החברה. בשנת 2010 החל לעבוד בקבוצת ח.י בתפקיד מנהל מוצר LG בתחום האודיו-וידאו, ותחת ניהולו זכתה הקבוצה במכרזים גדולים לאספקת מסכים עם החשב הכללי, עם צה"ל ועם חברות דוגמת סינמה סיטי, והקבוצה הפכה למובילה בקטגוריה זו.
לתפקיד מנהל המותג הוא נכנס באוקטובר 2016, ובנה תוכנית להפיכת LG למובילה בקטגוריית המסכים הביתיים. "האתגר הכי גדול היה לגרום לאנשים בחברה להאמין שאפשר לעשות מהפך אחרי שש שנים בהן המותג היה במקום שני ובפער לא קטן מול המתחרה". התוכנית כללה פעילויות בנקודות המכירה בצד יצירת באזז סביב המותג ברשת, וכבר בנובמבר 2016 גדל נתח השוק של המותג. בנובמבר 2017 הפך LG למותג המוביל בשוק, כשב-2018 עמד נתח השוק שלו על 33% בממוצע. למנהל המתחיל הוא מציע: "להקשיב לעובדים, לדעות שונות, ולגלות כלפיהם רגישות, כי כך הם ילכו אחריך כמנהיג".