חברת תעופה נוספת החליטה לעכב את החזרה לישראל

רוב חברות התעופה החזירו את פעילותן לישראל מאז מתקפת הכטב"מים האיראנית, אך עדיין יש כמה חברות שבוחרות להשהות את חזרתן • איזי ג'ט השהתה את פעילותה עד סוף העונה, אייר קנדה ואייר אינדיה האריכו את תוקף השהיית הטיסות לישראל. כעת יונייטד איירליינס מצטרפת אליהן

לוח הטיסות בנתב''ג / צילום: טלי בוגדנובסקי
לוח הטיסות בנתב''ג / צילום: טלי בוגדנובסקי

מאז מתקפת הכטב"מים האיראנית, חברות התעופה הבינלאומיות החזירו את פעילותן לישראל בהדרגה, אולם חלקן עדיין מראות סימני היסוס. יונייטד איירליינס הודיעה תחילה על השהיית הפעילות עד תחילת מאי - וכעת החברה מאריכה את תוקף השהיית הטיסות למספר ימים נוספים, עד 9 במאי. מאז שחזרה לפעילות בישראל במרץ האחרון, החברה הפעילה טיסה יומית לניו יורק.

הטיסות נדחו, ועשרות ישראלים תקועים בשדה התעופה בדובאי 
הכירו את חברת התעופה שרוצה להטיס אתכם במקום אלה שברחו 

כזכור, חברת הלואו קוסט איזי ג'ט השהתה פעילות בישראל עד סוף אוקטובר. גם אייר קנדה החליטה על ביטול הטיסות לישראל עד תחילת יולי, אחרי שהחזירה את טיסותיה לארץ רק בחודש האחרון, לראשונה מאז פרוץ המלחמה.

בנוסף, חברת התעופה ההודית אייר אינדיה הסירה את הטיסות לישראל ממערכת ההזמנות שלה עד אמצע מאי. זאת לאחר שהחזירה את טיסותיה לארץ בחודש מרץ האחרון, ואף הודיעה כי תגביר את תדירות הטיסות שלה לישראל.

במקביל, למרות שחופשת הפסח נגמרה, מספרי הנוסעים בנתב"ג בעלייה: לפי נתוני רשות שדות התעופה כ-51,900 נוסעים עברו ב-324 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך-הכול ייצאו היום (ג') כ-23,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, וייכנסו לישראל כ-28 אלף נוסעים.