ערוץ 20, ערוץ המורשת הייעודי, נערך לשדר את עצרת התמיכה בחייל - אך לא מעל גבי מסך הטלוויזיה. ל"גלובס" נודע כי בתום התייעצות שנערכה היום (ב') לפני הצהריים, הוחלט בערוץ 20 שלא להתגרות ברגולטור, ולכן אם יהיה שידור של העצרת, הוא יתקיים באתר האינטרנט ובאפליקציה של הערוץ בלבד. יוזם העצרת הוא אחד מהמגישים הבולטים בערוץ - שרון גל

מאז נחשף האירוע בחברון, בו נראה החייל המואשם בהריגה מוודא לכאורה הריגה במחבל מנוטרל, הביע בו ערוץ 20 תמיכה בלתי מסויגת. באחד הסטטוסים נכתב: "עם ישראל כבר הכריע - חייל שמגן על מולדתו לא יכול להיות רוצח. כעת עיני הציבור נשואות אל מנהיגי העם, האם יאזינו למי שבחר בהם או לא".

למרות ההתייצבות לצד החייל, על-פי כללי הרישיון של ערוץ 20 חל עליו איסור להעביר עצרות פוליטיות בשידוריו, ובניגוד לעבר, בכוונת הערוץ ליישר קו עם הנדרש ממנו על-פי חוק. 

בחודש מארס 2015 העביר הערוץ בשידור ישיר את עצרת הימין מכיכר רבין בתל-אביב, ובהמשך נקנס על כך בחומרה על-ידי מועצת הכבלים והלוויין, שהורתה לו להפסיק מיידית את השידור.

בימים אלה מנהל ערוץ 20 מגעים מול מועצת הכבלים והלוויין לקבלת רישיון לשידור חדשות, וההערכה היא כי הוא לא רוצה להרע את היחסים עם הרגולטור. עם זאת, למועצה אין כל סמכות על שידורי הדיגיטל של ערוץ 20, והוא יכול לשדר בהם כל העולה על רוחו. 

העצרת אמורה להתקיים מחר (ג') בשעה 20:30 בכיכר רבין בתל-אביב. בעקבות לחץ ציבורי פרשו ממנה שניים מהאמנים שהסכימו בתחילה להופיע בה - אייל גולן ודוד ד'אור.