שירים זה טיול חיים עבורי, אני אמנם שר אותם באולפנים ועל במות גדולות, אבל הם שרים בתוכי, הם מזמזמים אותי, הם נוכחים כל חיי ביום-יום שלי
המותג "מגיש חדשות" נשאר נחוץ ועוצמתי, למרות שהחדשות עצמן מתקיפות אותנו, הצרכנים, מכל הפלטפורמות, כל הזמן. הוא מתווך בעבורנו את המציאות ושואל במקומנו את השאלות
העידן החדש מבליט לעיתים את הצורך בתתי מותג ותיקים ומוכרים
יש לו עוצמה הרבה יותר מאשר למותג האישי. שלם הגדול מסך חלקיו? טובים השניים? כל התשובות נכונות
המותג יהודי, על אפו המעוקל, יצירתיותו והומור הנרדפים שלו עבר גלגולים רבים. את הטלטלה העזה ביותר גרמנו אנחנו, כשהקמנו לו מדינה. עכשיו הוא מסורס
ב-DNA היהודי יש תמיד סימן אדום של חמסה על הלחי. אין באמת יהודי שהוא פייבוריט, לנצח כולנו אנדרדוג
וגם: סדרת שאלות ותשובות מיוחדת עם גדעון עמיחי, יוסי לובטון, מיכל המאירי וזמיר דחב"ש
המודל של בטר פלייס הוא דוגמה לבניית מותג על שאיפות ערכיות. הזמנו את שי אגסי, המזוהה כל כך עם המותג, לספר בגילוי לב איך בונים מותג דרך חזון ומייצרים ערך למשהו שעדיין אינו קיים, ואיך מחברים אותו בקשר הדוק למדינת ישראל