X

שיתוף

סגירה

מירב נאור וינשטוק

שותפה-מייסדת וסמנכ”לית שיווק IMNA Solutions

תחום: אבטחת מובייל

גיוסים: 1.6 מיליון דולר (crunchbase)

היזמיות המובילות של 'ליידי גלובס' לשנת 2017 - מירב נאור ויינשטוק / צילום: מלכה ניאום
אישי: 45 | בזוגיות, אם לבת | תואר ראשון בשיווק בינלאומי וכלכלה מאוניברסיטת הוואי פסיפיק

הפיתוח

"האפליקציה ListenApp, שמאפשרת אבטחת מידע טלפונית".

להקים סטארט–אפ

"נכנסתי לחברה בשלב מוקדם מאוד של ההקמה, המנכ"ל ישראל חייקין הוא בן זוגי. הרעיון היה לפתח טכנולוגיה שתאפשר לך לשמור על פרטיות שיחה, ולדעת מה מתרחש בצד השני של הקו. כלומר, לנהל שיחה חכמה, פתוחה ובטוחה גם אם לצד השני אין את הפלטפורמה שלנו.

"לא מעט אנשים ראו ברעיון משהו בלתי אפשרי, אבל כל פריצות הדרך נעשות במקום שאומרים לך שלמה שאתה רוצה לעשות אין היתכנות, ואתה עדיין בוחר לנסות".

גיוסים

"הדרך שלנו היא קצת עוף מוזר בנוף הסטארט–אפים - החלטנו שאנחנו לא רודפים אחרי הגיוס. אחרי גיוס ראשון מקרן פרטית ולא מקרנות הון–סיכון, המודל העסקי שלנו התבסס על מכירות. מהכסף הזה עשינו את ה-Beta Testing והפיילוט, והתחלנו להכניס רווחים. גם הגיוס השני יגיע ממקום של צורך, ולא ממקום של ‘אני מגייס’. בימים אלה אנחנו מתחילים להטמיע את המוצר בעולם הרפואה". כלים אפקטיביים בניהול. "לרשום הכול ביומן, משיחת טלפון הכי קטנה ועד פגישות חשובות. חשוב גם לעשות במהלך היום הפסקה יזומה - לא משנה אם זה הפסקת קפה, שיחה עם בעלי או אימון בחדר כושר. זה מכניס פרופורציות וזה קרדינלי לניהול העסק".

קראו עוד

עצה ליזמית מתחילה

"אם זה משהו שנמצא אצלך בבטן לך על זה, אבל לא בצורה עיוורת. צריך לחקור, לבדוק, לעשות טבלה של פלוסים ומינוסים. המינוסים לא אומרים לוותר, אלא להבין אילו אתגרים עומדים בפניך, וההכנה לכך מבטיחה שלא יתפסו אותך בסיבוב. שווה לוותר על האגו, ולא להתבייש להגיד ‘אוקיי מה שחשבתי נכון רק ב–70%’, כי אז את ה–30% הנותרים אתה מתקן בעצמך, ולא כי נתפסת ישן בשמירה".

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט כך נבנתה הרשימה