x

שיתוף

סגירה

02

Minute Media

פלטפורמת תוכן בתחום הספורט

מייסדים:

אסף פלד (המנכ"ל), גילי בימן ויובל לרום

משקיעים:

Battery, Gemini, Qumra, Dawn, North base Media ו- ProSieben

2011 2011
54.9 מיליון דולר 54.9 מיליון דולר
160 160
"היינו הראשונים שניצלו את הרצון של האוהדים להתבטא"
החברה מציעה לאוהדי ספורט פלטפורמה: "הסיקור של התחום מתבסס מאוד על דעות, ולכל אחד יש דעה. האוהדים הם המקור, הם המפיץ והם הקהל"
גלי וינרב

יצרני התוכן הקלאסיים מנהלים עם הרשתות החברתיות יחסים מורכבים. הרשתות מפיצות את התוכן למיליארדי בני אדם, אבל גוזרות בדרך קופון שמן שמקשה על אתרי התוכן לשרוד. הסטארט-אפ הישראלי מינט מדיה (Minute Media), מנסה לטשטש את הגבולות. מדובר באתר ובאפליקציה בתחום הספורט שמבוססים על תוכן של גולשים שהם בדרך כלל אוהדים. מינט מדיה מוכרת את התוכן הזה לאתרים כמו ספורטס אילוסטרייטד ו-MSN ומציעה מודל חדשני בשוק המדיה.

אסף פלד, מנכ"ל מינט מדיה ואחד המייסדים מספר כי "החברה הוקמה ב-2011 כפלטפורמת מדיה גלובלית, אינטרנטית לחלוטין, לתחום הספורט, כאשר כל התכנים מיוצרים על ידי אוהדי ספורט, שמשמשים כתחליף לעיתונאים. היינו הראשונים שניצלו את הרצון של הקהל להתבטא. הוקמנו כשהרשתות החברתיות היו בתחילת דרכן והפריחה שלהן עזרה לנו מאוד.

"מגמה נוספת שתרמה לנו היא המעבר לצריכה של תוכן דרך הסלולרי. במחשב, לא קשה לייצר עמוד תוכן יפה. במובייל זה הרבה יותר מסובך. כחברת טכנולוגיה, הבידול שלנו יותר גדול במובייל, משום שאנחנו מצליחים להוציא את התוכן שלנו בצורה ידידותית לצרכן אל מגוון רחב של רשתות ומכשירים סלולריים ברחבי העולם, בזכות הטכנולוגיה שלנו.

טארטאפים - minute media-team / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס