הקהילה העסקית על הפרויקט
ליאת ויגדור / צילום: כפיר זיו

ליאת ויגדור

עו"ד, שותפה במחלקה המסחרית הבינלאומית במשרד שיבולת ושות'

ליאת ויגדור / צילום: כפיר זיו
46, ר"ג, נשואה +1

"למה לנהל חיים של זיוף ופחד?"

"חומות יריחו כבר נפלו, עכשיו צריך שיעברו בשער המצוינים שבחבורה. וככל שיהיו יותר מצוינים, יצטרפו גם טובים אחרים, לאו דווקא חברי קהילה כזו או אחרת ולאו דווקא חברי מגזר כזה או אחר. ה– DNA שלנו מוכוון הצלחה. הוא אינו תלוי גזע, מין, גיל או קהילה. הוא אובייקטיבי".

"אני לא עושה העדפה מתקנת כזו או אחרת. אני לא חושבת שזה נכון. לא משנה אם הוא דומה לי או שונה ממני, בכל דרך או אופן. אני מקדמת פלורליזם תרבותי וחברתי, הומניזם, וליברליזם וכל זה על בסיס שוויון מהותי. אם אתה טוב - אתה איתי".

עו"ד ליאת ויגדור הייתה שחקנית מקצוענית בליגת הנשים לכדורסל וספגה פציעה קשה שלאחריה התגלגלה לתחום עריכת הדין. לאחר שנים בתחום המשפט "היה לי קצת משעמם והייתי צריכה את המשהו הזה שיקפיץ אותי". בעקבות המלצה של קולגה, הלכה לסדנה להעצמה נשית, שם הכירה ויגדור (שאז חשבה על עצמה כסטרייטית) את מנחת הסדנה שירד, שבה התאהבה ממבט ראשון.

"ברגע שהתאהבתי זה היה הכי טבעי בעולם, ולא היה ברור לי מאותו רגע מה עשיתי לפני זה". תוך חודש–חודשיים יצאה מהארון והכריזה קבל עם ועדה על אהבתה לשירד ומאז, דרכן של השתיים המגדלות יחד את תמר (בתה של שירד) - לא נפרדה.

"לא ראיתי טעם להסתיר, אין בי בושה ואין בי אשמה. שיתפתי את המשפחה הגרעינית, את החברים הקרובים ואת השותפים במשרד". אלה לדבריה, קיבלו את החלטתה "בטבעיות, בחיוך ובאהבה. קבלה מלאה. הרי לא באמת השתניתי".

בעיני ויגדור, המפתח לקבלה שלמה מצד הסובבים הוא "להתייצב בביטחון מלא במי ומה שאנחנו. לא להסתתר, להציג את עצמי כמו שאני באופן מלא ושלם, בביטחון בפתיחות ובבחינת 'זה מה יש ומה שיש מספיק טוב'". ההיסוס, החרדות והפחדים מובנים לה, "אבל מיותרים. למה לנהל חיים שלמים של זיוף ופחד?".

מנחם שטאובר

הקהילה העסקית | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018