TLV Noir
ניקולה סימפסון / צילום: איל יצהר

ניקולה סימפסון

יועצת אלכוהול | "למלא את החורים בנפש"

ניקולה סימפסון / צילום: איל יצהר

ריגוש

"יש קסם אפל בלילה, סיטואציות ששמורות רק לו. האנשים מגיעים לחגוג - אם זה משמחה ואם זה כדי למלא את החורים בנפש. זה אמנם אסקפיזם, אבל אני יכולה לעזור לאנשים להרגיש טוב יותר, לשחרר קיטור. אנשים מגיעים אלינו כדי להתרגש, זו המהות של הלילה, והאנרגיה בג'אספר ממכרת. יש אנשים שמגיעים כל יום בשבוע, אז יכול להיות שצריך יותר היום כדי להתרגש, בניגוד לעבר. ערב אחד או שניים לא מספיק להם".

לעבוד בלילה

"זו לא עבודה קלה, זה גם לא רק בלילה, אני מסיימת לעבוד בעשר בבוקר. מגיעים אלינו חבר'ה שסיימו משמרת בברקפסט בשבע ורוצים לשתות דרינק אחרי. יש הרבה אדרנלין בלילה, זה לא פשוט ללכת לישון ישר אחרי".

לא נרדמת תל אביב

"חיי הלילה בארץ לא נגמרים לעולם, בכל שעה ביממה תוכלו למצוא מקום לשתות בו ולבלות. הטמפרמנט של האנשים כאן מדהים. נכון, לפעמים זה יכול להצטייר כחוסר נימוס, אבל אם מבינים לעומק - זו כנות".

נקודת קיצון

"אחת? יש כל כך הרבה. זוג שהכיר בבר וערך בו את החתונה שלו. מסיבה שנמשכה כמעט 42 שעות ברצף, בחור ובחורה שישבו על הבר ונכנסו לשירותים, ביחד, פתאום הבחור יוצא החוצה ושואל אותי במבוכה אם אנחנו שומרים חפצים שנשכחו או אבדו. שאלתי אותו אם הוא איבד משהו והוא ענה: 'לא...אבל הבחורה שאיתי, פשוט נקרעה לה השמלה והיא לא יכולה לצאת מהתא'. היו לנו רק ג'קטים, אז נתתי לה ג'ינס שהיה לי בתיק. ומנגד, לפעמים גם יש אנשים שלא מבינים שהחביבות היא חלק מהעבודה, ורוצים עוד".

אנשי עסקים

"אני לא יכולה לדבר בשמם, אבל כן יש אצלנו הרבה מאוד אנשי ונשות עסקים שמגיעים כדי להשתחרר. לפני כמה לילות הגיעה אורחת קבועה שלא הצליחה להירדם בלילה, השעה הייתה רבע לחמש, אז היא הגיעה לעשות איתנו צ'ייסר לפני העבודה. ישבה על הבר והמשיכה למשרד".

תל אביב נואר | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018